بیت کوین در آستانه ثبت قیمت ۳۰ هزار دلاری

سود روزانه بیت کوین در آستانه قیمت ۳۰ هزار دلاری به بیش از ۸ درصد رسیده است. این ارز در آستانه لمس قیمت ۳۰ هزار دلاری همه چشم ها را به خود خیره کرده است.

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ دسامبر مصادف با ۱۰ دی ماه رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. این ارز ۲۸۴۰۰ دلار را نیز پشت سرگذاشته است.

 قیمت بیت کوین در آستانه ثبت رکوردی تازه

بر اساس اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph و TradingView به نظر می رسد که جفت ارز بیت کوین و دلار از بالاترین رکورد خود تا به امروز نیز پیشی گرفته اند. بیت کوین در یک حرکت قدرتمند و در یک شب به خرس ها ثابت کرد که به هسچ عنوان زمانی برای تن دادن به نقشه های آنها ندارد. این ارز از ۲۵۸۳۰ دلار و پس از ۲۴ ساعت به ۲۸۵۶۰ دلار رسیده است. سود روزانه این ارز به ۷.۵ درصد رسیده است.

بیت کوین در آستانه

این حرکت صعودی قیمت بیت کوین را از هر زمان دیگری به ۳۰ هزار دلار نزدیک تر کرده است. ۳۰ هزار دلار از نظر روانشناسی، سطح حساسی برای بازار بیت کوین است. اگر پیش از اتمام سال این رکورد برای بیت کوین ثبت شود باید شاهد تغییرات شگرفی در بازار باشیم. چرا که رسیدن به این بازه قیمتی تا همین یک هفته پیش نیز غیر ممکن به نظر می رسید.

به گزارش کوین تلگراف تحلیل گران هنوز بر این باور هسند که امکان اصلاح قیمت ها و باگشت روند قیمت بیت کوین به سمت ۱۹۵۰۰ دلار وجود دارد. روز سه شنبه تحلیل گر کوین تلگراف مایکل ون د پوپ (Michael van d Poppe) در این باره گفته است که قیمت ۲۷۵۰۰ دلار قیمت حساسی برای بیت کوین است. بیت کوین برای ادامه مسیر صعودی باید این قیمت را پشت سر بگذارد.

قیمت اتر به سود دیگر آلت کوین ها تمام شد

 زمانی که قیمت اتر امروز با ۵.۵ درصد افزایش به ۷۴۰ دلار رسید، تاثیر رمزارزهای بزرگ بازار بر دیگر آلت کوین ها به وضوح مشاهده شد. قدرت عمکلرد دیگر رمزارزهای بازاز نیز در طول هفته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار بیت کوین ثانیه شماری می کنید. بهترین قیمت را برای خرید بیت کوین انتخاب کنید و وارد بازار رمزارز شوید. این ارز آینده درخشانی را در پی دارد. با همراهی با این ارز دارایی خود را برای آینده مهیا کنید. ارزش دارایی خود را چند برابر کنید و برای کسب سودی بی سابقه آماده شوید. ما در رمزارز مارکت همراه شما هستیم. با ما در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-inches-closer-to-30-000-with-new-all-time-highs

Comments (0)
Add Comment