درجه سختی استخراج بیت کوین به بالاترین حد ممکن رسیده است.

در آخرین محاسباتی که در زمینه درجه سختی استخراج بیت کوین صورت گرفته است، به نظر می‌رسد که میزان سختی تا حدود ۵.۸۲ درصد افزایش داشته است. میزان مقیاس این رمز ارز نیز تا ۲۳.۱۳ تریلیون در طول تاریخ زیاد شده است.

میزان سختی استخراج بیت کوین از ماه ژانویه افزایش چشمگیری داشته است.

از ماه ژانویه تا به امروز درجه سختی استخراج بیت کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. مشخصه‌ای که به دلایل مختلف می‌تواند دور از انتظار نیز نباشد. عاملی مانند نرخ میانگین هش در شبکه بیت کوین افزایش داشت. این افزایش از دلایلی است که می‌توان میزان سختی ماینینگ این رمز ارز را افزایش داده باشد. اگر بخواهیم از نظر عددی این مقیاس و میانگین را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم که میزان اگزاهش از ۱۵۶ به ۱۶۵ اتریوم در ثانیه افزایش پیدا کرده است. همین عامل به نوبه خود باعث شده است تا کمپانی‌های فعال در حیطه استخراج ارزهای دیجیتال اقدام به خرید دستگاه‌های نسل جدید ASIC کنند.

افزایش میزان تقاضا خرید تجهزات ماینینگ ارزهای دیجیتال

میزان تقاضا برای داشتن تجهیزات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. به این زودی نیز این میزان تقاضا کاهش پیدا نخواهد کرد. در این بازار با توجه به افزایش میزان تقاضا، میزان قیمت دستگاه ASCI به اندازه بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. رقمی پنج برابر بیشتر از قیمت پیش از سفارش این محصول از اتفاقاتی است که اصلا دور از انتظار نبود. دستگاه Bitmain Antiminer S19 در بازار ثانویه تا مبلغ ۱۰ هزار دلار نیز مورد معامله قرار می‌گیرد. کمبود میزان محصولات مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال در بازار بیشتر به نفع کسانی تمام شد که از قبل این قبیل تجهیزات را خریداری کرده‌اند. بیشتر بخوانید.

در ماه فوریه، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرد اما میزان سختی بیت کوین در مقایسه با فیمت این رمز ارز چندان افزایش پیدا نکرده است. به همین دلیل میزان سود و درآمد ماینرها بسیار زیاد شد. در ماه مارس شرایط را می‌توان تا حدود بسیار زیادی ثابت دانست. همین عامل به نوبه خود باعث شد میزان درآمد ماینرهای ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد. با توجه به میزان سختی استخراج بیت کوین، ماینرها در ماه مارس به درآمد ۱.۵ میلیارد دلار دست پیدا کردند.

جمع بندی

میزان سختی استخراج بیت کوین و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این مشخصه در آینده بر قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد؟ با ما همراه باشید.