ویلی وو تحلیل گر بازار رمزارزها: رشد بیت کوین هنوز به اوج خود نرسیده است

ویلی وو در سال ۲۰۱۳ مدیر بخش نرم‌افزار یک استارتاپی بود اما پس از تحقیق درباره رمزارزها و به مرور زمان به یکی از شناخته شده‌ترین تحلیل گران این عرصه بدل گشته است. کنفرانس‌های بسیاری ترتیب داده است و در شبکه‌های خبری از جمله فوربز (Forbes) و کوین دسک (Coindesk) مسئولیت بخش تحلیل را به عهده داشته است.  وو در سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از ۵ تحلیل گر برتر سال انتخاب شد. ویلی وو چندی پیش اعلام کرد: پیش روی قیمت نرخی رشد بیت کوین هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است. وو رشد اخیر را با روند رشد سال ۲۰۱۷ مقایسه کرد. طبق گفته وی، با اشاره به مقادیر NVT و NVT Premium، افزایش قیمت که در حال مشاهده آن هستیم، هنوز به اوج نرسیده است.

روند رشد بیت کوین همچنان ادامه دارد

مقدار NVT (نسبت ارزش به معاملات شبکه) از تقسیم ارزش بیت کوین بر کل حجم معاملات دلار در شبکه BTC، بدست می‌آید. به گفته وو، ارزش بالای NVT می‌تواند نشانه این باشد که سرمایه گذاران شروع به نگه داشتن بیت کوین می‌کنند. مقدار حق بیمه NVT نشان داده شده در تحلیل اخیر وو، از نسبت قیمت آن در بازار، به قیمت بازار هدایت شده توسط سرمایه گذاران بدست می‌آید. بر طبق این شاخص، رشد بیت کوین در حال حاضر در مرحله حدس و گمان است. ویلی وو نشان داد که ارزش حق بیمه NVT، در مقایسه با دو روند سعودی قبلی هنوز به نسبت رقم دیده شده در سال ۲۰۱۷ نرسیده است.

وو درباره ارزش حق بیمه احتمالی، که از ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ بالاتر از حد طبیعی بود گفت: “در آن زمان، ارز رمزنگاری BitMEX منجر به افزایش تجارت مشتقات رمزارزها شد. اما امروز این رمزارز ارزش اصلی خود را از محدود بودن حجم آن و خرید بالا به دست می‌آورد.”

آینده و رشد بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱

با توجه به گزارشات گفته شده و نظر بسیاری دیگر از تحلیل گران، این رمزارز تا پایان سال ۲۰۲۱، از رقم ۲۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد و مجموعا همه این مسائل باعث علاقه کاربران به نگه داشتن آن است. رشد بیت کوین طی ۱۰ سال گذشته همواره غیر قابل باور و نسبتا پایدار بوده است و این موضوع باعث افزایش اعتماد برای سرمایه گذاری می‌شود، از طرفی تعداد سکه‌های درحال گردش آن به شکل قابل توجه‌ای در حال کاهش است. برخی تحلیل گران قیمت نهایی این رمزارز برای پایان سال را تا ۴۰۰ هزار دلار تعیین می‌کنند و این به معنای بیش از ۱۰ برابری رشد قیمت است. لازم به ذکر است که آمار خطای بهترین تحلیل گران گاها ممکن است به بیش از ۴۰% برسد از این رو هیچ قطعیت و موفقیت تضمینی برای آن وجود ندارد. در نتیجه چنانچه شما قصد سرمایه گذاری بر روی یک رمزارز را دارید، حتما تحقیقات لازم را شخصا بر روی آن انجام دهید. مطالب مرتبط را بخوانید.

نتیجه گیری:

بیت کوین به عنوان اولین رمزارز وارد شده به بازار، تحولات بسیاری در سیستم مالی جهان ایجاد کرده و در سال‌های اخیر با روند رو به رشد خود، توجه بسیاری از سرمایه گذاران و حتی افراد عادی را به خود جلب کرده است. سرمایه گذاری روی بیت کوین همواره از موضوعات داغ و پرطرفدار در دنیاست و افراد زیادی خواستار ورود به این بازار جذاب و پرتلاطم هستند. با توجه به پیش‌بینی‌های تحلیل گران، روند صعودی رشد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ با افزایش بسیار زیادی همراه است و همین امر موجب توجه بیش از پیش به این رمزارز است. اگر قصد ورود به دنیای رمزارزها و سرمایه گذاری را دارید، بیت کوین همواره از بهترین گزینه‌ها برای این کار است، اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه سرمایه گذاری، ابتدا آگاهی کامل درباره رمزارز مورد نظر و تحولات و روند بازار را به دست آورید، تا از ضررهای احتمالی و قرار گرفتن در معرض افراد سودجو در امان باشید. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment