۳۰ هزار دلار کف قیمت بیت کوین

شرکت ارزهای دیجیتال Stack funds معتقد است که در حال حاضر ارزش بیت کوین بسیار نزدیک کف قیمتی است. که این نشان دهنده شروع یک روند صعودی است. در آخرین گزارشی که تحلیلگر لنارد نئو (Lennard Neo) در ۲۳ ژوئن ارائه کرد. نوشته بود علی رغم اینکه ارزش بیت کوین کاهش یافته است، اما هیچ دلیلی برای نزولی شدن روند قیمتی بیت کوین در آینده وجود ندارد. اما آیا ۳۰ هزار دلار کف قیمت بیت کوین است ما در این مقاله رمزارز مارکت نظرات کارشناسان مختلف در این مورد ارائه می دهیم.

پیش بینی روند صعودی بیت کوین

یک روز پس از اینکه قیمت بیت کوین برای اولین بار در شش ماه گذشته به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسید. قیمت آن افزایش یافت و در حال حاضر ۳۴ هزار دلار در بازار معامله می شود.

یکی از مهمترین دلیل نوسانات، ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین بود. در حال حاضر به نظر می رسد که قدرت هش از چین به سایر کشورها منتقل شده است.

صندوق Stack توضیح می دهد که بیت کوین پس از اینکه نتواست مقاومت ۴۲ هزار بشکند قیمت آن افت کرد. قیمت این رمزارز حدود ۲۸ درصد کاهش یافت و ارزش بیت کوین تا ۲۹ هزار دلار سقوط کرد. دارایی های دیجیتال دیروز پس از یک افت قیمتی، دوباره بالا رفتن و در حال حاضر قیمت آن ۳۴ هزار دلار است. صندوق نگهداری بیت کوین Stack می گوید:

“نگاه کلان ما همانند گذشته است. انتظار داریم بیت کوین زمینه های تحکیم قیمت خود را فراهم کند.”

نئو یک تاریخ مهم را در کوتاه مدت مشخص کرد. تاریخ مورد نظر وی هفته آخر ژوئن که معاملات آپشن Q2 منقضی می شود. ارزش ۲.۳ میلیارد دلار، این مقدار تثبیت قیمت را پس از پردازش امکان پذیر می کند.

عدم قطعیت با ۲.۳ میلیارد دلاری که به وسیله معاملات سه ماهه آپشن بیت کوین این جمعه منقضی می شود تشدید می گردد. این روند تا حدی باعث نوسانات بیشتر در بازار می گردد.

با این وجود، ما معتقدیم که بیشتر انتظارات در بازارها تاثیر خود را در قیمت گذاری قبلی گذاشته اند. ما باید منتظر باشیم که نشست نسبتا آرامی در طی چند روز آینده برگزار شود.

تصویر بالا نمودار انقضا معاملات آپشن بیت کوین است.

اخبار بد بیت کوین

معامله گران ممکن است از هر فرصتی برای خروج سهم خود پس از اتفاقات هفته قبل استقبال کنند. فقط در ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک میلیارد دلار  پوزیشن با تحرکات سریع قیمت تصفیه شده است.

گفته می شود، هفته قبل پوزیشن لانگ برای تصفیه خیلی کمتر مشاهده شد. چیزی که Stack آن را به احتیاط زیاد فعالان در این بازار نسبت می دهد.

در پس زمینه این اتفاقات شرکت های بزرگی مانند میکرواستراتژی شروع به خرید بیت کوین کردند. این کار آن ها می تواند نظر افراد بدبین به بازار آخرالزمانی بیت کوین را اصلاح کند.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، ما معتقدیم که بیت کوین حداقل در این موج کنونی در کف قیمتی قرار دارد.

البته در ماه جولای گری اسکیل بیت کوین عمده سرمایه گذاران خود را می فروشد. برخی از افراد معتقدند این رویداد فشار فروش بیت کوین را افزایش می دهد. تمایل به فروش باید بیشتر یا کمتر شود تا باعث تخلیه از بازار شود.

با همه این تفاسیر هنوز تحلیلگران مختلف متقاعد به این که ۲۸۶۰۰ دلار در روز سه شنبه کف قیمت بیت کوین است نشده اند.

سخن آخر

یکی از مهمترین دلایل افت قیمت بیت کوین در چند روز گذشته اخبار مختلفی بود که دولت های مختلف به خصوص چین اعلام می کردند. به خصوص خبر بانک کشاورزی چین که اعلام کرد حساب مشتری های که به تبادل ارز دیجیتال می پردازند را مسدود می کند. این خبر باعث فروش بیت کوین زیادی شد. اما اینکه قیمت ۲۹ هزار دلار کف قیمت بیت کوین بود یا نه سوالی است که در چند روز آینده با روند حرکتی این رمزارز مشخص می شود.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-very-near-bottom-with-30k-dip-says-bullish-institutional-report

Comments (0)
Add Comment