قیمت بیت کوین احتمالا طی یک سال با سرمایه سازمانی به ۲۵۰ هزار دلار می‌رسد

طبق گفته رائول پال، سرمایه گذار کلان، جهش اخیر قیمت بیت کوین تازه شروع کار است. گاوها با سرمایه گذاری سازمانی بازار را هدایت خواهند کرد.

«بیت کوین ممکن است تا نوامبر ۲۰۲۱ به ۱۵۰ هزار دلار برسد». رائول پال بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت های Global Macro Investor و Real Vision است. البته این محافظه کارترین سناریوی ممکن است. پال عقیده دارد که بیت کوین ممکن است حتی به ۲۵۰ هزار دلار برسد. این به آن دلیل است که مقدار زیادی سرمایه سازمانی در حال حاضر به سمت بازار بیت کوین جریان دارد.

به عقیده پال این موضوع جهش اخیر قیمت بیت کوین را به طور اساسی از حباب رمز ارزی سال ۲۰۱۷ متمایز می کند. در سال ۲۰۱۷ این موضوع به خاطر سرمایه گذاران خرده فروشی اتفاق افتاد.

دلیل افزایش بیشتر قیمت بیت کوین

طبق گفته پال، بیشتر جریان بیت کوین اکنون از سوی پی پال، اسکوئر (Square) و گری اسکیل (Grayscale) جذب می‌شود. این سرویس ها به تازگی به بیت کوین رو آوردند. او عقیده دارد که پایین بودن میزان عرضه ای که در نتیجه این اتفاقات است می تواند کاتالیزوری برای جهش قیمت بیت کوین باشد.

پال به عوامل اقتصاد کلان که به نفع بیت کوین عمل می کنند اشاره کرد. او گفت: «من هیجوقت بازاری را به این میزان عدم تعادل بین عرضه و تقاضا ندیده ام.»

برخلاف اینکه خبرهای واکسن ویروس کرونا نوید بهبود سریع اقتصادی را می دهند، دولت ها احتمالا برای بهبود اقتصادشان به تحریکات بیشتری نیاز دارند. طبق گفته های پال، این موضوع ممکن است به بی ارزش شدن پول فیات منجر شود. او اعتقاد دارد که این موضوع به علاوه نرخ پایین سود ممکن است باعث شود بیت کوین به اوج ارزش خود برسد.

او بیان کرد: «این موضوع خیلی چیزها را تغییر می دهد! هیچ دارایی دیگری به میزان ۵ برابر، ۱۰ برابر و ۲۰ برابر در زمان به این کوتاهی رشد نخواهد کرد.»

برای اینکه در جریان خبرهای قیمت بیت کوین باشید می توانید به سایت رمز ارز مارکت مراجعه کنید.

Comments (0)
Add Comment