افزایش قیمت بیت کوین

 قیمت بیت کوین اندکی پس از افزایش قیمت اتریوم افزایش پیدا کرد. به نظر افزایش قیمت اتریوم به بیش از ۱۵۰۰ دلار محرک خوبی برای بیت کوین بوده است. افزایش قیمت بیت کوین توجه همه را به خود جلب کرده است.

اتریوم در تاریخ ۲ فوریه به بالاترین قیمت خود دست پیدا کرد. این ارز به ۱۵۵۵ دلار رسید. این ارز به بزرگترین الت کوین از نظر سرمایه کلی تبدیل شدو.

 قیمت بیت کوین نیز با ادامه روند صعودی از ۳۵ هزار دلار عبور کرد. اکنون این ارز به قیمت ۳۶۷۰۰ دلار رسیده است.

چهره هایی مانند ایلان ماسک(میلیونر دنیای تکنولوژی)، مایکل سیلور  و مارک کیوبان بحث و گفتگوهایی پیرامون بیت کوین و بلاک چین را راه انداخته اند. آنها به مزایای استفاده از این تکنولوژی اشاره کرده اند. به اعتقاد این افراد بازار سهام در آینده روی شبکه بلاک چین عمل می کند.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که حجم معاملات انجام شده در بازار اتریوم به شدت افزایش پیدا کرده است.

رونق بازارهای سنتی

ارزش سهام بسیاری از شرکت ها در بورس کاهش پیدا کرده است. اما این روزها اوضاع برای شاخص S&P500\، دائو و نزدک متفاوت شده است. این شاخص ها در روزهای گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. درواقع این شاخص به ترتیب با ۱.۳۹ درصد، ۱.۵۷ درصد و ۱.۵۶ درصد افزایش روزهای خوشی را تجربه کرده اند. این درحالی است که قیمت نقره با ۸.۴۴ درصد کاهش به ۲۶.۶۰ دلار رسیده است.

رونق آلت کوین ها

 عملکرد قدرتمند قیمت بیت کوین آلت کوین ها رانیز به میدان کشانده است. لایت کوین با ۱۳ درصد افزایش به قیمت ۱۳۵.۵۰ دلار معامله می شود. این درحالی است که MKR و SOL نیز ۱۵ درصد افزایش را تجربه کرده اند. ارزش کل بازار رمزارز در شرایط فعلی برابر با ۱.۰۹ میلیارد دلار است. بیت کوین ۶۲.۳ درصد از این بازار را به خود اختصاص می دهد.

 این روزها شاید بهترین فرصت برای فرار از تورم خرید رمزارز باشد.م به دنبال افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم دیگر بازارهای رمرارز نیز رونق گرفته اند. با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید و ارز مورد نظر خود را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

VIP
Comments (0)
Add Comment