قیمت بیت کوین در حاشیه به مسیر خود ادامه می دهد

تمام معامله گران و تحلیلگران حرکت های قیمت بیت کوین را زیر نظر گرفته اند. آنها نگران ادامه حرکت قیمت بیت کوین در حاشیه هستند. 

 قیمت بیت کوین در روز های گذشته کاهش پیدا کرده است. این درحالی است که پایین ترین قیمت روزانه بیت کوین افزایش داشته است. اکنون معامله گران بازار در خصوص ادامه روند بازار بیت کوین اطمینان خاطر ندارند.

نمودار روزانه بیت کوین حاکی از خبر های خوبی نیست. چرا که بیت کوین در ثبت قیمت ۵۰ هزار دلار موفق نبوده است. یکی از تحلیل گران بازار در گفتگو با کوین تلگراف به این نکته اشاره کرده است که احساس می کنم قیمت به یکباره از این مرز عبور می کند. اما در آن زمان باید در انتظار پس زدن قیمت باشیم. این امر منجر به کاهش قیمت و سقوط آن تا ۴۵ هزار دلار خواهد شد. کاهش قیمت از این سطح به معنای ادامه روند نزولی تا قیمت ۳۸ هزار دلار خواهد بود. 

 صعود و رکود

 پس از این که بیت کوین در فوریه قیمت ۵۸ هزار دلار به عنوان بالاترین رکورد خود ثبت کرد، تا ۴۳۰۱۵ دلار کاهش پیدا کرده است. پیش از آغاز روند نزولی قیمت این ارز ۵۲ هزار دلار بود. در ادامه قیمت به کمتر از ۵۰ هزار دلار رسید. اکنون قیمت بیت کوین ۴۹۰۲۰ دلار است. 

Ched یکی از معامله گران بازار است و انتظار دارد که قیمت بیت کوین بالاتر از ۴۲ هزار دلار به ثبت برسد. او با انتشار نموداری در توییتر دامنه احتمالی برای قیمت بیت کوین را اعلام کرده است. 

 او در ادامه به این نکته اشاره کرده است که آیا کاهش ۲۷ درصدی بیت کوین برای رسیده به یک رکورد تازه کافی است. تا آن زمان باید فراز و نشیب های روزانه بیت کوین را زیر نظر بگیریم. 

به تازگی تعدادی از شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند نیز با کاهش قیمت سهام روبه رو بوده اند.

در آخر

 همچنان موفق به ادامه روند صعودی و عبور از ۵۰ هزار دلار نشده است. قیمت بیت کوین در حاشیه به سر می برد. آیا این روند در طولانی مدت ادامه خواهد داشت؟ آیا بیت کوین به روند نزولی ادامه می دهد؟ این سوالات و بسیاری از دیگر سوالات ذهن کاربران و معامله گران دنیای بیت کوین را به خود مشغول کرده است. آنچه مسلم است اینکه بیت کوین بدون در نظر گرفتن آنچه اکنون شاهد آن هستیم همچنان آینده درخشانی را پیش رو دارد. با رویکرد بلند مدت وارد بازار شوید و برای آینده سرمایه گذاری کنید. برای خرید بیت کوین در رمزارز مارکت در کنار شما هستیم. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/traders-speculate-that-bitcoin-s-price-may-continue-to-trade-sideways-for-now