کنفرانس بیت کوین در میامی با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر

میامی در حال گسترش جایگاه خود به عنوان مرکز بازار ارز دیجیتال است. این شهر میزبان بزرگترین کنفرانس بیت کوین در سال ۲۰۲۱ است.کنفرانس بیت کوین در میامی یکی از بزرگترین رویداد های بیت کوین در تاریخ بازار ارز دیجیتال است.

افراد مطرح در کنفرانس بیت کوین

این مراسم از ۳ ژوئن، به مدت ۳ روز در مرکز همایش های مانا در محله وینوود میامی برگزار می شود. این کنفرانس میزبان مدیران و شخصیت های حوزه صنعت خواهد بود.

در این مراسم شخصیت های برجسته بازار رمز ارز حضور خواهند داشت. برای حضور این افراد از قبل برنامه ریزی هایی انجام شده است. این شخصیت های برجسته شامل ران پل (Ron Paul) نماینده سابق کنگره، مایکل سایلور (Michael Saylor) مدیر عامل شرکت مایکرو استراتژی MicroStrategy است. از دیگران مهمان های این کنفرانس باید به سینسیا لومیس (Cynthia Lummis) طرفدار بازار کریپتو و سناتور اهل وایومنیگ، جک دورسی (Jack Dorsey) بنیان گذار مشترک Square و نیک سابو (Nick Szabo) رمز نویس اشاره کرد.

حضور ۵۰ هزار نفری در کنفرانس بیت کوین

طبق گزارش های فاکس، برگزار کنندگان این مراسم حضور حضار را تا بیش از ۵۰ هزار نفر پیش بینی می کنند.

میامی در سال های اخیر به عنوان قطب بزرگ فناوری شناخته می شود. علاوه بر این محله وینود در حال گسترش به یک مرکز فناوری و نوآوری است. گرد هم آیی بیت کوین قبلا در لس آنجلس برگزار می شد. اما برگزار کنندگان تصمیم گرفتند که به علت عدم دسترسی به مکان آن را تغییر دهند.

برگزار کنندگان این مراسم در وب سایت رسمی اعلام کردند:

ما شهر برگزاری مراسم را می دهیم. به علاوه کنفرانس را تا ۴ و ۵ ام ماه ژوئن به تعویق می اندازیم. این تاخیر به علت گذر از موج دوم کووید ۱۹ و واکسیناسیون عمومی است.

یک تیر و چند نشان در خرید بلیط مراسم

بلیط اختصاصی ورود whale pass به همراه پیشنهاد اولیه ۳ بیت کوین ارائه می شود. این بلیط خدمات ویژه ای را به دارندگان خود می دهد. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • اجازه ورود به بیت کوین ۲۰۲۱
  • ۵ بلیت جایگاه مخصوص برای مسابقه بوکس است. این مسابقه شاهد رقابت فلوید میودر (Floyd Mayweather) در مقابل لوگان پاول (Logan Paul) است.
  • سه بطری شراب سال ۱۹۹۶
  • دیدار با اسکیت بردر معروف، تونی هاوک (Tony Hawk)
  • دسترسی به خدمات VIP کارمندان

یک پیشنهاد با سود زیاد برای کارمندان

فرانسیس سوارز، شهردار میامی یکی از سخنرانان کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ است. سوارز در جامعه علاقه مندان بازار کریپتو کارنسی بسیار محبوب و مشهور است. این شهرت وی به علت حمایت از طرفداران بیت کوین و همچنین ارائه طرح های تشویقی به منظور تقویت دارایی های دیجیتالی در سطح شهر است.

سوارز در ماه فوریه اذعان داشت که کارمندان شهر میامی می توانند حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند. البته او تاکید کرد که این کار در صورت رضایت آنها صورت می گیرد. در همان زمان، او از یک تصمیم دیگر خود پرده برداشت. سوارز اعلام کرد که با پرداخت بیت کوین قصد کمک مالی به کمپین انتخاباتی خود را دارد.

در ماه آپریل شهر جکسون تنسی از اقدام شهردار میامی پیروی کرد. شهردار این شهر، اسکات کانگر اعلام کرد که به کارمندان خود پیشنهاد داده است که حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند. از این گذشته این شهردار قصد دارد که بیت کوین را استخراج کند. او می خواهد این بیت کوین ها را به ترازنامه شهر اظافه کند.

در آخر

کنفرانس بیت کوین یکی از کنفرانس های بزرگ شهر میامی است. این کنفرانس با حضور ۵۰ هزار نفری علاقه مندان و فعالان بازار رمز ارز برگزار می شود. اما این تنها یک کنفرانس معمولی نیست. بسیاری از شخصیت های برجسته این بازار در این کنفرانس حضور دارند. این افراد متخصصان بازار ارز دیجیتال هستند. آنها در این کنفرانس آینده بیت کوین را پیش بینی می کنند.

شهردار میامی نیز در این مراسم حضور دارد. او قبلا در یکی از سخنرانی هایش اعلام کرده بود که کارمندان شهر میامی به درخواست خودشان می توانند حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند. این بیانیه او مورد استقبال شهرداران دیگر نیز قرار گرفت.

  • به نظر شما در این کنفرانس آینده بیت کوین چگونه پیش بینی می شود؟
  • اگر شما در این کنفرانس بودید، دوست داشتید چه کسی را ملاقات کنید؟
  • اکر بلیط whale pass را داشتید از کدام یک از مزیت هایش استفاده می کردید؟

نظرات خود را در رمز ارز مارکت با ما به اشتراک بگذارید.

https://cointelegraph.com/news/miami-crypto-conference-predicts-attendance-exceeding-50-000

Comments (0)
Add Comment