افزایش قیمت بیت کوین با تقاضای بالای خرید بیت کوین

 گاوها موفق شده اند که قیمت این رمزارز را از سطح مقاومت ۲۸۵۰۰ دلار نیز بالاتر بکشانند. حجم خرید و تقاضا برای خرید بیت کوین سر به فلک کشیده است. تقاضای بالای خرید بیت کوین باعث افزایش قیمت این ارز شده است.

 با در نظر گرفتن مسئله شاید تصور کنید که رسیدن به قیمت ۳۰ هزار دلار برای بیت کوین چندان هم دور از انتظار نباشد. اما واقعیت این است که این ارز همچنان برای رسیدن به این قیمت با چالش هایی روبه رو است.

در ساعات گذشته قیمت بیت کوین بازه های جدیدی را تجربه می کند. این ارز به بالاترین قیمت درتاریخ خود رسیده است. بیت کوین اکنون به قیمت ۲۹ هزاردلار معامله می شود.

 فراز و نشیب و تقاضای بالای خرید بیت کوین

از تاریخ ۲۹ دسامبر قیمت بیت کوین از همیشه بالاتر رفته است. اکنون قیمت این ارز روی ۲۸۵۰۰ دلار ثابت مانده است. اما پیش از آنکه این ارز روند صعودی را ادامه دهد و به قیمت ۲۸۶۰۰ دلار برسد، این ارز با کاهش قیمت روبه رو بوده است. اصلاحی که در روند قیمت ها روی داده است، ارزش بیت کوین را تا ۲۷۳۰۰ دلار پایین آورد.

اما امروز تقاضای بالای خرید بیت کوین در بازار قیمت این ارز به ۲۹ هزار دلار رساند. با این وجود به نظر می رسد که رسیدن به ۳۰ هزار دلار برای بیت کوین کار ساده نباشد.

اطلاعاتی که از شاخص Meterial به دست ما رسیده است نشان می دهد که این ارز هنور با موانعی برای رسیدن به ۳۰ هزار دلار روبه رو است. عده زیادی از سرمایه گذاران در بازارهای بایننس و دیگر بازارهای رمزارز دارایی خود را به فروش رسانده اند و این امر سبب شده است که عبور از ۳۰ هزار دلار به یکی از دشوارترین حرکت های بیت کوین بدل شود.

پول الکترونیکی برای آینده

بیت کوین دیوار فروشی که در نزدیکی قیمت ۳۰ هزار دلار ایجاد شده است را به خوبی زیر پا گذاشته است و مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان داده است. این امر نشان می دهد که بیت کوین برای ادامه مسیر صعودی آماده باشد. این ارز برای ادامه مسیر به توان زیادی نیاز دارد.

 رسیدن به ۳۰ هزار دلار و در ادامه رسیدن به کره ماه

 بسیاری از سرمایه گذاران خرد در بازار انتظار دارند که ادامه روند صعودی بیش از قیمت ۳۰ هزار دلار را تجربه کنند. این بازه قیمتی از نظر روانی برای حاضران در شبکه بسیار ارزشمند است. اما این نکته را به یاد داشته باشید که به نظر معامله گر برجسته ناینا بینزین (Nayna Binzin) رسیدن به قیمت بالای ۳۰ هزار دلار می تواند در ادامه دنباله فیبوناچی باشد. این امر می تواند به این معنا باشد که همانطور که نمودار فیبوناچی نشان می دهد در رتبه ۱۶۱۸ باید در انتظار قیمت ۳۰۱۹۶ دلار باشیم.

بیت کوین پول عصر تازه

با توجه به این که این ارز از دسامبر تا کنون ۶۴.۹ درصد افزایش را تجربه کرده است باید بدانید که رسیدن به این بازه به معنای آن است که باید در انتظار کاهش قیمت ها باشیم. در ادامه حجم معاملاتی که در بازار انجام می شود، قیمت بیت کوین را مشخص می کند.

 صعود بیت کوین

در حال حاضر قیمت بیت کوین ۳۰۲.۶ درصد افزایش داشته است. این امر از میزان عملکرد این ارز به شدت کاسته است. بیت کوین طلا و شاخص های قدرتمند بازار را پشت سر گذاشته است. بیت کوین برای فصل چهارم سال ۱۶۸.۳۲ درصد افزایش را تجربه کرده است. این امر باعث شده است که عملکرد این ارز در فصل چهارم در مقایسه با دیگر فصل های سال بسیار ممتازتر باشد. این ارز از فصل چهارم سال ۲۰۱۷ تا کنون چنین رشد را تجربه نکرده است. در آن زمان بیت کوین در فصل چهارم ۲۱۰.۱۳ درصد را تجربه کرد.

خرید بیت کوین بهترین فرصتی است که برای حفظ ارزش دارایی خود پیش رو دارید. با در نظر گرفتن این نکته باید بدانید که بیت کوین می تواند در یک روند صعودی رکوردهای بی سابقه ای را از خود به ثبت برساند که دارایی شما را چندین برابر می کند. سرمایه گذاری در بازار بیت کوین توجه افراد بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. این امر سبب شده است که ارزش این ارز در مقایسه با دیگر ارزهای سنتی بالاتر باشد. اگر به دنبال حفظ ارزش دارایی خود هستید، با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. بیت کوین را سبد سرمایه خود اضافه کنید و به روند صعودی ادامه دهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/high-volume-surge-propels-bitcoin-price-to-a-new-all-time-high-at-29-000

Comments (0)
Add Comment