افزایش قیمت BTC، نبض بازار در دست تغییرات بیت کوین

پس از یک کاهش جزئی و پس از آن افزایش قیمت BTC، قیمت این رمزارز بالای سطح ۱۹۰۰۰ دلار ثابت ماند. BTC به آرامی در حال افزایش است و در حال حاضر بیش از سطح ۱۹۲۰۰ دلار آمریکا معامله می‌شود. ترندهای افزایش قیمت BTC باید تقویت شوند و قیمت را به بالای ۱۹،۴۰۰ و ۱۹،۵۰۰ دلار برسانند تا روند جدید صعودی قیمت را آغاز کنند.

افزایش قیمت BTC مشخص کننده مسیر altcoin ها

قیمت بیت کوین با چشم انداز مثبت در قیمت ۱۹۰۰۰ دلار پشتیبانی اولیه دارد. اتریوم بالای ۵۸۰ دلار معامله می‌شود، XRP 2٪ افت دارد و حمایت عمده خود در ۰.۴۸۵ دلار را شکست. قیمت بیت کوین بیشتر در محدوده بالاتر از پشتیبانی ۱۹۰۰۰ دلار معامله شده است و نزدیک‌ترین نقطه مقاومت نزدیک به سطح ۱۹،۳۸۰ دلار است. مانع اصلی هنوز نزدیک سطح ۱۹،۴۵۰ دلار و ۱۹،۵۰۰ در نوسان است.

اگر قیمت کاهش یابد، سطح ۱۹،۰۵۰ و ۱۹،۰۰۰ دلار پشتیبانی خوبی است. شکست واضح زیر سطح ۱۹،۰۰۰ دلار می‌تواند افت بیت کوین به سطح پشتیبانی ۱۸،۵۰۰ USD را آغاز کند. مطالب مرتبط را بخوانید.

تحلیل تغییرات قیمت اتریوم

قیمت اتریوم بالاتر از سطح پشتیبانی ۵۷۵ و ۵۸۰ دلار است. ETH سطح ۵۸۵ دلار را شکست، اما در نزدیکی سطح ۵۹۵ و ۶۰۰ دلار با مقاومت جدی مواجه است. شکست موفقیت‌آمیز ۶۰۰ دلار برای حرکت مداوم به سمت بالا ضروری است. اولین حمایت عمده نزدیک به سطح ۵۷۵ دلار است که در زیر آن قیمت می‌تواند سطح نوسانات دلار را در نقطه ۵۶۵ آزمایش کند.

تحلیل قیمت BCH

قیمت بیت کوین کش (BCH) با یک حرکت صعودی قوی بالاتر از مقاومت ۲۷۵ دلار و ۲۸۰ دلار، از روند رشد اتریوم پیشی گرفت. BCH بیش از ۷ درصد افزایش دارد و حتی در نزدیکی سطح ۲۹۰ دلار معامله می‌شود. مقاومت اولیه در نقاط ۲۹۵ و ۳۰۰ دلار است که بالاتر از آن ممکن است روند صعودی (Bullish) سطح ۳۲۰ دلار را آزمایش کند. بیشتر بدانید.

تحلیل قیمت برخی از Altcoinها پس از روند افزایش قیمت BTC

در چند ساعت اخیر، برخی از altcoin ها از جمله ZIL، ALGO، DOT، ANT، UNI، BAND و RUN  رشد نسبی کسب کرده اند. از این تعداد،  ZIL با ۷ درصد بیشترین رشد را داشته و بیش از نقطه مقاومت ۰.۰۳۴ دلار معامله می‌شود. در نهایت باید به این نکته توجه داشت که شناخت نوسانات بازار کاری دشوار و زمان بر است و معاملات لحظه‌ای به معامله‌گران تازه واد توصیه نمی‌شود. در صورتی که قصد معاملات لحظه‌ای در بازار رمز ارزها را دارید باید کاملا بر احساسات و هیجانات خود تسلط داشته باشید و اینکار عموما با ورود به دنیای حرفه‌ای معامله رمز ارزها اتفاق می‌افتد.

Comments (0)
Add Comment