اهمیت حفظ کیف پول بیت کوین از زبان سناتور آمریکایی

سینسیا لومیس Cynthia Lummis و وارن دیویدسون  Warren Davidson در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ از اهمیت حفظ کیف پول بیت کوین سخن می گویند.

قانون گذاری برای حفظ کیف پول بیت کوین

وارن دیویدسون در کنار سناتور سینسیا لومیس در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در میامی، مصاحبه ای داشتند. بعد از مدتی موضوع این مصاحبه به حفظ کیف پول بیت کوین سوق پیدا کرد. بعد از آن دیویدسون در مورد اهمیت این موضوع نظریه خود را را بیان کرد.

دیویدسون در پاسخ به سوال امکان قانون گذاری در بازار رمز ارز اینگونه پاسخ داد:

“اگر دقت کرده باشید، وزیر منچین در مورد ممنوعیت کیف پول صحبت می کرد. این رویکرد نا گواری است. اگر از کیف پول های خصوصی محافظت نکنیم ممکن است عده ای برای ممنوعیت آن اقدام کنند.”

همانطور که دیویدسون اشاره کرد وزارت خزانه داری ایالات متحده در دسامبر سال ۲۰۲۰ پیشنهادی را ارائه کرد. آنها پیشنهاد نظارت دقیق بر کیف پول های ارز دیجیتال را دادند. این نظارت دقیق شامل ثبت مشخصات دقیق کاربران جهت اطلاع از معاملات انجام شده، خارج از بازار ارز دیجیتال است.

اهمیت قانون حفظ کیف پول بیت کوین

دیوید سون اضافه کرد:” امیدوارم کشور همان جدیتی را که در اجرای متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده دارد در تهدید علیه حفظ حریم شخصی کیف پول نیز داشته باشد.” متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده اجازه حمل اسلحه را به شهروندان می دهد.

لومیس در پاسخ به اهمیت آموزش دولت مردان ایالات متحده در مورد بیت کوین سخن گفت. او سخن خود را اینگونه ادامه داد:” ما در مورد یک نوآوری مالی در انجمن حزبی صحبت می کنیم. ما قصد داریم که از این نوآوری در آموزش اعضای سنای ایالات متحده در مورد بیت کوین و مزیت های آن استفاده کنیم. همچنین می خواهیم به آنها بفهمانیم که چرا این دارایی منحصر به فرد است. قصد داریم برای آنها از اهمیت قرار گیری دلار و بیت کوین در کنار یکدیگر سخن بگوییم.”

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد:

این می تواند یک شبکه بنیادین و جهانی باشد. این کار دلار را به عنوان یک ارز جهانی حفظ می کند اما همچنان به مردم این اجازه را می دهد که به شیوه ای کاملا جالب معامله کنند.

ثروت خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

سینسیا لومیس در ادامه سخنان خود را اینگونه تکمیل کرد:  

“ونزوئلا کشوری است که تورم در آن بیداد می کند. مردم تلاش می کنند که ثروت خود را از کشور خارج کنند. به نظر من مردم باید ثروت خود را به صورت بیت کوین خارج کنند. اگر توجه کرده باشید، در ایالات متحده نیز به نوعی تورم را در سال های اخیر احساس کرده ایم. از این رو باید از بیت کوین به عنوان یک جایگزین استفاده کنیم.”

در سال های اخیر ونزوئلا سطح تورم زیادی را به خود دیده است. این تورم علت اصلی رکود اقتصادی در این کشور است. این رکود اقتصادی از سقوط قیمت بنزین در سال ۲۰۱۴ سرچشمه می گیرد.

کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی اقدامات مهمی در خصوص بیت کوین داشت. این اقدامات شامل سخنرانی ها و بحث های متفاوتی بود. روز دوم این مراسم در روز شنبه برگزار می شود.

در آخر

بیت کوین یک دارایی دیجیتال است. شما بیت کوین را در کیف پول شخصی خود نگه داری نمی کنید. برای نگهداری بیت کوین باید آن را در کیف پول های دیجیتالی ذخیره کنید. این کیف پول ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. حفظ حریم شخصی کیف پول بیت کوین بسیار مهم است.

دو شخصیت برجسته در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ در مورد اهمیت حفظ کیف پول بیت کوین سخن گفتند. سینسیا لومیس و وارون دیویدسون وضع قانون برای حفظ حریم شخصی کیف پول دارندگان بیت کوین را همانند دیگر قانون های ایالات متحده مهم و اساسی می دانند. در این کنفرانس از اهمیت بیت کوین در کنار دلار نیز سخن به میان آمده بود. برخی معتقد بودند که بیت کوین نیز همانند دلار به عنوان یک روش معاملاتی جدید باید تحت نظارت و قانون مندی باشد.

به نظر شما آیا اجرای قانون برای حفظ کیف پول قابل اجرا است؟ آیا کشور های بزرگی مانند آمریکا این قانون را اجرا خواهند کرد؟ اجرای قانون برای حفظ حریم شخصی کیف پول چه مقدار تاثیر گذار خواهد بود؟

نظرات خود را پیرامون اهمیت حفظ کیف پول با ما به اشتراک بگذارید.

https://cointelegraph.com/news/us-congressman-expresses-importance-of-crypto-wallet-privacy

Comments (0)
Add Comment