بیت کوین قیمت ۳۵ هزار را در هم کوبید

 بزرگترین رمزارز تاریخ در اقدامی حیرت انگیز رکوردی تاریخی را از خود بر جای گذاشته است. بیت کوین قیمت ۳۵ هزار را پشت سر گذاشته است و پس از کاهش قیمت ها روند صعودی را از سر گرفته است.

بیت کوین در مسیر خود ادامه می دهد و رکوردهای تازه ای را ثبت می کند. این ارز برای اول بار در تاریخ و در تاریخ ۵ ژانویه مصادف با ۱۵ دی از مرز ۳۵ هزار دلار تجاوز کرد.

 پس از ثبت رکورد ۳۴۸۰۰ دلار بیت کوین به طرز غیر منتظره ای کاهش پیدا کرد. این ارز تا قیمت ۲۸ هزار دلار نیز پایین آمد. با وجود اینکه بسیاری از حاضران در بازار تصور می کردند که این رویداد می تواند همان اصلاح تاریخی قیمت ها باشد، بیت کوین روند صعودی را از سر گرفت. این ارز از زمان اوج او در تاریخ ۱۶ دسامبر تا کنون ۸۰ درصد افزایش را تجربه کرده است. اکنون این ارز به قیمت ۳۵۸۰۰ دلار معامله می شود که تاریخی ترین قیمت این رمزارز تا کنون است.

رکورد شکنی بیت کوین

بیت کوین قیمت ۳۵ هزار را تنها یک روز پس از آن تجربه کرد که دولت اعلام کرد می خواهد از استیبل کوین و بلاک چین استفاده کند. اتریون نیز در همین حین به ۱۱۰۰ دلار رسید. این افزایش رشد ۴۴ درصدی را نشان می دهد. به نظر می رسد که بیت کوین برای اولین بار در تاریخ خود روزهای متفاوتی را تجربه می کند. با ماجراجویی های این ارز همراه شوید. سود سرشاری در انتظار شما خواهد بود.

 با ما در رمزارز مارکت همین امروز این رمزارز را به سبد دارایی های خود اضافه کنید. به این ترتیب ازاین پس با نگاهی دیگر اخبار مربوط به بیت کوین را دنبال می کنید. این سرمایه گذاری زندگی شما را تغییر می دهد.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-shatters-35k-with-fresh-ath

Comments (0)
Add Comment