صعود قیمت بیت کوین به دنبال مشارکت بیشتر پی پل

پی پل به تازگی گام هایی را در راستای افزایش پذیرش بیت کوین و دیگر رمز ارزها در نزد کاربران برداشته است. در تاریخ ۳۰ مارس و پس از تایید خبر راه اندازی سیستم پرداخت رمز ارز در شرکت پی پل شاهد صعود قیمت بیت کوین بودیم. به نزدیک به ۶۰ هزار دلار رسید.

پی پل بیت کوین را یک دارایی مشروع می داند

 اطلاعات به دست آمده از شبکه نشان می دهد که جفت ارز بیت کوین و دلار به بالاترین سطح خود در ۱۰ روز گذشته رسیده است. بر اساس گزارش های انحصاری که از سوی رویترز منتشر شده است شرکت پی پل قصد دارد با انتشار یک بیانیه رسمی از برنامه های آینده خود رونمایی کند. روزی که این شرکت سیستم پرداخت رمز ارز برای شهروندان آمریکایی را راه اندازی کند، این بیانیه به طور رسمی منتشر می شود.

این شرکت سال گذشته به طور رسمی وارد بازار رمزارز شد. ورود این شرکت به بازار موج تازه ای را ایجاد کرد. اکنون این شرکت قصد دارد خدمات پرداخت با رمز ارز را برای کاربران و ۲۹ میلیون فروشگاهی که با او همکاری دارند راه اندازی کند. 

 مدیر شرکت در این رابطه می گوید: این نخستین باری است که با استفاده از رمز ارز خرید می کنید. این خرید درست مانند خرید با کارت اعتباری یا دبیت کارت ساده است. 

 صعود قیمت بیت کوین به دنبال انتشار این خبر

انتشار این خبر به معنای این نیست که پی پل تنها بیت کوین را در پرداخت ها در نظر گرفته است. با این وجود قیمت بیت کوین در واکنش به انتشار این خبر از بالاترین این نرخ در فوریه یعنی ۵۸۳۰۰ دلار به ۵۹۲۰۰ دلار رسید. 

نگاهی به فهرست سفارش های ثبت شده در بازار بایننس در میابیم که فروشندگان همچنان در جایگاه ۶۱۷۰۰ دلاری حضور دارد. 

پی پل با انتشار این خبر اعلام کرد که اکنون زمان بسیار حساسی برای رمز ارز است. چرا که این از اکنون به عنوان یک سرمایه مشروع پذیرفت می شود. 

مدیران شرکت پی پل باور دارند که بیت کوین در مرحله حساسی به سر می برد. این ارز دیجیتال محلی برای ذخیره ارزش بوده است. اما اکنون به سرمایه ای مشروع و قابل استفاده در تراکنش های دنیای واقعی تبدیل می شود. میلیون فروشگاه این ارز را می پذیرند.

بیت کوین میلیون دلاری

مدیران شرکت پی پل مدت ها در زمره مخالفان رمز ارز حضور داشتند. اکنون آنها یکی از هواداران پروپاقرص این دارایی به شمار می رود. در میان پیش بینی های خوش بینانه ای که این هفته در خصوص آینده بیت کوین انجام شده بهتر است نگاهی به پیش بینی ویلی وو (Willy Woo) بیندازیم. او در مصاحبه ای گفته است قیمت یک بیت کوین در نهایت چند میلیون دلار خواهد بود.

او در ادامه گفت: « بیت کوین به هیچ عنوان مانند طلا با ارزش کل ۱۰ تریلیون دلار متوقف نخواهد شد. این عرض به مسیر صعودی ادامه می دهد. این بدان معناست که وارد زمانی می شویم که قیمت هر سکه چندین میلیون دلار خواهد بود»

بسیاری از مخالفان بازار رویکرد خود را تغییر می دهند. پیتر برنت (Peter Brandt) به تازگی اعلام کرده است که به کلی رویکرد خود را در رابطه با بیت کوین تغییر داده است. او در این باره می گوید: ذهنیت من در رابطه با بیت کوین تغییر کرده است. بیت کوین برای من دیگر تنها برای معامله نیست بلکه معیاری برای اندازه گیری ثروت است. افزایش پذیرش صعود قیمت بیت کوین را به همراه دارد. با در نظر گرفتن این نکته برای سرمایه گذاری در این بازار آماده شوید.

 در آخر

 افزایش پذیرش بیت کوین منجر به افزایش قیمت این دارایی شده است. مشارکت سازمان ها، موسسات مالی و سرمایه گذاران بزرگ به ادامه روند صعودی کمک کرده است. شرکت ویزا و پی پل به عنوان دو تن از بزرگترین شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارند به بازار رمز ارز پیوسته اند. آنها به سرمایه گذاری در این بازار بسنده نکرده اند. و در ادامه خدمات متفاوتی را در رابطه با این ارز در نظر گرفته اند.

 پی پل قصد دارد امکان پرداخت هزینه خدمات و محصولات در بیش از ۲۹ میلیون فروشگاه در سراسر جهان را با استفاده از رمزارز امکان پذیر کند. به این ترتیب کاربران سراسر جهان برای اولین بار خرید با بیت کوین از فروشگاه هایی که با پی پل قرارداد دارند را تجربه خواهند کرد. این امر منجر به افزایش پذیرش این ارز می شود. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از تحلیل گران قیمت های چند میلیون دلاری را برای آینده بیت کوین متصور می شوند.  صعود قیمت بیت کوین یک رویا نیست. تنها با خرید ۰.۰۱ بیت کوین در رمزارز مارکت ثروتمند شدن را تجربه کنید. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-jumps-past-59k-as-paypal-launches-crypto-payments-at-29m-merchants