ارائه معاملات آتی بیت کوین توسط گلدمن ساکس و Galaxy Digital

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) بنیانگذار شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است. او قصد دارد که با شرکت گلدمن ساکس (Goldman Sachs) شریک شود. این دو کمپانی می‌خواهند به صورت شراکتی بر روی محصول معاملات آتی بیت کوین، خدماتی را ارائه دهند.

ارائه معاملات آتی بیت کوین با همکاری گلدمن ساکس و Galaxy Digital

گلدمن ساکس می‌خواهد با شرکت Galaxy Digital، غول سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، همکاری کند. این دو شرکت بزرگ قصد دارند که برای مشتری‌های خود محصول معاملات آتی بیت کوین را ارائه دهند.

شبکه CNBC در این باب اخباری را منتشر کرد. طبق گفته این شبکه، این اولین باری است که بانک وال استریت (Wall Street) با یک تامین کننده نقدینگی که با دارایی‌های دیجیتال کار می‌کند، شریک شده است. دیمین وندرویلت (Damien Vanderwilt)، رئیس مشترک شرکت Galaxy Digital است. او بیان کرد که این شرکت قصد دارد که دروازه‌ای را به دنیای ارز دیجیتال باز کند. این کمپانی با این کار، به یک نهاد نظارتی مانند گلدمن، مجوز و دسترسی‌های لازم را می‌دهد. شرکت گلدمن این اجازه را دارد که محصولی مربوط به سرمایه گذاری در بازار کریپتو کارنسی،  ارائه دهد.

گفته می‌شود که گلدمن ساکس معاملات آتی بیت کوین گروه CME را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نشان می‌دهد که معاملات ارز دیجیتال در این نهاد، توسعه بیشتری پیدا کرده است. آن‌ها این حرکت را به سرعت در پی اعلام بانک انجام دادند. این اعلامیه به این صورت است که  معاملات آتی و گزینه‌های اتریوم شروع به کار کرده است.

معاملات آتی بیت کوین; هدف اصلی بانک‌ها

مکس مینتون (Max Minton)، رئیس دارایی‌های دیجیتال در منطقه آسیا و اقیانوس آرام است. او اعلام کرد که ارائه معاملات آتی بخشی از هدف بانک‌ها بود. آن‌ها می‌خواستند دسترسی‌های لازم را به مشتریان بدهند. با این کار، مشتریان آن‌ها، می‌توانند دارایی‌های مورد علاقه شان را داشته باشند. او همچنین اضافه کرد:

اکنون در سال ۲۰۲۱ وارد بازار رمز ارز شده ایم. خوشحالیم که یک شریک با طیف وسیعی از نقدینگی و قابلیت‌های متفاوت را در اکوسیستم ارز دیجیتال پیدا کرده ایم.

بانک وال استریت به صورت قریب الوقوع  ورود خود را به بازار کریپتو کارنسی اعلام کرد. علی رغم این، گزارش هایی مبنی بر عدم فروش برخی از وجه‌های گلدمن ساکس منتشر شده است. این وجه‌ها به عنوان “کلاس داریی قابل سرمایه گذاری” در بیت کوین فروخته نمی‌شوند. در اوایل ماه ژوئن رئیس کالا‌های اقتصادی بانک، نظر خود را در مورد بیت کوین به گوش همگان رساند. او اظهار داشت که بیت کوین بیش از هر چیزی شبیه دارایی “ریسک پذیری” مثل مس است تا یک یک مانع تورمی مثل طلا.

ورود بانک‌ها به دنیای ارز دیجیتال

وندر ویلت (Vanderwilt) بیان کرد که این ارائه گلدمن ساکس برای معاملات آتی بیت کوین اتفاق خوبی را رقم می‌زند. برای مثال به سرمایه گذاران نهادی زیادی در فضای سرمایه گذاری رمز ارزها کمک می‌کند. البته مدیر شرکت Galaxy نیز بیان کرد که این اقدام نوسانات قیمت را کاهش می‌دهد.

Vanderwilt همچنین اظهار داشت که این اقدام مثال خوبی برای سایر بانک‌های وال استریت است. اکنون به آن‌ها ثابت شد که می‌شود در معرض ارزهای دیجیتال قرار گرفت و در این بازار سرمایه گذاری کرد.

همانطور که قبلا در کوین تلگراف گزارش شده بود، تقاضا برای قرارگیری در معرض بازار کریپتو کارنسی در حال افزایش است. این افزایش تقاضا در وال استریت روند صعودی دارد. اخیرا برخی از بانک‌ها خبر از تشکیل میز معاملاتی برای کلاس جدید دارایی را می‌دهند.

در آخر

Galaxy Digital با شرکت گلدمن ساکس Goldman Sachs شریک می‌شود. این شراکت برای ارائه خدمات روی معاملات آتی بیت کوین است. البته این خود یک رویداد جدید در تاریخ است. زیرا بانک وال استریت برای اولین می‌‌خواهد با یک تامین کننده نقدینگی در بازار ارز دیجیتال شریک شود. با این کار معاملات ارز دیجیتال در گلدمن ساکس توسعه پیدا می‌کند. همچنین بسیاری از بانک‌ها این شراکت را تایید کرده و قصد ورود به این بازار را دارند.

رمز ارز مارکت جدیدترین اخبار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به نظر شما آیا این شراکت تاثیر خوبی در بازار ارز دیجیتال دارد؟ آیا نوسانات قیمت بازار با شراکت بین این دو کمپانی به حداقل می‌رسد؟ آیا این امکان وجود دارد که بانک‌های بیشتری اقدام به این همکاری کنند؟

https://cointelegraph.com/news/goldman-sachs-to-offer-bitcoin-futures-trading-in-partnership-with-galaxy-digital

Comments (0)
Add Comment