پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱

با موجود اینکه تمام معیارهای موجود در شبکه بلاک چین نشان داده اند که سرمایه گذارانی که در این شبکه فعالیت دارند به زودی با ضرر سنگینی مواجه می شوند. اما پیش بینی های بیت کوین نشان می دهد که BTC قصد ندارد از ادامه روند صعودی دست بکشد.

معیارهای روی شبکه نشان می دهند که فشار موجود برای کاهش قیمت های بیت کوین ادامه دارد. این امر می تواند بسیاری از سرمایه گذارهای را با ضرر های احتمالی بسیار زیادی رو به رو کند.

گزارشی که در تاریخ ۲۵ ژانویه از سوی Glassnode منتشر شده است نشان می دهد که شاخص هزینه به سود یا aSOPR نشان می دهد که احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت نیز وجود دارد. این امر می تواند بسیاری از سرمایه گذارهای را در منطقه قرمز نگه دارد. اما برخلاف معیارهای موجود به نظر می رسد که تعداد اندکی از سرمایه گذارها به ادامه روند بازار خوشبینی هستند. اما گزارش های به دست آمده نشان می دهد که این روند ادامه خواهد داشت.

«برای کاهش شاخص aSOPR سرمایه گذارها باید دارایی خود را ضرر به فروش برسانند. وقوع چنین اتفاقی با در نظر گرفتن شرایطی که در بازار حاکم است دور از انتظار به نظر می رسد. همه ما در انتظار چنین اتفاق بوده ایم. در این صورت ثبات بیشتری بر بازار حاکم می شود.»

 شاخص هزینه به سود

این شاخص یک شاخص درون شبکه ای است. در واقع این معیار بیت کوین هایی در گردش یا بیت کوین هایی که در بازار نگهداری می شود را در نظر نمی گیرد.

این شاخص باید در نزدیکی ۱ باشد. اما ریتم صعودی ماه های گذشته این شاخص را به ۱.۱۵ رساند. این شاخص رد انتهای دسامبر و ابتدای سال جاری این وضعیت را حفظ کرده است.

با این حال در یک روند گاوی ارزش این شاخص کمتر از ۱ نخواهد بود. چرا که سرمایه گذارها حاضر نیستند دارایی خود را در ازای ضرر های احتمالی به فروش برسانند.

گزارش های به دست آمده نشان می دهند اصلاحی که در قیمت بیت کوین روی داده است به زودی به پایان می رسد. این ارز از بالاترین سطح تا قیمت امروزی ۳۱ درصد اصلاح را تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت این ارز برابر با ۳۱۷۵۰ دلار است.

در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲.۳ میلیون دلار بیت کوین یا چیزی در حدود ۱۲.۶ درصد از بیت کوین های در گردش وارد بازار شده اند. به نظر می رسد که کاربران بیشتری برای خرید بیت کوین وارد عمل شده اند. ورود سرمایه می تواند به ادامه روند صعودی بیانجامد.

خرید و فروش بیت کوین سرمایه گذاری مطمئنی است که دارایی شما را از خطر تورم نجات می دهد . اگر تاکنون سرمایه گذاری در این بازار را نادیده گرفته اید، بهتر است از کاهش قیمت ها  استفاده کنید و برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید. به یاد داشته باشید که بدون آگاهی کامل خرید بیت کوین برای شما سودی نخواهد داشت. بنابراین اطلاعات خود را درباره این ارز افزایش دهید  و پیش بینی های بیت کوین را جدی بگیرید. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و این دارایی را به سبد سرمایه خود اضافه کنید.

VIP
Comments (0)
Add Comment