ثبات بیت کوین و هجوم سرمایه گذارهای برای خرید آلت کوین ها

به دنبال ثبات بیت کوین آلت کوین ها این روز ها شاهد استقبال بیشتری هستند. روند گاوی در روزهای اخیر نتایجی خوبی را از خود بر جای گذاشته است. با رسیدن به روزهای آخر هفته بیت کوین به وضوح آرامشی را تجربه می کند که مدت ها در  این بازار دیده نشده بود. قیمت این رمزارز ثابت شده است. این احتمال وجود دارد که با موج سوم بیت کوین دوباره به روند خود ادامه دهد. موج سوم خرید آمریکایی هاست.

 ثبات بیت کوین و استقبال شهروندان آمریکایی از بازار بیت کوین دو عاملی هستند که روند گاوی امروز را به وجود آورده اند. افزایش میزان ورود نقدینگی به بازارهای کره جنوبی از سوی نهنگ ها نگرانی هایی را به وجود آورده است. اما از جمله عوامل بنیادینی است که در بازار مشاهده می شود، احساس کلی بازار و کاهش میزان موجودی بیت کوین است. همین عوامل سبب شده است که حاضران بازار همچنان نسبت به ادامه روند صعودی بیت کوین خوشبین باشند.

تعداد زیادی از کارشناسان بر این باوراند که روند صعودی بیت کوین که به دلیل خروج سرمایه از بازار طلا و استقبال از بیت کوین به راه افتاده بود. درادامه به یکی از محبوب ترین راه های حفظ ارزش برای نسل هزاره می شود.

بیت کوین در بازه از جدید به سر می برد

به دنبال افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۱۹۴۰ دلار در تاریخ ۸ ژانویه بزرگترین رمزارز تاریخ پی از مدت ها دویدن در یک مسیر صعودی آرام گرفته است. گاوها در تلاش هستند که قیمت را افزایش دهند. اما برای ادامه روند صعودی آنها باید اول ۴۰ هزار دلار را به عنوان سطح حمایت تایید کنند.

ثبات بیت کوین

در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین ۱.۵۳ درصد افزایش داشته است. این ارز در معاملات روزانه به ارزش ۴۰.۶۹۰ دلار  معامله می شود. به این ترتیب می گفت که این ارز در این مدت افزایش ۲۶ درصدی را نیز تجربه کرده است.

پیش بینی اینکه در ادامه چه اتفاقی در انتظار بیت کوین است، کار چندان ساده ای نیست. رئیست CrossTower  با در نظر گرفتن نوساناتی که در بازار رمزارز دیده می شود اعلام کرده است که افزایش نوسانات می تواند تا زمانی که این ارز حرکت بعدی خود را آغاز کند ادامه داشته باشد. در این حالت قیمت ها بسیار ثابت تر و شرایط مساعد تر خواهد بود. او در ادامه گفت:

«تصور می کنم وارد مرحله ای از بازار می شویم که نوسان روزانه ۱۰۰۰ دلاری اتفاق چندان غیر عادی به نظر نمی رسد. نقدینگی که از سوی بازارسازها وارد بازار می شد، کم و کم تر می شود. با بازار سازی هایی که از نظر ظرفیت با کاهش روبه رو بوده اند، خطراتی نیز وجود خواهد داشت. انتظار دارم که قیمت ها به سرعت تغییر کنند.»

آیا فصل تازه برای آلت کوین ها آغاز شده است؟

همانطور که در روند گاوی اخیر دیده شده است، به نظر می رسد که افزایش قیمت بیت کوین همیشه پس از ثبات قیمت ها روی داده است. در این مدت معامله گران ترجیح می دهند که توجه خود را از بازار بیت کوین را به سمت بازار الت کوین ها متمرکز کنند. ریتم فعلی بازار بیت کوین در نهایت آرام می گیرد و سرمایه گذارهای خرد به بازار آلت کوین روی می آورند. پاواگیو (Pavaageau) در این باره می گوید:

«درواقع در دو هفته گذشته شاهد الگوی سنتی تقسیم ثروت بوده ایم. سرمایه گذاران بیت کوین در این مدت به دنبال تثبیت سود بوده اند. آنها برای دستیابی به این هدف به دیگر الت کوین های بازار روی آورده اند. در حالی که روند صعودی بیت کوین آرام گرفته است، آلت کوین ها توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می کنند. درواقع کسانی که به دنبال کسب سود بیشتر هستند از این بازار استقبال می کنند. ما انتظار داریم که تسلط بیت کوین کاهش پیدا کند و بازار آلت کوین های در هفته های آینده سکان دار دنیای رمزارز باشد.»

 اتریوم

در این بیت قیمت اتریوم با سرعت به روند صعودی ادامه می دهد. اکنون این ارز با ۴.۲ درصد افزایش به قیمت ۱۲۶۰ دلار معامله می شود. به نظر می رسد که این ارز اکنون در بالاترین سطح خود قرار دارد. در این بین بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) نیز به ترتیب ۲۳.۶ درصد و ۶۱ درصد افزایش داشته اند. در هفته ای که با اتفاق های خوشایندی در بازار برنامه نویسی و توسعه استیبل کوین ها روبه رو بوده ایم، پروتکل MakerDAO   و توکن آن MKR که استیبل کوین DIA را مدیریت می کند نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵ در صد افزایش داشته است. این توکن در حال حاضر به ارزش ۱۵۳۰ دلار معامله می شود.

ظرفیت کلی بازار رمزارز در حال حاضر ۱.۱ تریلیون دلار است. بیت کوین به تنهایی چیزی در حدود ۶۹ درصد ارزش این بازار را از آنخود کرده است.

 این روزها حال و هوای خرید و فروش در قیمت بیت کوین متفاوت است. اگر تا این لحظه منتظر کاهش قیمت بیت کوین و خرید این رمزارز بوده اید، باید بدانید که این ارز اکنون ثابت شده است. تاریخ نشان داده است که در این شرایط باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. این ارز با آرام گرفتن خود را برای ثیت سطح حمایت جدید و ادامه مسیر آماده می کند. بنابراین می توان گفت که اگر می خواهید سوار قطار بیت کوین شوید، فرصت را از دست ندهید. با ما در رمزارز مارکت قیمت بیت کوین را زیر نظر داشته باشید. ثبات بیت کوین آرامش قبل از طوفان است. طوفانی که ارزهای سنتی را ویران می کند.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/traders-flock-into-altcoins-as-bitcoin-price-trades-sideways

Comments (0)
Add Comment