پیش بینی کاهش ۲۰ درصدی بازار; سقوط قیمت بیت کوین تا ۲۵ هزار دلار

مفسران در انتظار روند نزولی بازار کریپتو کارنسی هستند. این به خودی خود باعث سقوط قیمت بیت کوین تا ۲۵ هزار دلار، نه ۳۰ هزار دلار، می شود.

وحشت مطلق با سقوط قیمت بیت کوین

بیت کوین به سمت “وحشت مطلق” در حرکت است. این رفتار کنونی بیت کوین این رمز ارز را به مرز ۲۵ هزار دلار می رساند. یک معامله گر مشهور می گوید که سیگنال های صعودی ( گاوی) بیت کوین BTC و دلار آمریکا USD به زودی ناپدید می شود.

یکی از کاربران توییتر، کبرا کریپتو (Cobra Crypto)، در مورد سقوط قیمت بیت کوین هشدار داد. او بیان کرد که ۲۰ درصد از کل ارزش بازار کریپتو کارنسی کم خواهد شد.

در روز های اخیر شاهد سقوط قیمت بیت کوین بوده ایم. اخبار مثبت از کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ و همچنین تصویب بیت کوین در آمریکای لاتین مانع از سقوط قیمت این رمز ارز نشد.

اکنون بیت کوین و دلار آمریکا در طی یک شب ۹ درصد کاهش قیمت داشته اند. با وجود این کاهش قیمت، دیگر توجهی به اصلاح قیمت بیت کوین نمی شود. تمامی توجه ها معطوف به دارندگانی است که بیت کوین را در این شرایط بحرانی نگهداری می کنند.

طبق گفته کبرا کریپتو، اندازه کاپیتولاسیون نیازمند صرف هزینه ۳۰ هزار دلاری برای حمایت است. البته این هزینه در ۹ می باقی ماند. همچنین وی در ۴ ژوئن بیان کرد:

وحشت مطلق در قیمت بیت کوین طی ۵ روز آینده اتفاق می افتد. اگر این اتفاق نیفتاد، به من بگویید که چه اشتباه کردم.

سقوط قیمت بیت کوین از ۳۲ هزار دلار فراتر می رود

 یک به روز رسانی محدودیت زمانی ۴۸ ساعته را اعمال کرد. این محدودیت زمانی از ۷ ژوئن برای ورود ضررهای تازه به بازار بود. او گفت که سقوط قیمت بیت کوین در محدوده ۳۲ هزار دلار متوقف نخواهد شد.

هنوز فرصت باقی است. اتفاقی نیفتاده است. تا ۴۸ ساعت دیگر صبر کنید.

کبرا کریپتو

در زمان پخش این خبر، بیت کوین و دلار آمریکا با قیمت ۳۳ هزار دلار معامله شد. البته در ۸ ژوئن به طور مکرر تا ۳۲ هزار دلار نیز رفت.

کبرا کریپتو افزود که می خواهد مقیاس دوباره بیت را با قیمت کم تر از ۲۸ هزار دلار انجام دهد.

خبری از صعود نیست

در حال حاضر مشکلات بیت کوین سمت آلت کوین ها نیز روانه می شود. البته برخی از آنها در گذشته روند نزولی را تجربه و از این طریق سود زیادی را نصیب دارندگان کرده اند.

تمامی ۵۰ ارز برتر بازار، در ۸ ژوئن، در وضعیت قرمز قرار داشتند. البته ارزهای تتا فیول (TFUEL) و توکن لئو (LEO) مستثنی هستند.

کاهش ۲۰ درصدی، کل ارزش بازار ارز دیجیتال را به مقدار ۱.۳ تریلون دلار کاهش می دهد. التبه  این بازار وضعیت تریلیون دلاری خود را حفظ می کند.

کبرا کریپتو تنها کسی نبود که سقوط قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد. طبق گزارش کوین تلگراف Cointelegraph، کریپتو اِد ( Crypto Ed)، یکی دیگر از معامله گران بازار ارز دیجیتال، روی سقوط بیشتر قیمت بیت کوین شرط بسته است.

او در آخرین سخن خود گفت: ” حواستان را جمع کنید، قیمت باز هم پایین می آید، احتمال افزایش قیمت بسیار کم است.”

بیت کوین پایین تر از ۳۲ هزار دلار و اتریوم پایین تر از ۲۴۰۰ هزار دلار می سد.

در آخر

برخی از معامله گران و فعالان بازار ارز دیجیتال بر این باور هستند که بیت کوین سقوط می کند. آنها سقوط بیت کوین را تا ۲۰ هزار دلار نیز پیش بینی می کنند. طبق پیش بینی های این دسته از افراد، سیگنال های صعودی بازار به زودی تمام می شود و روند نزولی بیت کوین را خواهیم دید. آیا این پیش بینی های قیمت بیت کوین حقیقت دارد؟ شما چه پیش بینی هایی برای قیمت بیت کوین می کنید؟ این روند نزولی تا چه موقع ادامه خواهد داشت؟ آیا اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین نیست؟

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-will-dip-to-25k-if-this-trader-s-20-crypto-crash-forecast-comes-true

Comments (0)
Add Comment