سرمایه گذاران رمزارز باید قدرت خرید طلا باشد

 مدیرعامل شرکت Newcrest Mining اعلام کرده است که بهتر است برای مقابله با نوسانات بسیار بالای بازار رمز از مدیریت کل با خرید طلا امنیت دارایی خود را تضمین کنید. او می گوید که سرمایه گذاران رمزارز باید این دارایی را نیز در نظر داشته باشند.

او باور دارد که با خرید طلا می توانید دارایی خود را در برابر بی ثباتی های قیمت رمز ارزهایی مانند بیت کوین حفظ کنید. او در این باره می گوید:

«اگر در بازار رمزارز فعال هستید، بهتر است اندکی هم به فکر خرید طلا باشید» اشاره به این نکته که طلا کمتر از رمز ارز نوسان دارد، این حرکت را به عنوان یک دارایی خوب برای پشتیبانی از رمز ارزها پیشنهاد داد.

او همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که طلاق به خانواده متفاوتی از دارایی تعلق دارد. در ادامه افزود:

« طلا یک دارایی قابل لمس است. می توان آن را دید، لمس کرد و احساس کرد. می توانید آن را ذوب کنید. می توانید از آن جواهر بسازید. با طلا هر کاری که بخواهید می توانید انجام دهید»

علاوه بر این او به طبیعت امن طلا نیز اشاره کرد. طلا تنها در محل های خاصی پیدا می شود. اما رمز ارز در همه جای بازار دیده می شود.

 طلا در کنار بیت کوین

 رویکرد کلی قیمت طلا مثبت است. است با در نظر گرفتن تورم جهانی سیاست چاپ پول بیشتر از سوی دولت ها به عنوان بسته حمایتی برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا، طلا به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

بازار رمز از بازار بسیار پرنوسان است. پس از رسیدن به قیمت ۴۸ هزار دلار بلافاصله با یک اصلاح روبرو شد. این عرض رکوردهای بی سابقه را ازنظر نوسان به ثبت رسانده است. در واقع زمانی قیمت بیت کوین با کاهش ۴۰ درصدی از ۹ هزار دلار به ۵۲۰۰ دلار رسید. 

در کنار نوسانات بسیار زیاد بازار رمز ارز، طلا از ثبات خوبی برخوردار است. این دارایی در حال حاضر ورزش ۱۸۴۲ دلار معامله می شود. که این که این میزان رشد ۰.۱ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد.

 در دسامبر سال ۲۰۲۰ بانک سرمایه گذاری آمریکایی Goldman Sachs اعلام کرد که افزایش قیمت رمزارز هایی مانند بیت کوین نمی تواند به دارایی هایی مانند طلا آسیب برساند. 

این بانک در ادامه به این نکته اشاره کرده است که روند صعودی بیت کوین نتوانسته از بازار صعودی طلا را متوقف کند. در واقع این دو دارایی با قدرت در کنار یکدیگر به مسیر صعودی ادامه دادند. بنابراین شاید بهترین انتخاب برای پشتیبانی از بیت کوین سرمایه گذاری در طلا باشد. 

سرمایه گذاران رمزارز

رمزارزهایی مانند بیت کوین توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده اند. بازار بیت کوین بازار پر نوسانی است. با سرمایه گذاری در این بازار باید خطر نوسانات شدید را نیز به جان بخرید. البته سرمایه گذاران حرفه ای این بازار می دانند که موفقیت در بازار بیت کوین از آن کسانی می شود که با رویکرد درازمدت وارد سرمایه گذاری شده اند.

 برای پشتیبانی بیشتر از سرمایه گذاری خود دارای دیگری را نیز به سبد سرمایه خود اضافه کنید. طلا بهترین انتخاب شما خواهد بود. با انتخاب طلا و بیت کوین در کنار یکدیگر یک سبد سرمایه گذاری قدرتمند و برای خود ایجاد می کنید. به این ترتیب هرگز تحت تاثیر نوسانات شدید بازار بیت کوین تصمیمات عجولانه نمی گیرید.

طلا دارایی ارزشمندی است که در طول تاریخ به عنوان اندوخته قابل اعتمادی در اختیار بشر بوده است. این روزها با وسعت دنیای رمزارز چیزی از قدرت این دارایی کم نشده است. طلا در بازاری که با نوسانات چندانی رو به رو نیست به مسیر خود ادامه می دهد. با وجود رکودی که اقتصاد جهانی را در برگرفته است این ارز با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد. بنابراین شاید بد نباشد که سرمایه گذاران رمزارز این دارایی را در کنار بیت کوین و دیگر رمزارزها به سرمایه خود اضافه کنید.

همواره این سخن را شنیده ایم که بهتر است تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد گل نگذاریم. در کنار سرمایه گذاری در بیت کوین بهتر است اندکی از تخم مرغ های خود را در بازار طلا سرمایه گذاری کنیم. برای سرمایه گذاری در بیت کوین با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/crypto-investors-should-consider-buying-gold-newcrest-mining-ceo-says