انتظار ها در پی کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱

میامی قرار است که میزبان هزاران نفر در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ باشد. در اینجا به چند تن از شخصیت های برجسته و صحبت های مسئولین مراسم می پردازیم.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱

از پنجشنبه تا شنبه جمعیت عظیمی از متعهدان به بازار ارز دیجیتال در میامی جهت برگزاری کنفرانس بیت کوین گرد هم می آیند. این کنفرانس در مرکز اجلاس مانا، واقع در میامی برگزار می شود.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ نسبت به قبل از اهمیت بیشتری برخوردار است. شرکت کننده های این کنفرانس برای اولین بار بعد از محدودیت های کرونا، در یک محیط به دور از دنیای مجازی یکدیگر را ملاقات می کنند.

کنفرانس بیت کوین امسال شخصیت های برجسته زیادی را به خود می بیند. در این کنفرانس برخی از اعضای مجلس سنا آمریکا، شخصیت های معروف، رمز نویس های مختلف، مدیر عاملان شرکت ها و طرفداران بازار کریپتو کارنسی حضور دارند. علاوه بر این، حضور ۵۰ هزار نفر نیز پیش بینی شده است.

شخصیت های مهم در کنفرانس بیت کوین

شخصیت های برجسته و مهمی نیز در این مراسم حضور دارند. از میان آنها باید به شهردار میامی، فرانسیس سوارز Francis Suarez، مدیر عامل شرکت مایکرو استراتژی MicroStrategy، مایکل سایلور Michael Saylor، جک دورسی Jack Dorsey و دوقلوهای وینکلوس، کامرون Cameron و تایلر وینکلوس Tyler Winklevoss اشاره کرد.

شهردار سوارز از این حقیقت پرده برداشت که بیت کوین خریداری کرده است. او این کار را پس از تصویب لایحه ۱.۹ هزار میلیارد دلاری مجلس سنا در ماه مارس انجام داده است.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ همچنین شاهد حضور مقام های دولتی طرفدار بازار رمز ارز خواهد بود. این شخصیت های شامل سناتور وایومینگ سینسیا لومیس Wyoming Cynthia Lummis و رئیس ناظران مالی ایالات متحده آمریکا مانند کریس جیانکارلو Chris Giancarlo و برایان بروکس Brian Brooks است. جیانکارلو رئیس سابق کمیسیون معاملاتی ایالات متحده است. بروکس نیز اخیرا به عنوان مسئول نظارت بر ارز فعالیت کرده است.

سخنرانان در کنفرانس ۲۰۲۱

روز جمعه، سیلور Saylor، دوقلوهای وینکلوس Winklevoss و آنتونی پمپلیانو Anthony Pompliano مسئولیت گفتگو ها را به عهده می گیرند. این در حالی است که مایک نواگراتز Mike Novogratz از شرکت Galaxy Digital، مدیر عامل پاکسوس Paxos، چارلز کاسکاریلا Charles Cascarilla، استیو لی Steve Lee و روزنامه نگار آرون ویردوم Aaron Wirdum در گفت و گو های روز شنبه حضور خواهند داشت.

جک مالرز Jack Mallers، مدیر عامل شرکت زپ Zap با موضوع توسعه پذیری سخنرانی می کند. او در مورد بیزینس هایی صحبت می کند که از شبکه رعد و برق در کسب و کار خود استفاده می کنند. در این میان پروژه MIT جرمی روبین Jeremy Rubin با عنوان (بیت کوین همان دیفای DeFi است) رونمایی می شود. دیفای همان امور مالی غیر متمرکز است.

استخراج بیت کوین

اخیرا انتقاداتی در مورد استخراج بیت کوین صورت گرفته است. بنابر این تعجب آور نیست اگر ببینیم که چند صفحه را تنها به این موضوع اختصاص داده باشند. موضوعاتی با عناوین ” پرونده اخلاقی برای بیت کوین” و ” استخراج بیت کوین مشکلات انرژی ما را برطرف می کند.” از جمله موضوعاتی هستند که به آنها می پردازند.

در این کنفرانس موضوعات دیگری نیز به بحث گذاشته می شود. موضوعاتی که در مورد تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای، اثبات ذخایر و بانکداری بدون بانک است.

در آخر

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ متفاوت تر از سال های دیگر برگزار خواهد شد. در این کنفرانس شاهد حضور افراد مطرح و شخصیت های برجسته در حوزه بازار کریپتو کارنسی خواهیم بود. علاوه بر این بسیاری از شخصیت های سیاسی نیز در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد. این کنفرانس بعد از محدودیت های کرونا برگزار خواهد. این تجربه ای جدید برای حضار است زیرا بعد از مدت ها در یک مکان به صورت حضوری و به دور از فضای مجازی یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. تخمین زده اند که حدود ۵۰ هزار نفر در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

مدیر عاملان شرکت های مختلف در مورد آینده بیت کوین صحبت خواهند کرد. بسیاری از آنها در مورد استخراج بیت کوین و موضوعات دیگری که در رابطه با بیت کوین است سخنرانی می کنند. البته در این کنفرانس موضوعات دیگری همچون تحلیل داده ها و استفاده از ذخایر برای استخراج بیت کوین نیز مورد بحث و تحلیل قرار خواهند گرفت.

به نظر شما آیا سرنوشت بیت کوین درست طبق پیش بینی ها خوهد شد؟ آیا این شخصیت های برجسته بر آینده بیت کوین تاثیر خواهند گذاشت؟ آیا استخراج بیت کوین متوقف خواهد شد؟

رمز ارز مارکت آخرین اخبار را از این رویداد بزرگ در اختیار شما قرار می دهد. نظرات خود را در رابطه با این کنفرانس با ما به اشتراک بگذارید.

https://cointelegraph.com/news/what-to-expect-from-the-miami-bitcoin-2021-conference

Comments (0)
Add Comment