تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر ارزها

گاوها یا همان سرمایه گذارهای خوشبین قیمت بیت کوین را به ۵۸ هزار دلار رسانده اند. اما اطلاعات نشان می دهد که آلت کوین ها در این بین در ادامه روند صعودی ناموفق بوده اند. به عبارتی تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها نشان می دهد که ریتم صعودی در بازار دیگر آلت کوین های ضعیف شده است.

بیت کوین در تاریخ ۱۱ مارس موفق به ثبت بالاترین رکورد خود نشده است. شرکت اوراکل شایعات منتشر شده در رابطه با خرید بیت کوین به ارزش ۷۲ هزار دلار را تکذیب کرده است. این امر نشان می دهد که معامله گران به دنبال نشانه هایی مبنی بر پذیرش بیت کوین از سوی موسسات مالی بوده اند.

یکی از مهمترین عواملی که منجر به عدم سرمایه گذاری برخی از موسسات مالی در بازار بیت کوین می شود، فقدان قانون گذاری در این بازار است. در مصاحبه هایی که به تازگی انجام شده به این نکته اشاره شده است که انتصاب گری گنسلر (Grey Gensler) به عنوان رئیس صرافی Commission می تواند منجر به قانون گذاری هایی در این حوزه می شود.

در این صورت، موسسات مالی برای خرید دارایی بیشتر وارد این بازار می شوند. عامل دیگری که میتواند توجه موسسات مالی و سرمایه گذاران خرد را به این بازار جلب کند، توکن های ETF است.

معامله گران بازار بیت کوین به احتمال زیاد توسعه هایی که در این بازار انجام می شود را به دقت زیر نظر می گیرند. بسیاری از این تغییرات در بازار بیت کوین ممکن است بدبینانه باشد. تا زمانی که محرک بعدی در بازار معرفی شود، بیت کوین و دیگر آلت کوین ها در یک بازه معالمه می شوند. آیا تصور می کنید که این ارز ها در دامه شاهد کاهش قیمت خواهند بود؟ در ادامه با تحلیل قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز های بازار با ما همراه باشید.

تحلیل قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین از بالاترین رکورد روزانه کاهش پیدا کرده است.. این درحالی است که خرس ها سعی دارند قیمت را پایین تر بیاورند. با این حال دنباله بلندتر نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها با تمام وجود از کاهش قیمت ها استفاده کرده اند و دارایی بیشتری را به سبد سرمایه خود اضافه می کنند. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است، شاخص قدرت نسبی به ۶۸ رسیده است و اوضاع به نفع گاوهاست. این امر نشان می دهد که بیت کوین برای ادامه مسیر صعودی با مقاومت چندانی روبه رو نخواهد بود.

اگر گاوها می توانستند قیمت را از ۵۸۳۴۱.۰۳ دلار افزایش دهند، روند صعودی ادامه پیدا می کند. در این حالت هدف بعدی برای این ارز قیمت ۷۲۱۱۲ دلار خواهد بود. اما از سوی دیگر اگر این ارز موفق به عبور از این بازه نشود، متوجه می شویم که خرس ها از این سطح حمایت می کنند.

 اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند، سرمایه گذارانی که به صورت کوتاه مدت وارد بازار شده اند دارایی خود را می فروشند. در این صورت قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند. شکسته شدن این سطح حمایت به معنای ادامه روند نزولی است. در این سطح قیمت تا ۴۱۹۵۹.۶۳ دلار کاهش پیدا می کند. این سطح از نظر روانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شکسته شدن این سطح بازار را به نفع خرس ها تغییر می دهد.

جفت ارز دلار و اتریوم

خرس ها سعی دارند قیمت را در دنباله ۷۳.۶ درصد فیبوناچی حفظ کنند. اما دنباله بلند نمودار شمعی امروز نشان می دهد گاوها با کاهش قیمت و در نزدیکی میانگین متحرک ۲۰ روزه دارایی بیشتری را خردیاری کرده اند. اما نتوانسته اند به روند صعودی ادامه دهد. خرید آنها برای ا دامه مسیر کافی نبوده است.

 اگر قیمت از این سطح افزایش پیدا کند، معامله گران به خرید بیشتر در کف قیمت ها ادامه می دهند. گاوها در ادامه با تلاش بیشتر قیمت را از ۱۸۷۹ دلار ادامه می دهند. در این صورت قیمت بالاترین رکورد خود را در ۲۰۴۰۷۷ دلار ادامه می دهد. عبور از این سطح قیمت را تا ۲۶۱۴ دلار افزایش می دهد.

میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی به میانه رسیده است. اکنون خریداران در مقابل فروشندگان قدرت بیشتری دارند. اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش دهند، معامله گران بیشتری از ترس از دست دادن دارایی و برای تثبیت سود وارد صف فروش می شوند. این امر منجر به کاهش هرچه بیشتر قیمت می شود. در ادامه قیمت تا ۱۴۵۵ دلار کاهش پیدا می کند و در نهایت به ۱۲۸۹ دلار می رسد.

تحلیل قیمت جفت ارز بایننس کوین و دلار

بایننس کوین از سطح مقاومت ۳۰۹.۴۹ دلار عبور کرده است. اما به نظر می سد که گاوها موفق به ادامه مسیر صعودی نشده اند. دنباله بلندتر نمودار شمعی در تاریخ ۱۱ مارس نشان می داد خرس ها در حال تلاش برای کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه هستند. اما امروز دنباله بلندتر نشان می دهد که خریداران بیشتری وارد بازار شده اند.

معامله گران به خرید این دارایی در کف قیمت ها ادامه می دهند. آنها می تواننند قیمت را روزها بین ۲۶۵ و ۳۰۹.۴۹ دلار نگهدارند. میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی افزایش داشته اند. این امر نشان می دهد گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر خریداران قیمت را از ۳۰۹.۴۹ دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی تا ۳۴۸.۶۹ دلار امکان پذیر می شود. در قیمت های بالاتر این جفت می تواند تا ۴۱۰ دلار به مسیر خود ادامه دهد و در نهایت قیمت ۵۰۰ دلار را به ثبت برساند.

 اما از سوی دیگر خرس ها با کاهش قیمت این ارز، قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش می هند. در این حالت قیمت در روند نزولی ابتدا قیمت ۲۱۵ دلار و در نهایت قیمت ۱۸۹ دلار را از آن خود می کند.

تحلیل قیمت جفت ارز آدا و دلار

 کاردانو از سطح حمایت کاهش پیدا کرده است. اکنون قیمت این ارز در بازه ۱.۰۶۸۳ و ۱.۲۳۰۳ دلار معامله می شود. لازم است این بازه را زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این گاوها به احتمال زیاد از این بازه دقاع می کنند و اجازه نمی دهند که قیمت از این بازه کاهش پیدا کند. اما با این حال افزایش قیمت از این سطح به معنای ثبات قیمت در روزهای بعد است.

 شکسته شدن قیمت از این سطح به معنای تغییر مسیر بازار است. میانگین متحرک ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان فرصت هایی که در شرایط فعلی پیش روی سرمایه گذاران قرار دارد، برای خرس ها و گاوها برابر است.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و از ۱.۲۳۰۳ دلار بالاتر بروند، ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز در ادامه قیمت ۱.۳۵ دلار خواهد بود و در نهایت قیمت به ۱.۴۸۵۲ دلار می رسد.

از سوی دیگر خرس ها با کاهش قیمت از ۱.۰۶۸۳ قیمت را تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش می دهند.

 جفت ارز دات و دلار

پس از تحلیل قیمت بیت کوین باید قیمت بیت کوین را در نظر بگیریم. قیمت این ارز در تاریخ ۱۰ مارس از مثلث متساوی الاضلاع خارج شده است. خرسها قیمت را به داخل مثلث بازگردانده اند. اما دنباله بلندتر نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها به خرید بیشتر این ارز ادامه می دهند.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و از ۳۹.۶۰ دلار بالاتر بروند، ادامه روند صعودی امکان پذیر می شود. این امر نشان می دهد که میزان تقاضا برای خرید این ارز در قیمت های بالاتر زیاد است. این جفت ارز در ادامه از ۴۲.۲۸ دلار عبور می کند و قیمت ۵۲.۵۰ دلار را به ثبت می رساند.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت داخل مثلث باقی بماند، خرس ها قیمت را از جفت ارز دات و دلار پایین می آورند. این حرکت می تواند کاهش قیمت و فروش بیشتر این دارایی را در پیش داشته باشد. این روند تا میانگین متحرک ۵۰ روزه ادامه خواهد داشت.

تحلیل قیمت جفت ارز ریپل و دلار

 ریپل در تحلیل قیمت بیت کوین عملکرد متفاوتی را از خود بر جای گذاشته است. قیمت این ارز از ۰.۵۰ دلار کاهش پیدا کرده است. این ارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که با افزایش قیمت تقاضا برای خرید این دارایی افزایش پیدا می کند. با این حال گاوها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند.

اگر گاوها موفق به افزایش قیمت این ارز شوند، در ادامه این جفت ارز تا ۰.۵۰ دلار افزایش پیدا می کند. عبور از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی است. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز قیمت ۰.۶۵ دلار خواهد بود.

 اما از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را در بازه های کمتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه نگهدارند، قیمت تا ۰.۳۹۲ و در ادامه تا ۰.۳۵۹ دلار کاهش پیدا می کند. میانگین متحرک ۲۰ روزه اکنون ثابت است. شاخص قدرت نسبی پایین تر از میانه است. این امر نشان می دهد که به احتمال زیاد قیمت برای روزها در یک بازه معامله می شود.

 جفت ارز دلار و UNI

دنباله بلندتر نمودار شمعی در تاریخ ۱ مارس و نمودار شمعی امروز نشان می دهند که گاوها به خرید بیشتر در کف قیمت ها ادامه می دهند. اکنون معامله گران سعی دارند قیمت را از ۳۳ دلار به ۳۴.۹۲ دلار برسانند. به این ترتیب قیمت از سطح مقاومت عبور می کند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز روند صعودی تازه ای را برای رسیدن به ۴۶ دلار آغاز می کند. و در نهایت قیمت به ۵۰ دلار می رسد. میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

با این حال اگر قیمت از مسیر فعلی کاهش پیدا کند، و موفق به عبور از سطح مقاومت نشود، احتمال کاهش قیمت تا میانگین متحرک ۲۰ روزه نیز وجود دارد. در این صورت معامله گرانی که به صورت کوتاه مدت وارد بازار شده اند، برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. این امر قیمت این جفت ارز را تا میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش می دهد.

تحلیل قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار

 لایت کوین روزها در بازه قیمتی ۲۰۵.۱۸ و ۱۹۲ دلار قرار داشته است.اکنون گاوها موفق شده اند روند بازار را به نفع خود تغییر دهند. این امر نشان می دهد که میزان تقاضا در ادامه مسیر افزایش پیدا می کند. گاوها با قدرت بیشتر در بازار ظاهر شده اند.

گاوها در حال حاضر قیمت را از ۲۴۶.۹۶ دلار ادامه پیدا می کند. میانگین ۲۰ روزه متحرک به تازگی افزایش پیدا کرده است. شاخص قدرت نسبی از ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

از سوی دیگر اگر جفت ارز لایت کوین و دلار موفق به ادامه روند صعودی نشود، متوجه می شویم که خرس ها در حال فروش دارایی از سطح های بالاتر هستند. این امر می تواند توجه گاوها را به بازار جلب کنند. اگر این جفت ارز از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، ادامه روند نزولی امکان پذیر می شود. در این صورت خرس ها بر بازار مسلط می شوند.

 جفت ارز لینک و دلار

 لینک از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا می کند. اما گاوها از میانگین متحرک ۵۰ روه کاهش پیدا کرده است. افزایش قیمت از این سطح به معنای ادامه روند صعودی است. خریداران سعی دارند، قیمت را از سطح مقاومت ۳۲ دلار افزایش می دهند.

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز لینک و دلار روند صعودی را تکمیل می کنند. دراین صورت توجه خریداران بیشتری به این بازار جلب می شود. الگوهایی که درنمودار مشاهده می شود قیمت ۴۳.۱۹ دلار را برای ادامه مسیر در نظر گرفته اند. اما افزایش قیمت می تواند با مقاومت بیشتری روبه رو باشد.

در صورتی که کاهش قیمت و رسیدن به میانگین متحرک ثبات خود را از دست می دهد. کاهش قیمت این جفت ارز از ۲۴ دلار به معنای ادمه روند نزولی است. در این صورت قیمت تا ۲۰.۱۱ دلار کاهش پیدا می کند. میانگین متحرک ۲۰ روزه ثابت است. شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان می دهد که قیمت برای روزهای در یک بازه مشخص معامله می شود.

تحلیل قیمت بیت کوین کش و دلار

ناکامی گاوها در ادامه قیمت بیت کوین کش از ۶۵۰ دلار به معنای جلب توجه معامله گرانی است که به دنبال تثبیت سود هستند. با این حال دنباله بلندتر نمودار شمعی نشان می دهد که گاوها به خرید بیشتر دارایی در کف قیمت ها ادامه می دهند.

 میانگین متحرک ثابت است. شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است.

اگر قیمت از ۵۶۰ دلار افزایش پیدا کند، قیمت این جفت ارز به نفع گاوها ادامه پیدا می کند. در این حالت گاوها میزان عرضه را کاهش داده اند. این امر میتواند منجر به افزایش قیمت تا ۷۴۵ دلار شود.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت این ارز ها در ادامه از میانگین متحرک کاهش پیدا کند. این امر نشان می دهد که خرس ها در فروش قدرتمند تر از گاوها درخرید ظاهر شده اند. این حرکت به معنای کاهش قیمت تا ۴۷۲.۷۲ دلار است. در ادامه قیمت به ۴۳۲.۰۲ دلار می رسد.

 در آخر

 خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها در بازار با استقبال بیشتری رو به رو شده است. تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که تغییرات بسیاری در بازار رمزارز روی داده است. این امر را به یاد داشته باشید که این امر می تواند روی قیمت دیگر آلت کوین ها نیز تاثیر گذار باشد.

 با در نظر گرفتن روند تغییرات در بازار به بهترین شکل با ادامه مسیر آشنا شوید. بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید و ازکاهش قیمت رمزارزها برای خرید بیشتر استفاده کنید. برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. آیا می دانستید که تنها خرید ۰.۱ بیت کوین شما را به یک میلیونر تبدیل می کند؟

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-12-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-ltc-link-bch