قیمت جدید بیت کوین

ثبت قیمت جدید بیت کوین همه را حیرت زده کرده است. این ارز به بالاترین حد خود در طول تاریخ رمزارز رسیده است. اکنون قیمت این ارز برابر با ۴۶۷۹۶ دلار است. این اتفاق مصادف با سرمایه گذاری شرکت تسلا در این ارز بوده است. شرکت تسلا ۱.۵ میلیارد دلار را در این بازار سرمایه گذاری کرده است. در همین حال بازار سهام نیز  رشد کرده است.

بیت کوین در تاریخ ۸ فوریه از بالاتری سطح خود نیز بالاتر رفته است و قیمت ۴۶۷۹۶ دلار را برای خود به ثبت رسانده است. اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف و تردینگ ویو (Tradingview) نشان می دهد بیت کوین در حال حاضر با ۱۸.۵ درصد افزایش به ۴۶ هزار دلار رسیده است. در همین حال اکثر آلت کوین ها و توکن های دیفای به بالاترین حد خود رسیده است.

تحلیل گران بازار به بازار چشم دوخته اند. آنها می خواهند بدانند که شرکت بعدی که برای سرمایه گذاری وارد بازار بیت کوین می شود چه کسی است. بسیاری از تحلیل گران تصور می کنند که شرکت بعدی که بیت کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب می کند، شرکت اپل است.

 بنابر گفته های این تحلیل گران به نظر می رسد که اگر اپل دست به راه اندازی یک بازار بزند یا بیت کوین را خریداری کند، سالانه ۴۰ میلیارد دلار سود به دست می آورد.

روند صعودی بیت کوین با حرکت های سرنوشت سازی همراه بوده است. در روزها گذشته و درحالی که این ارز برای عبور از قیمت ۳۸ هزار دلار در تقلا بود، احساسات سرمایه گذارهای موجود در بازار سرکوب شده بود. آنها دیگر امیدی به ادامه مسیر صعودی برای این ارز نداشتند.

دیگر آلت کوین

روند صعودی تنها به ثبت قیمت جدید بیت کوین ختم نشده است. ثبت قیمت جدید بیت کوین اعتبار دنیای رمزارز را در نزد سرمایه گذارها بزرگ بازار افزایش داده است. همین مسئله باعث شده است که افراد بیشتری برای سرمایه گذاری بازار آلت کوین ها را انتخاب کنند. دوج کوین یکی از ارزهایی است که توجه سرمایه گذارهای بسیاری را به خود جلب کرده است.

این ارز پس از ورود سرمایه گذاران تازه به بازار رکورد تازه ای را به ثبت رساند. اکنون قیمت این ارز به ۰.۰۸۳۹ دلار رسید. این امر اندکی پس از دعوت سرمایه گذارها روی داد. از سوی دیگر قیمت کاردانو نیز به شدت افزایش پیدا کرد. قیمت این ارز نیز به ۰.۷۲ دلار رسید. این ارز ۱۰۰ درصد افزایش را پشت سر گذاشته است.

بازارهای سنتی به دنبال بسته حمایتی رشد کرد

سرمایه گذارها به دنبال انتظار بسته دوم حمایتی از سوی دولت آمریکا نسبت به بازار خوش بین شده اند. این امر شامل پرداخت ۱۴۰۰ دلار مستقیم  و ۳۰۰۰ دلار مالیات برای کودکان می شود. این امر به بهبود روند بازار کمک کرده است.

شاخص S&P500، دائو و نزدک رکورد های خوبی را ثبت کرده اند. این شاخص ها به ترتیب ۰.۷۴، ۰.۷۶ و ۰.۹۴درصد رشد داشته اند. این امر می تواند در روزهای گذشته به منجر به تقویت بازار سهام این شاخص ها شود. شاخص S&P500  از آگوست سال ۲۰۲۰ و دائو جونز از فوریه سال ۱۹۳۱ چنین روندی را مشاهده نکرده بودند.

آلت کوین ها از ادامه روند صعودی در بازار بیت کوین سود برده اند. اکنون بسیاری از این رمزارز ها به روند صعودی ادامه داده اند. دات در این روند ۲۰.۲۳ درصد به بالاترین حد خود رسیده است . اکنون قیمت این ارز ۲۳.۲۷ دلار رسیده است. در حالی که EGDL با رشد ۴۰.۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته رکورد تازه ای را برای خود ثبت کند. قیمت این ارز ۱۹۱.۷۳ رسیده است. تتا (THETA) نیز ۲۵.۵۵ درصد افزایش داشته است و به ۲.۸۶ درصد رسیده است.

ارزش کل بازار به ۱.۳۲ تریلیون دلار رسیده است. سهم بیت کوین از این بازار برابر با ۶۲.۹ درصد است.

 با خرید بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار سهم خود را در این بازار افزایش دهید. سرمایه گذاری در این بازار می تواند آینده سرمایه گذاری شما را متحول کند. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و این دارایی را به دارایی های خود اضافه کنید.

VIP
Comments (0)
Add Comment