بیت کوین رکورد شکنی کرد و طلا از دور رقابت جا ماند

بیت کوین رکورد شکنی را کنار نگذاشته است. این ارز به تازگی رکورد تازه ای را ثبت کرده است که توجه همگان را به این ارز جلب کرده است. این بار بیت کوین قدیمی ترین اندوخته جهانی را از میدان به در کرده است.

قیمت بیت کوین بار دیگر به بالاترین رقم در تاریخ خود رسیده است. این ارز این بار در مقابل طلا قد عمل کرده است. به نظر می رسد که باید در انتظار افزایش تقاضا برای بیت کوین باشیم. این ارز دیجیتال روز جمعه ۲۹۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت و به از طلای ۱۵.۴۰پیشی گرفت.

طلا و بیت کوین

براساس اطلاعات به دست آمده از U.Today نرخ طلا به بیت کوین اوایل امروز صبح به اوج رسید. سال ۲۰۲۰ سالی باشکوه برای بیت کوین بوده است. موسسات سرمایه گذاری بیش از هر زمان دیگری به این بازار علاقه نشان داده اند. این رمزارز چینن سالی را از زمان تولد خود تجربه نکرده بود. بیت کوین بزرگترین رمزارز از نظر ارزش کل بازار است. این ارز در سالی که پشت سر گذاشتیم ۳۰۰ درصد افزایش را تجربه کرد.

سال  2020 برای طلا

 طلا نیز در سالی که گذشت روند خوبی را طی کرده است. با این حال این ارز در رقابت با بیت کوین جا مانده است. این فلز گرانبها در سال ۲۰۲۰ افزایش ۲۵ درصدی را تجربه کرده است.

بیت کوین بزرگترین و قدرتمندترین رقیب طلا در تمام طول تاریخ است. بیت کوین توجه بسیاری از سرمایه گذاران بازار طلا را به خود جلب کرده است. بخش زیادی از آنها به بازار بیت کوین روی آورده اند. چرا که به نظر می رسد بازار بیت کوین موقعیت های درخشان تری را به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد. این دارایی با در نظر گرفتن استقبال شدیدی که از بیت کوین شده است، شانس چندانی برای ادامه رقابت ندارد.

 برخی بر این باور اند که موجودی محدود بیت کوین سرانجام قیمت این دارایی را به شدت افزایش می دهد. با این حساب در سال ۲۰۲۱ نیز باید در انتظار ادامه روند صعودی برای این ارز باشیم. همانطور که پیشتر در اخبار منتشر در کوین تلگراف مطالعه کرده اید، شرکت Grayscale سه برابر بیت کوین هایی که استخراج می شوند را به دارایی های خود اضافه کرده است. افزایش تقاضا از سوی پی پل و دیگر شرکت باعث شده است که موجودی بیت کوین های در گردش از همیشه کمتر شود. این امر به خودی خود منجر به افزایش قیمت این ارز خواهد شد.

طلا یا بیت کوین

 طلا برای سالیان متمادی ارزشمندترین و گرانبها ترین دارایی بشر بوده است. بیت کوین در سال گذشته با ادامه روند صعودی و رشد ۳۰۰ درصدی خود به همه نشان داد که زمان آن رسیده است که دارایی دیگری را به عنوان جایگزین طلا انتخاب کنند. شما نیز می توانید با خرید بیت کوین به جمع سرمایه گذارانی بپیونید که این دارایی را خریداری کرده اند. بیت کوین آینده درخشانی را پیش رو دارد. با خرید این ارز از رمزارز مارکت با بیت کوین رکورد شکنی را تجربه کنید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-hits-all-time-high-against-gold-as-haven-battle-rages

Comments (0)
Add Comment