قیمت دش ۱۰۰ درصد افزایش داشت و بیت کوین کاهش را تجربه می کند

کاهش بیت کوین قیمت BTC به کمتر از ۴۰ هزار دلار رسیده است. این در حالی است که آلت کوین هایی که بیشترین سرمایه را در خود جای داده اند دوباره به میادین بازگشته اند.

قیمت بیت کوین بار دیگر از ۴۰ هزار دلار پایین تر امد. این در حالی است که بیت کوین کش و دش با قدرت به مسیر خود ادامه می دهند. قیمت بیت کوین در عبور از سطح مقاومت ۴۱۵۰۰ دلار ناکام بوده است. دلیل ریزش قیمت بیت کوین فشار ناشی از فروش ماینر هاست.

 شاخص وضعیت ماینر ها MPI نشان می دهد که ماینر ها به شدت در حال فروش هستند. دلیل دیگر کاهش قیمت در نکات فنی نهفته است. کاهش بیت کوین فرصت مناسبی را برای رشد دیگر آلت کوین ها ایجاد کرده است. شاخص ترس و طمع در سطح خطرناکی قرار دارد. به این ترتیب احتمال کاهش قیمت ها وجود دارد. در حقیقت این شاخص در حال حاضر طمع بسیار زیادی را در بازار نشان می دهد.

 بیت کوین کش به دنبال اتریوم

 بیت کوین کش در روزهای گذشته به روند صعودی ادامه داده است. این ارز از ۴۲۰ دلار به ۶۳۰ دلار رسیده است. و این اتفاق در طول یک شبانه روز روی داده است.

قیمت دش در حدود ۴۰ درصد افزایش را تجربه کرده است. این ارز در روند صعودی اخیر ۱۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است. قیمت این ارز از ۹۵ دلار به ۱۹۴ دلار رسیده است. در ادامه با کاهش قیمت، دش به ارزش ۱۴۰ دلار معامله شده است.

 این حرکت نشان می دهد که آلت کوین ها در ادامه روند صعودی اتریوم را الگو قرار داده اند. بسیاری از تحلیل گران اتریوم را آلت کوین فصل نام داده اند

 خرید و فروش بیت کوین در این بازار را تجربه کنید. بازار رمزارز مملو از فرصت هایی نو و بدیع است که تا کنون از در هیچ دارایی دیگری مشاهده نشده است. با ما در رمزارز مارکت این بازار را از نزدیک بشناسید. بیت قیمت کوین کاهش را پشت سر می گذارد، اما هیچ کس نمی تواند ادامه روند این ارز و دیگر ارزهای دیجیتال را تعیین کند. آنچه مسلم است در دراز مدت آنها که در این بازار مانده اند به سود می رسند.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/dash-price-explodes-100-bch-breaks-out-as-bitcoin-cools-off-below-40k

Comments (0)
Add Comment