افزایش قیمت اوراق آمریکا و کاهش قیمت بیت کوین

 مشکلات و موانع تازه ای در مسیر ادامه روند صعودی بیت کوین مشاهده می شود. این مشکلات می تواند احساسات سرمایه گذاران را دستخوش تغییر کند. قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۷ مارس از ۵۵ هزار دلار کاهش پیدا کرد این در حالی است که قیمت اوراق آمریکا روند خوبی را پشت سر گذاشته است. قیمت این اوراق به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته رسید. به نظر می رسد افزایش قیمت اوراق آمریکا کاهش قیمت بیت کوین را به دنبال داشته باشد.

 قیمت بیت کوین در بازه محدود

 اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که افزایش فشار روی جفت ارز بیت کوین و دلار منجر به کاهش قیمت این ارز شده است. کاهش قیمت بیت کوین افزایش قیمت اوراق آمریکا را در پی داشته است. معیارهای موجود در بازار نشان می دهند که ریتم سعودی همچنان قدرتمند است. و احساس سرمایه گذاران به بازار بیت کوین مثبت است. معامله گران بر این باورند که بیت کوین در آینده نزدیک به روند صعودی ادامه می دهد. آنها برای اعتقاد به این امر نیازی به نمودارها تحلیل های فنی ندارند. این امر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

علاقه مردم به خرید بیت کوین افزایش پیدا کرده است. آنها این ارز را به عنوان دارایی که می تواند ارزش پول آنها را حفظ کند انتخاب کردند. بیت کوین جایگزین مناسبی برای پولهای بدون پشتوانه است. این در حالی است که موجودی بیت کوین های در گردش با سرعت در حال کاهش است. 

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) مدیرعامل شرکت Galaxy Digital اعلام کرده است که تنها به این دلیل که نشان بدهد همچنان به روند صعودی بیت کوین باور دارد بیت کوین های بیشتری را به قیمت ۵۶۵۰۰ دلار خریداری کرده است. 

اکنون قیمت بیت کوین حوالی ۵۵ هزار دلار در گردش است. معامله گران بر این باورند که تنها زمانی شاهد کاهش قیمت بیت کوین خواهیم بود که قیمت از ۵۵ هزار دلار کاهش پیدا کند.

 خطر اوراق بلندمدت

 این هفته شاهد سرمایه گذاری شرکت NYDIG در بازار بیت کوین بوده ایم. مدیرعامل این شرکت در ادامه صحبت های خود در رابطه با سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به این نکته اشاره کرد که شک و تردید در خصوص سرمایه گذاری در این بازار از میان رفته است. همچنین به این نکته اشاره کرد که شرکت ها و موسسات به دنبال فرصتی برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین هستند. به نظر می رسد میزان پذیرش بیت کوین از سوی جامعه افزایش پیدا کرده است و مردم به دنبال مشارکت در بازار رمزارز هستند.

در حالیکه انتشار اوراق درازمدت آمریکا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، یکی از سرمایه گذاران بزرگ در رابطه با سرمایه گذاری در دارایی هایی که از پشتوانه دلار برخوردارند هشدار داد.

 در آخر

 افزایش قیمت اوراق آمریکا منجر کاهش قیمت بیت کوین شده است. اما این امر نگرانی سرمایه گذاران این بازار را در پی نداشته است. آنها به ادامه روند صعودی امیدوار هستند و توجهی به اخبار ضد و نقیض بازار نمی کنند. اگر سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را با رویکرد درازمدت در نظر گرفته باشید دیگر نیازی به نگرانی از بابت چنین اخباری نخواهید داشت.

 روز به روز بر تعداد سرمایه گذاران بازار بیت کوین افزود می شود. موسسات مالی از یکسو و سرمایه گذاران خرد از سوی دیگر بیت کوین را به عنوان یک دارایی ارزشمند پذیرفته اند. در آینده باید شاهد افزایش قیمت بیشتری برای این رمز از باشیم. برای خرید رمز ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-dips-under-55k-as-us-bond-yields-touch-13-month-high