تحلیل قیمت رمزارز، بیت کوین، اتریوم و چند Altcoin

در این مقاله به تحلیل قیمت رمزارز های معروف بازار می‌پردازیم و روند رشد اخیر آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس از افزایش قیمت رمزارزها، قیمت بیت کوین به بالاتر از ۲۹،۰۰۰ دلار رسید. اکنون BTC در سطح رکورد جدید نزدیک به ۲۸۹۰۰ دلار معامله می‌شود. به همین ترتیب، در بیشتر altcoinهای بزرگ یک رشد کوچک اتفاق افتاد. ETH / USD از مرز ۷۴۵ دلار بالاتر رفت اما نتوانست نقطه امن جدیدی بیابد و به ۷۲۰ دلار رسید. برعکس ، XRP / USD بهبود یافت و بالاتر از ۰.۲۰ $ تثبیت شد.

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در پی بیت کوین، بالاتر از سطح ۷۴۰ دلار معامله شد. سپس ETH زیر ۷۳۵ دلار اصلاح شد. هرچند اکنون ETH بالای ۷۴۰ دلار معامله می‌شود. پشتیبانی اولیه این رمزارز ETh 720 دلار است. حمایت بزرگ بعدی را می‌توان در نزدیکی سطح ۷۰۵ دلار مشاهده کرد.

در روند صعودی، قیمت این رمزارز در نزدیکی سطح ۷۴۰ و ۷۴۵ دلار با یک مانع بزرگ روبرو است. و دستیابی به موفقیت در سطح بالای ۷۴۵ دلار می‌تواند درهای صعودی بسیاری را به سطح ۷۶۰ و ۷۷۵ دلار باز کند. مطالب مرتبط را بخوانید.

تحلیل قیمت بیت کوین

 تحلیل قیمت رمزارز بیت کوین همواره با چالش‌های فراوانی روبه‌رو است. افزایش مناسب قیمت بیت کوین بالاتر از سطح مقاومت ۲۸۰۰۰ دلار بود. BTC حتی سطح ۲۸،۴۰۰ و ۲۸،۵۰۰ $ را شکست. قیمت در سطح رکورد جدید نزدیک به ۲۹۰۰۰ دلار معامله شد. پشتیبانی قابل توجه از بیت کوین در محدوده ۲۷،۲۵۰ تا ۲۷،۵۰۰ $ است. بیت کوین در حال حاضر یکی از تاثیر گذارترین رمزارزها در بازار است و تغییرات آن به خوبی در دیگر رمزارزهای بازار احساس می‌شود.

بررسی قیمت ریپل

قیمت XRP با روند رو به رشد بالاتر از مقاومت ۰.۱۹۵ دلار و در نقطه ۰.۲۰۰ مسیر صعودی خود را آغاز کرد. اکنون قیمت این رمزارز بالاتر از سطح ۰.۲۱۰ دلار معامله می‌شود. برای بالاتر ماندن، فرایند رشد این رمزارز باید قوی تر از سطح مقاومتی ۰.۲۲۵ و ۰.۲۳۲ دلار باشد. مقاومت بزرگ بعدی می‌تواند نزدیک به ۰.۲۵۰ دلار باشد. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

در مجموع ماه گذشته فرایند Bullish (روند رو به رشد ارزش یک رمزارز در بازار) خوبی در کل بازار دیده می‌شد و بسیاری از نقاط مقاومت در رمزارزها شکسته شد. در تحلیل قیمت رمزارزها باید به این نکته توجه داشت که هرچند امکان افت دوباره قیمت‌ها وجود دارد اما در حال حاضر نشانی از ضعف بازار و یا کاهش چشم گیر رمزارزها دیده نمی‌شود.

Comments (0)
Add Comment