بیت کوین ویزا را پشت سر گذاشته است

 ارزش کل بازار بیت کوین در سال جاری از ۴۶۰ میلیون دلار نیز پیشی گرفته است. به نظر می رسد که قیمت به با رسیدن به ۲۵ هزار دلار بالاترین سطح خود را در سال های گذشته تجربه کرده است. با در نظر گرفتن این نکته جالب است بدانید که بیت کوین ویزا را از نظر ارزش کل سرمایه از میدان به درکرده است.

 قیمت این  رمزارز در تاریخ ۲۵ دسامبر از ۲۵ هزار دلار عبور کرد. این ارز به بالاتری رکورد خود رسیده است. اکنون بیت کوین در بازار Bitstamp  به ارزش ۲۵۰۲۰ دلار معامله می شود. به این ترتیب این ارز در اقدامی هیجان انگیز ارزش سرمایه ویزا را بسیار ناچیز جلوه داد. ویزا غول صنعت پرداخت های آنلاین با سرمایه کلی  460.06 میلیارد دلار در سایه بیت کوین قرار گرفته است. ارزش کل بازار بیت کویت از تاریخ ۲۶ دسامبر به ۴۶۲ میلیارد دلار رسیده است.

سیستم پرداخت

آیا بیت کوین و ویزا گزینه های مناسبی برای مقایسه هستند؟

بیت کوین پروتکلی است که در قالب یک نرم افزار امکان برقراری تعامل همتا به همتا را در شبکه ایجاد کرده است. این در حالی است که شرکت ویزا شرکتی است که برای کسب سود بیشتر راه اندازی شده است. برخی بر این باور هستند که مقایسه مستقیم میان این دو به این معنا نیست که این دو گزینه های مناسبی برای مقایسه هستند.

تفاوت های بنیادی زیادی میان بیت کوین و ویزا وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود. ارزش بازار سرمایه بیت کوین از ویزا پیشی گرفته است و به نظر می رسد که این ارز از نظر تئوری سیزدهمین شرکت بزرگ جهان است. دراین بین و در سال ۲۰۲۰ علاقه موسسات مالی به سرمایه گذاری در بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است. علاقه موسسات سرمایه گذار به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین روز به روز در حال افزایش است. هر روز موسسات تازه ای برای غنیمت شمردن این فرصت آماده می شوند.

اکنون بیت کوین ویزا را از نظر ارزش سرمایه کل بازار پشت سر گذاشته است. این امر می تواند به خودی خود به معنای جلب توجه بیشتر باشد. چرا که پشت سر گذاشتن این شرکت برای بیت کوین به این معناست که رقبای چندانی برای او در بازار باقی نمانده اند. این مسئله توجه سرمایه گذاران و موسسات مالی بیشتری را به بیت کوین جلب می کند. به زودی باید شاهد استقبال بی سابقه موسسات مالی از بیت کوین و دنیای رمزارز باشیم.

موسسات سرمایه گذار در بیت کوین

موسسات و سرمایه گذارهای زیادی با استفاده از بازارهای CME و Grayscale وارد بازار رمزارز می شوند. بازار Grayscale  در حال حاضر چیزی در حدود ۱۷ میلیارد دلار را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. قراردادهای آتی در CME نیز از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرده اند. این امر نشان دهنده میزان توجه و علاقه سرمایه گذاران به بازار بیت کوین است.

علاقه ویزا به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین در ماه های اخیر بیشتر شده است. دلیل این امر نیز سرمایه گذاری پی پل و Square  در بازار بیت کوین است. این امر سبب شده است که این شرکت نیز موقعیت سرمایه گذاری در بازار بیت کوین را غنیمت بشمارد.

در همین راستا Wirex صادر کننده کارت های رمزارز ویزا به یکی از اعضای اصلی ویزا در تمام اروپا تبدیل شده است. مدیر ارشد این بازار و سرپرست رمزارز در ویزا اعلام کرده است که ارزهای دیجتال از پتانسیل کافی برای افزایش ارزش پردخت های دیجیتالی برخوردار هستند. این شیوه از پرداخت آسایش در پرداخت را برای افراد بیشتری در مکان های بیشتری به همراه خواهد داشت. ما از این که در کنار شرکت هایی مانند Wirex فعالیت داریم خوشحال هستیم. این امر باعث شده است که از ارز دیجیتال برای بیش از ۶۱ میلیون کالا در شبکه ویزا استفاده شود.

اطلاعات روی زنجیره بیت کوین مسیر آتی بیت کوین را به خوبی نشان می دهد

 در آینده نه چندان دور معامله گران و تحلیل گرانی که در بازار بیت کوین فعالیت دارند، خوشبینانه مانده است. تحلیل گران intotheblock اعلام کرده اند که قیمت ۲۳۰۶۹ و قیمت ۲۳۳۷۷سطح حمایت های حساسی برای بیت کوین هستند. این سطح ها در آینده نه چندان دور مشاهده می شوند. بیت کوین قادر بوده است که قیمت ۲۳ هزار دلار را حفظ کند. شاخص IOMAP نشان می دهد که این ارز سطح حمایت قدرتمندی را از آن خود کرده است. این سطح حمایتی در سطح ۲۳۰۶۹ و ۲۳۳۷۷.۱ دلار است. دراین سطح چیزی در حدود ۹۰۰ هزار آدرس بیت کوین هایی به ارزش ۷۹۶ هزار دلار را خریداری کرده اند.

تا زمانی که بیت کوین در این سطح حمایتی باشد، معامله گران به دنبال ادامه مسیر صعودی خواهند بود. این سطح حمایت قدرت لازم برای ادامه مسیر صعودی را در بیت کوین ایجاد می کند. مایکل ون د پوپ (Michal van de Poppe) تحلیل گر تمام وقت Cointelegraph که در بازار سهام آمستردام به فعالیت می پردازد انتشار دارد که به زودی ارزش کل بازار بیت کوین از بالاترین حد خود یعنی ۷۸۰ میلیارد دلار نیز پیشی بگیرد.

 تحلیل گران مطرح

مایکل ون د پوپ در این باره می گوید:

«مجموع بیت کوین هایی که در بازار سرمایه دیده می شوند به شدت صعودی هستند. چرا که این ارز مدام در حال سنجیدن بازه های قیمتی بالاتری بوده است. سطح هایی که باید زیر نظر داشته باشیم ۵۵۰ و ۴۵۰ میییارد دلار هستند. رسیدن به هر کدام از این قیمت ها به معنای فراهم شدن فرصتی برای خرید بیت کوین است. اگر این سطح را نگهداری کنید روند صعودی بعدی بازار را به سطح بالاتری می رساند.»

اگر تا کنون برای خرید بیت کوین وارد عمل نشده اید، بهتر از سری به بازار بیت کوین بزنید و تاریخ این ارز را از نظر بگذرانید. به یاد داشته باشید که این امر می تواند دید شما را به  ادامه مسیر بیت کوین تغییر دهد. با خرید و فروش بیت کوین تجربه ای متفاوت را در زندگی خود ایجاد می کنید. این تجربه سود فوق العاده ای را برای شما در پی خواهد داشت. برای حفظ ارزش دارایی خود و برای فرار از تورم امروز بیت کوین را دریابید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-hits-25-000-all-time-high-milestone-surpassing-visa-s-market-cap

Comments (0)
Add Comment