تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها

بیت کوین در تلاش برای رسیدن به قیمت ۵۰ هزار دلار تا سطح حمایت کاهش پیدا کرد/ این در حالی است که بسیاری از آلت کوین ها با استفاده از ثباتی که در قیمت بیت کوین به وجود آمده است به روند صعودی ادامه می دهند. با تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها به خوبی با وضعیت بازار آشنا می شویم.

موسسات سرمایه گذاری در این بین همچنان به خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها ادامه می دهد. کاهش قیمت بیت کوین از ۴۵ هزار دلار نیز تاثیر روی انگیزه این سرمایه گذاران نگذاشته است. ست در تاریخ ۲۴ فوریه شرکت میکرو استراتژی اعلام کرد که به تازگی بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین را خریداری کرده است. در زمان خرید میکرو استراتژی قیمت هر بیت کوین برابر با ۵۲۷۶۵ دلار بوده است. در حال حاضر مجموع دارایی این شرکت در بیت کوین ۹۰۵۳۱ بیت کوین است.

Square شرکت دیگری است که همزمان با بروز اصلاحات در قیمت بیت کوین بخرید بیشترین دارای ادامه داده است. این شرکت چیزی در حدود ۳۳۱۸ بیت کوین را به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار خریداری کرده است. 

موسسات و خرید بیت کوین

 خرید بیت کوین از سوی موسسات سرمایه گذاری نشان دهنده خوش بینی این موسسات به بازار بیت کوین است. است از نظر موسسات خرید بیت کوین در بازه های نزدیک به ۵۰ هزار دلار یک خرید خوب به شمار می رود.

با وجود اینکه خرید بیت کوین از سوی موسسات سرمایه گذاری نشانه ای از ادامه روند صعودی است، اما سرمایه گذاران باید این نکته را به خاطر داشته باشند که در نقطه مقابل هیچ خریدار یک فروشنده قرار دارد. 

 به گزارش Glassnode نهنگ های بیت کوین که از هزار تا ده هزار بیت کوین را در والت های خود نگهداری کردند و همینطور نهنگ های غول پیکری که بیش از ده هزار بیت کوین را در والت های خود نگهداری می کنند وارد صف فروش شدند. این سرمایه گذاران ۱۴۰ هزار بیت کوین را در فوریه به فروش رساندند.

نهنگ ها در گذشته کنترل بازار را در دست داشتند و آن را مطابق با میل خود تغییر می دادند. اما با حضور موسسات سرمایه گذاری تسلط نهنگ ها و بازار رمز ارز کاهش پیدا کرده است. این روزها معامله گران در کنار زیر نظر داشتن رفتار نهنگ ها باید فعالیت موسسات مالی را نیز زیر نظر داشته باشند.

با وجود اینکه سرمایه گذاران قدرتمند می توانند بهترین را خریداری و برای مدت طولانی نگهداری کنند، سرمایه گذاران کوچک قادر هستند در بهترین زمان خرید کنند و از موجودی کم بازار بهترین استفاده را ببرد. اکنون زمان آن است که به بررسی و تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار بپردازیم.

 جفت ارز بیت کوین و دلار 

بیت کوین از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۸۳۲۳ دلار کاهش پیدا کرده است. کاهش قیمت این ارز در تاریخ ۲۲ فوریه منجر به افزایش فشار فروش در ۲۳ فوریه شد. خرس ها با تمام قوا قیمت را پایین آوردند. اما دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که خریداران با کاهش قیمت به دنبال خرید دارایی بیشتر هستند. 

خریداران تلاش می کنند که قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار را افزایش دهند. با این وجود الگوی نمودار شمعی روزانه نشان می دهد که گاو ها و خرس ها بر سر به دست گرفتن کنترل بازار نزاع می کنند. میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است و شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است.

 اگر گاوها به توانند قیمت را از ۵۰ هزار دلار افزایش دهند، این جفت ارز برای ادامه روند صعودی با مقاومت چندانی روبرو نخواهد بود. در این صورت هدف بعدی قیمت ۵۸۳۴۱.۰۳ دلار است. عبور از این بازه به معنای ثبت رکورد جدیدی برای بیت کوین است.

اما از سوی دیگر اگر خرس ها بتوانند قیمت را از سطح فعلی پایین تر بیاورند قیمت این جفت ارز تا ۴۵ هزار دلار کاهش پیدا می کند. در ادامه باید در انتظار رسیدن قیمت به میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۴۰۵۴۱ دلار باشیم. با شکسته شدن این سطح حمایت، اصلاحات بیشتری در قیمت بیت کوین روی خواهد داد. و قیمت به ۲۸۸۵۰ دلار می رسد. 

جفت ارز اتریوم و دلار

 در تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها باید این ارز را نیز در نظر داشته باشیم. قیمت اتریوم در تاریخ ۲۳ فوریه از سطح حمایت و میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۱۴۸۷ دلار کاهش پیدا کرد. اما گاو ها با کاهش قیمت به خرید بیشترین دارای ادامه دادند. 

گاوها در حال حاضر تمام تلاش خود را برای افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به کار گرفتند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند جفت ارز اتریوم و دلار بار دیگر روند صعودی را تجربه تا سطح مقاومت افزایش پیدا می کند.

با این حال میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی به میانه نزدیک شده است. این امر نشان می دهد که خرس ها در حال تلاش برای کاهش هرچه بیشتر قیمت هستند. 

 اگر خرس ها موفق شوند و قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند احتمال رسیدن قیمت به میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز وجود دارد. در صورت موفقیت خرس ها اصلاحات شدیدتری در قیمت این ارز روی خواهد داد و قیمت به هزار دلار می رسد.

جفت ارز بایننس کوین و دلار 

بایننس کوین امروز نوسانات بسیار زیادی را تجربه می کند. خرس ها موفق شدند قیمت را به میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۸۲ دلار برساند. اما دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که این جفت از روند بهبودی را در پیش گرفته است.

 اطلاعات به دست آمده است که در تلگرام نشان می دهد که دورنمای بازار بایننس در تاریخ ۲۳ فوریه خوشبینانه و صعودی بوده است.این اطلاعات با استفاده از VORTECS به دست آمده است. این اطلاعات در واقع الگوریتمی برای مقایسه شرایط فعلی بازار با گذشته است. در این مقایسه عواملی مانند احساسات حاکم بر بازار، حجم معاملاتی که در بازار انجام می شود، آخرین تغییرات قیمت ها و فعالیت های شبکه توئیتر در نظر گرفته می شوند. 

با وجود اینکه قیمت بایننس کوین تاریخ ۲۳ فوریه از ۲۷۳ دلار افزایش پیدا کرد اما معیار VORTECS به بیش از ۷۱ رسید.

پس از انتشار فهرست توکن هایی که در بازار معامله می شوند و یکپارچگی بایننس کوین و ایفای الگوریتم VORTECS به ۸۲ رسید. به دنبال انتشار این خبر و رویکرد خوش بینانه ای که در فضای بازار بایننس کوین پراکنده شده است قیمت بایننس کوین از ۲۰۱ دلار شروع به افزایش کرد.

با رسیدن الگوریتم به ۸۲ قیمت بایننس کوین از ۲۰۱ دلار به ۲۷۱ دلار رسید.

گاوها در بازار در حال تلاش برای افزایش هر چه بیشتر و قیمت این ارز هستند. اما نمودار ها نشان می دهند که با افزایش قیمت معامله گران بیشتری به دنبال تثبیت سود دارای خود را به فروش گذاشتند.

حضور خرس ها

 با کاهش قیمت از سطح فعلی جفت ارز بایننس کوین و دلار تا میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند. با شکسته شدن سطح حمایت و میانگین متحرک ۲۰ روزه احتمال کاهش بیشتر قیمت ها و رسیدن قیمت این ارز به ۱۱۸ دلار نیز وجود دارد.

 از سوی دیگر اگر باب ها موفق شوند قیمت ارز را افزایش دهند ادامه روند صعودی تا ۳۰۰ دلار و در نهایت ۳۴۸.۶۹۶۹ دلار ادامه خواهد داشت.

جفت ارز دات و دلار

 پس از تحلیل قیمت بیت کوین باید عملکرد دات را زیر نظر بگیریم. دنبال یه بلندترین نمودار شمعی این ارز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فوریه حاکی از خرید بیشترین دارایی است. 

 اطلاعات به دست آمده از VORTECS از خوش بینی معامله گران بازار به آینده این ارز خبر می دهد. 

در تاریخ ۲۳ فوریه الگوریتم VORTECS به بالای ۷۰ رسید. در این زمان قیمت دات ۳۶.۷۸ دلار بود. با وجود اینکه قیمت در ادامه روند نزولی را در پیش گرفت، الگوریتم VORTECS به روند صعودی ادامه داده و به ۸۲ رسید. در این حالت قیمت دات ۳۰ دلار بود. قدرتی که در این الگوریتم مشاهده شده بود در تاریخ ۲۴ فوریه قیمت این ارز را به ۳۶ دلار رساند.

افزایش قیمت این ارز همزمان با افزایش قیمت بسیاری از ارز های دیجیتال بود. بیت کوین در همین زمان از ۴۵ هزار دلار خود را به نزدیکی ۵۰ هزار دلار رساند. 

گاوها در حال حاضر تمام تلاش خود را برای افزایش قیمت به کار گرفتنه اند. هدف آنها عبور از سطح مقاومت است. در صورتی که گاوها موفق به انجام این کار شوند ادامه روند صعودی تا ۴۲.۲۸۴۸ دلار امکان پذیر می شود.

افزایش قیمت از بالاترین رکورد این ارز ادامه روند صعودی را امکان پذیر می کند. در این صورت قیمت این عکس به ۵۰ دلار می رسد. میانگین متحرک در حال افزایش است.و شاخص قدرت نسبی در محدوده است که نشان می دهد که این ارز به ارزش بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود. بنابراین گاوها کنترل بازار را در دست دارد. در صورتی که جفت از سطح فعلی کاهش پیدا کند خرس ها کنترل بازار را به دست می گیرد و قیمت را تا سطح حمایت پایین می آورند.

 جفت ارز آدا و دلار 

پس از تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها با بررسی آدا متوجه می شویم حرکت خرس ها در این بازار ناکام بوده است. نتوانستند قیمت این ارز را تا سطح میانگین ۲۰ روزه کاهش دهند. این امر نشان می دهد که احساسات معامله گران نسبت به این بازار مثبت است. آنها از هر فرصتی برای خرید و بیشترین عرض استفاده می کند.

گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت وارد عمل شدند. اگر آنها موفق شود قیمت این ارز را به یک دلار برساند ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. عبور از این سطح مقاومت به معنای قدرت گرفتن روند صعودی است.

 میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده ای که نشان می دهد این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خود معامله می شود. به این ترتیب کنترل بازار را در دست دارند.

 در صورتی که قیمت از میانگین متحرک کاهش پیدا کند خرس ها کنترل بازار را به دست می گیرد و قیمت را تا ۰.۶۸۷۹۶۸۴ دلار کاهش می دهند.

جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در روزهای گذشته قیمت های متفاوتی را تجربه کرده است. گاوها در تاریخ ۲۲ فوریه موفق به افزایش قیمت از ۰.۶۵ دلار نشدند. این آلت کوین فشار زیادی را از جانب معامله گران که قصد فروش دارایی خود را داشتند تجربه کرد. با این حال دنبالی بلندتر نمودار شمعی نشان می دهد که خریداران بیشتری وارد این بازار شده اند. 

خرید این ارز در کف قیمت ها و فشار فروش از سوی دیگر منجر به ایجاد ثبات در بازار ارز شده است. اکنون قیمت ارز بین ۰.۶۵ و ۰.۳۵۹ دلار معامله می شود. میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است و شاخص قدرت نسبی ۵۰ را نشان می دهد. بنابراین باید در انتظار حرکت بعدی بازار باشیم.

 اگر گاوها قیمت را از ۰.۶۵ دلار افزایش دهنده روند صعودی ادامه خواهد داشت. اما در صورتی که خرس ها کنترل بازار را به دست بگیرند، قیمت از ۰.۳۵۹ کاهش می یابد. در هر صورت باید در انتظار حرکت بعدی بازار باشیم. در حال حاضر نمی توان روند بعدی بازار را پیش بینی کرد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار 

گاو ها در تاریخ ۲۲ فوریه موفق به افزایش قیمت این ارز نشدند. به نظر می رسد احساس معامله گران نسبت به این ارز تغییر کرده باشد. بسیاری از معامله گران از روند صعودی برای تثبیت سود و فروش دارایی استفاده کردند. قیمت دینار کویت در تاریخ ۲۳ فوریه کاهش پیدا کرده است. ممکن است گاو ها از این فرصت برای خرید بیشتر این ارز استفاده کنند.

جفت ارز لایت کوین و دلار از صحت میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کرده است. اما گاو ها از تلاش خود برای دفاع از روند صعودی دست بر نداشتند. اگر گاوها موفق نشوند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه نگه دارند باید در انتظار افزایش فشار فروش و کاهش قیمت تا سطح حمایت و ۱۲۰ دلار باشیم.

اگر با هم موفق شوند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود و قیمت به ۲۴۶.۹۶۷۹ دلار می رسد.

جفت ارز لینک و دلار

 در تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها در می یابیم که قیمت لینک در تاریخ ۲۳ فوریه از سطح حمایت کاهش پیدا کرده است. با کاهش قیمت توجه معامله گران بیشتری به این بازار جمع شده است. 

خریداران با کاهش قیمت در ۲۳ فوریه به خرید بیشترین از ادامه دادند و در تلاش هستند که قیمت را افزایش دهند. سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه با مقاومت خرس ها روبرو خواهد شد.

 اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، معامله گران بیشتری به دنبال فروش دارایی خود خواهند بود. کرده اند از این فرصت برای کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۰.۱۱۱۱ دلار استفاده می کنند.

از سوی دیگر با افزایش قیمت از سطح فعلی گاوها ادامه روند صعودی را امکان پذیر می کنند. در این صورت قلم بعدی برای این ارز ۳۴ دلار و در نهایت ۳۶.۹۳۰۷ دلار خواهد بود.

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

 بیت کوین کش در تاریخ ۲۳ فوریه از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کرد. اما گاوها دست از خرید این ارز در کف قیمت ها بر نداشتند. آنها سعی دارند قیمت را از سطح مقاومت ۵۳۹ دلار افزایش دهند.

میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است و شاخص قدرت نسبی نیز از میانه پایین تر آمده است. به این ترتیب بازار در کنترل خرس هاست.

فروشندگان به احتمال زیاد از میانگین متحرک ۲۰ روزه دفاع می کنند. قیمت از سطح مقاومت و کاهش پیدا کند ادامه روند نزولی امکان پذیر است. در این صورت قیمت بعدی برای این اثر ۳۷۰ دلار خواهد بود.

از سوی دیگر اگر گاوها موفق شوند کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند جفت ارز بیت کوین کش و دلار تا ۶۳۱.۷۱ و در نهایت تا ۷۴۵ دلار افزایش پیدا می کند.

جفت ارز استلار لومنس و دلار

 تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها مشاهده می کنیم که قیمت استلار لومنس در تاریخ ۲۳ فوریه کاهش پیدا کرده است. دوباره بلندتر نمودار شمعی که امروز نمایان شده است حاکی از خرید بیشترین دارایی است. گاو ها از کاهش قیمت برای خرید بیشترین دارایی استفاده کردند.

اگر گاو ها بتوانند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند این جفت ارز از سطح مقاومت بالاتر می رود. به این ترتیب ها بار دیگر کنترل این بازار را به دست می گیرند.

 از سوی دیگر با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه امکان ادامه روند صعودی وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی قیمت بعدی در روند نزولی برای این ارز ۰.۲۳ دلار خواهد بود. 

 میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است و شاخص قدرت نسبی در میان قرار دارد. در این حالت نمی توان به طور قطع اعلام کرد که کنترل بازار در دست گاو ها است یا خرس ها کنترل بازار را به دست دارند. 

 در آخر

 بازار رمز ارز بازار پورنو سانی است. به همین دلیل پیش از آنکه بهترین زمان را برای خرید رمز ارزها انتخاب کنید باید تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را در اولویت قرار دهید.

 با تحلیل قیمت ها با روند فعلی بازار آشنا می شوید. بهترین معامله زمانی بهترین نتایج را برای شما در پی دارد که در مناسب ترین زمان ممکن انجام شده باشد. اطلاعات خود را در مورد وضعیت بازار افزایش دهید و زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در بازار بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت است، اما برنده کسی است که بیت کوین را به بهترین قیمت خریداری کرده باشد. برای خرید این ارز با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-2-24-btc-eth-bnb-dot-ada-xrp-ltc-link-bch-xlm