بیت کوین برای اولین بار در تاریخ ۳۰ هزار دلاری شد

 بیت کوین برای اولین بار در تمام طول تاریخ خود قیمت ۳۰ هزار دلار را تجربه می کند. این ارز همواره در انتظار رسیدن به قیمت ۲۰ هزار دلار بوده است. اما این بار قیمت این ارز به بازه ای رسیده است که تا کنون تجربه نشده است.

 بیت کوین به بالاترین سطح خود رسیده است. این نقطه از نظر روانی در بازار اهمیت زیادی داشته است.

صعود قیمت بیت کوین

بیت کوین در سال ۲۰۲۱ حتی یک لحظه را نیز از دست نداده است

اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف نشان می دهد که جفت ارز بیت کوین و دلار به ۳۰ هزار دلار رسیده است. این اتفاق در روز جمعه روی داد و همه را حیرت زده کرد.

 پس از این که بیت کوین قیمت ۲۹۷۰۰ دلار را ثبت کرد، هیچ نشانه ای از ضعف در این جفت ارز مشاهده نشد. بیت کوین بارها این بازه قیمتی را آزموده و در نهایت با عبور ازآن همه را غافل گیر کرد. در همین زمان بود که فشار فروش بیش از هر زمان دیگر در بازار  احساس شد. این همان اتفاقی بود که با رسیدن بیت کوین به قیمت ۲۰ هزار دلار نیز شاهد آن بودیم.

اگر به دنبال خرید و نگهداری بیت کوین برای بازه زمانی طولانی مدت هستید، نباید یک قران دو زار کنید. زمانی که قیمت بیت کوین به ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار دلار برسد، دیگر قیمت هایی که شما را از ورود به بازار مایوس می کند بی ارزش خواهد بود. واقعیت این است که روند صعودی تازه شروع شده است. ورود سرمایه به این بازار از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

واکنش های متفاوت از آلت کوین ها

بیت کوین برای اولین بار به ۳۰ هزار دلار رسیده است و به روند خود می دهد این درحالی است که اتریوم هنوز از ۷۴۰ دلار عبور نکرده است. دیگر آلت کوین ها نیز با مشکلاتی دست به گریبان هستند. دات در هفته گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است. اما به تازگی این آلت کوین کاهش ۶.۳ درصد را تجربه کرده است.

ریپل حرکت هایی را به خود دیده است و با وجود فشاری که از جانب دولت به این ارز وارد می شود، همچنان رشد ۷ درصدی خود را حفظ کرده است.

 آینده از آن بیت کوین است و در این شکی نیست. اگر هنوز متوجه این موضوع نشده اید باید در انتظار خبر های تکان دهنده ای باشید. دولت ها و ملت ها بیت کوین ها را به عنوان ارز دیجیتال ارزشمندی پذیرفته اند و روز به روز بر میزان پذیرش آنها افزوده می شود.

 اگر تا این لحظه وارد عمل نشده اید، بهتر است با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و این ارز را به دارایی های خود اضافه کنید.

 بیت کوین آینده متفاوتی را برای شما به تصویر می کشد. با خرید بیت کوین خود را به این آینده مهمان کنید و از سود دلچسب سرمایه گذاری در این بازار لذت ببرید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-hits-30-000-milestone-for-the-first-time-ever

Comments (0)
Add Comment