کمک ۱.۳ میلیون دلاری به یک خیریه بر پایه بیت کوین

یک خیریه بر پایه بیت کوین در نیویورک در کمتر از سه هفته کمکی با ارزش ۱.۳ میلیون دلار دریافت کرد. این خیریه به تازگی خبر داد قصد دارد تحت عنوان بیت کوین واتر تراست (Bitcoin Water Trust) رمزارزها را بپذیرد.

این خبر که در گردهمایی اخیر بیت کوین در میامی اعلام شده بود به سرعت مورد استقبال قرار گرفت. طبق آمار سایت این خیریه تاکنون ۳۲.۵۹۴۹ BTC که معادل ۱.۳ میلیون دلار است به این خیریه اهدا شده است.

این خیریه بر پایه بیت کوین امیدوار است که اقداماتش در آینده اثرات مثبت و قابل توجهی بدنبال داشته باشد. شرکت جمینای (Gemini) یک شرکت آمریکایی در حوزه تبادلات ارزهای دیجیتال است. این شرکت در وبسایت خود نوشت: این مدل جدید از ساز و کار خیریه ها (HODL MODL) پارادایم جدیدی را بنیان گذاشته است. در این سیستم جدید کمکی که امروز می کنید با گذشت زمان ارزش بالاتری پیدا خواهد کرد.

بنیان گذار این شرکت که خدمات ارزهای دیجیتال را برای خیریه بیت کوین واتر تراست فراهم می کند گفت: ما بسیار خوشحالیم که برای اولین بار با یک خیریه بر پایه بیت کوین همکاری می کنیم. ما معتقد هستیم که این خیریه با پذیرش بیت کوین اثرات بشر دوستانه فعالیت خود را دو چندان کرده است.

رابطه خیریه ها با دیگر ارزهای دیجیتال

خیریه ها در ماه اخیر موضوع داغی در دنیای بیت کوین بوده اند. بخصوص بعد از آنکه ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) یکی از موسسان اتریوم میلیاردها توکن شیبا (SHIB) به خیریه بخشید.

بوترین یک دهم هلدینگ شیبا خود را به خیریه بخشید و سپس ۹۰% بقیه را سوزاند. او با این کار می خواست که بقیه توسعه دهندگان آلت کوین از ایردراپ کردن توکن ها به حساب او به منظور تبلیغات دست بردارند.

تنها خیریه ایندیا-کووید-ریلیف-فان (India Covid Relief Fun) بیش از ۱ میلیارد شیبا را از بوترین دریافت کرد.

در تاریخ ۳۱ می بنیاد حقوق بشر (HRF) اعطای کمک های مالی بر پایه بیت کوین را در برنامه خود قرار داد.

این بنیاد که در سراسر جهان از فعالیت های بشردوستانه حمایت می کند سرمایه ۲۱۰۰۰۰ دلاری را به این منظور اختصاص داده است.

در آخر

حمایت از خیریه ها در سال های اخیر با استفاده از ارزهای دیجیتال رونق گرفته است. به تازگی یک خیریه بر پایه بیت کوین کمکی معادل ۳۲.۵۹۴۹ BTC (معادل ۱.۳ میلیون دلار) دریافت کرده است. طی ماه های اخیر برخی سرمایه گذاران نظیر ویتالیک بوترین نیز کمک های زیادی بر پایه رمزارز های دیگر به خیریه ها کرده اند. با توجه به ویژگی افزایش ارزش کمک های بر پایه رمزارز در طول زمان، این روند قطعا ادامه خواهد داشت.

آیا شما تا بحال به موسسات خیریه بر پایه بیت کوین کمک کرده اید؟

انتشار این دست خبرها چه تاثیری بر خرید و فروش بیت کوین در هفته های آتی خواهد داشت؟

در رمزارز مارکت از آخرین تحولات قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز های مطلع شوید.

https://cointelegraph.com/news/1-3m-worth-of-btc-donated-to-bitcoin-hodling-charity-in-less-than-3-weeks

Comments (0)
Add Comment