افزایش قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار اینبار متفاوت است

بیت کوین در یک روند قدرتمند و با کمک گاوها از ۴۰ هزار دلار عبور کرد. به نظر می رسد که بیت کوین با تصاخب این قیمت آینده متفاوتی را در پیش گرفته باشد. رشد قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار ، اتفاقی است که در ۲۳ روز گذشته روی نداده است. احساسات و تب و تاب پر شور بازار اندکی آرام گرفته است و به نظر می رسد که همه منطقی تر عمل می کنند. 

کاهش ازدحام در بازار قراردادهای آتی و کاهش فشار فروش از سوی نهنگ ها در کنار یکدگیگر بیت کوین را در ادامه روند صعودی یاری کرده است. اکنون بیت کوین بار دیگر به قیمت ۴۰ هزار دلار دست پیدا کرده است. 

بیت کوین پس از فشار فروش از سوی نهنگ ها بهبود پیدا کرد

در تاریخ ۲۹ ژانویه یک محقق ناشناس بیت کوین اعلام کرد که نهنگ های بزرگ بازار در حجم بسیار وسیعی وارد بازار فروش شده اند. 

 در آن زمان سفارش های فروش ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون دلاری در بازار به شدت بیت کوین را تحت فشار گذاشتند. این تحلیل گر گفته بود:

«نهنگ ها تقریبا تمام دارایی خود را پس از رسیدن قیمت به ۴۰ هزار دلار فروخته اند.»

 در واقع اگر بیت کوین بتواند قیمت ۴۰ هزار دلار به سطح حمایت تازه ای برای خود تبدیل کند، باید در انتظار افزایش قیمت این ارز در دراز مدت باشیم. این امر نشان می دهد که این روند صعودی می تواند با قدرت به مسیر خود ادامه دهد. اینبار دیگر فشار ناشی از فروش که در گذشته در این بازار تجربه شده است نیز وجود نخواهد داشت. 

در آِنده نزدیک بیت کوین برای ادامه روند صعودی باید از دو سطح حمایتی دفاع کند. سطح ۴۰ هزار و سطح ۳۷۸۳۴ دلار. بر اساس تحلیل های بدست آمده از تحلیلگران بازار نهنگ ها تعداد زیادی از نهنگ ها در سطح ۳۷۸۳۴ و ۳۶۲۹۰ دلار گرد هم آمده اند. 

اگربیت کوین از ۴۰ هزار دلار کاهش پیدا کند، این دو سطح حمایت به خوبی وطیفه خود را انجام می دهند. اما با کاهش قیمت از این بازه باید در انتظار یک روند نزولی کوتاه مدت در بازار باشیم. 

قدم بعدی بیت کوین

بسیاری از معامله گران پیش بینی کردند که در آینده نزدیک بیت کوین از ۶۰ هزار دلار نیز عبور می کند. و این ارز به روند صعودی ادامه می دهد.در این بین عقب نشینی های نیز وجود خواهد داشت. اما می توان در نهایت به ۶۳ هزار دلار می رسد.

از نظر فنی زمانی که بیش از ۳۸ هزار دلار عبور کرد در واقع از الگوی پرچم آبی خارج شد. با نظر گرفتن اینکه بیت کوین از همیشه قوی تر به نظر می رسد. به احتمال زیاد به زودی باید شاهد ثبت قیمت ۵۰ هزار دلاری برای این ارز باشیم.

اگر شرکت Guggenheim سرمایه گذاری خود در این بازار را تایید کند، پتانسیل کافی برای ادامه مسیر در بازار بیت کوین ایجاد خواهد شد. 

بازار بیت کوین سوار بر اسب های تیزپایی به روند صعودی ادامه می دهد. در ادامه یک روند صعودی رکوردهای را ثبت کرده است که تاکنون در تاریخ رمز ارز مشاهده نشده است. اکنون بار دیگر رشد قیمت بیت کوین تا ۴۰ هزار دلار ادامه داشته است. به زودی رکورد هایی را ثبت می کند که بازار را به کلی تغییر خواهد داد.

 بهتر است شما نیز برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین وارد عمل شوید. این سرمایه گذاری دارای شما را چندین برابر خواهد کرد. بیت کوین در آینده به رکورد هایی را ثبت می کند که در تصور شما نمی گنجد.