افزایش قیمت بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک

 به دنبال افزایش قیمت دوج کوین قیمت اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش به شدت افزایش پیدا کرد.به خوبی می دانیم که بیت کوین و اتریوم دو مورد از مطرح ترین و مهم ترین رمز ارز های بازار به شمار می روند. به همین دلیل موسسات مالی بر رسانه ها توجه بسیار زیادی به این دو رمز ارز دارند. اما این بدان معنا نیست که دیگر چالشی برای این رمز ارزها وجود ندارد. افزایش قیمت بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک یکی از مواردی است که این دو ارز بزرگ را به چالش می کشد. در هفته گذشته این دو رمز ارز نشان دادند که همچنان می توانند توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کنند.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که قیمت بیت کوین کش در دو هفته گذشته ۱۲۵ درصد افزایش داشته است. قیمت این ارز از ۵۲۳ دلار در ۴ آوریل به ۱۱۷۵ دلار در ۱۶ آوریل است. در همین زمان اتریوم کلاسیک ۲۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. قیمت این ارز از ۱۳.۳۰ دلار به ۴۶.۵۳ دلار رسید.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 بیت کوین کش با وعده افزایش مقیاس پذیری شبکه بیت کوین و همینطور افزایش اندازه بلاک ها روی کار آمد. به دنبال مخالفت هایی که در این زمینه در شبکه در گرفت، و برخی اعضا از شبکه بیت کوین جدا شدند. این رویداد را فورک می نامیم. بیت کوین کش برای اصلاح مشکلات موجود راه اندازی شد. در حال حاضر پروتکل های مورد استفاده در بیت کوین کش برای انجام تراکنش های سریع در سراسر جهان و با کارمزد پایین به اجرا گذاشته شده اند. از آغاز ماه آوریل ریتم صعودی در بازار بیت کوین کش آغاز شد. و شاهد افزایش قیمت بیت کوین کش بوده ایم.

 چرا که میزان توجه سرمایه گذاران به بازار رمز ارز افزایش پیدا کرده است. نظریه ای وجود دارد که می گوید سرمایه گذاران جدید به دنبال سرمایه گذاری در سکه های قدیمی هستند. آنها می خواهند در دارایی های سرمایه گذاری کنند که نوسان کمتری داشته باشند. از آن جایی که بیت کوین و اتریوم برای تازه کارها بیش از اندازه گران به نظر می رسد، آنها به دنبال انتخاب های دیگری خواهند بود.

حال که قیمت بیت کوین به بیش از ۶۱ هزار دلار و هش ریت شبکه به بالاترین رکورد خود یعنی ۲۰۰ اگزا ۸ بر ثانیه رسیده است، خرید بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران خرد غیر ممکن است. ماینرهای جدید نیز استخراج بیت کوین کش روی می آورند و نه بیت کوین.

 جفت ارز اتریوم کلاسیک و دلار

اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد. در آن زمان به دنبال هک شدن پلت فرم محبوبه DAO تصمیم به راه اندازی اتریوم کلاسیک گرفته شد. شرکت DAO در آغاز یک سازمان ناشناس و بدون مرکزیت بود که به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر فعالیت می کرد.

اتریوم کلاسیک در واقع نسخه اورجینال شبکه اتریوم بود. در این نسخه اصلاحی روی نگرفت تا سرمایه های از دست رفته در هک بازیابی شوند. با این حال اتریوم به عنوان شبکه اصلی به مسیر خود ادامه داده است و توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. با این حال کارمزد های بسیار بالا و استفاده از سیستم اثبات سهام در شبکه اتریوم قیمت اتریوم کلاسیک را به شدت افزایش داده است. چرا که کاربران به دنبال گزینه بهتری هستند.

 افزایش هش ریت شبکه

 در ۶ ماه گذشته هش ریت شبکه اتریوم کلاسیک به تدریج در حال افزایش بوده است. در همین حال قیمت این رمزارز افزایش پیدا کرده است. این امر توجه ماینرهای بیشتری را به خود جلب کرده است. افزایش تعداد ماینر ها به معنای امنیت بیشتر شبکه است. با افزایش قیمت پاداش استخراج افزایش پیدا میکند. همین امر انگیزه کافی برای پیوستن به این شبکه را در ماینرهای جدید ایجاد می کند.

با حضور شرکت کنندگان بیشتر در بازار رمز ارز ارزهای با سابقه ای مانند بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک در آینده شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

 در آخر

 در کنار خبر انتشار افزایش قیمت دوج کوین، اخبار مربوط به افزایش قیمت بیت کوین کش به گوش می رسد. بیت کوین کش راهکاری برای حل مشکل مقیاس پذیری شبکه بیت کوین بود. این رمز ارز انجام تراکنش ها با سرعت بیشتر و کارمزد کمتر را امکان پذیر کرد. با افزایش میزان پذیرش رمز ارز و استقبال سرمایه گذاران جدید از این بازار شاهد رونق دوباره این رمز ارز و اتریوم کلاسیک هستیم. به نظر می رسد کسانی که قادر به خرید بیت کوین و اتریوم نیستند این گزینه های جایگزین را از دست نخواهند داد. برای خرید رمز ارز در رمز ارز مارکت در انتظار شما هستیم. آیا شما از آن دسته از افرادی بودید که راه اندازی بیت کوین کش و اتریوم کلاسیک را راهکار مناسبی برای حل مشکل شبکه می دانستید؟ منتظر شنیدن پاسخ شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/what-the-forks-bitcoin-cash-and-ethereum-classic-see-triple-digit-rallies

Comments (0)
Add Comment