مای دیفای پت در بیتفارکس راه‌اندازی می‌شود

مای دیفای پت در بیتفارکس که از برترین صرافی‌هاست راه‌اندازی می‌شود. زمان راه‌اندازی مای دیفای پت (DPET) نیز ۲۹ام دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۵:۰۰ به وقت GMT+8 است. برای جزئیات بیشتر درباره این خبر با ما همراه باشید.

مای دیفای پت در بیتفارکس

ما خوشحالیم از آنکه اعلام کنیم توکن مای دیفای پت (DPET) را در صرافی بیت فارکس راه‌اندازی خواهیم کرد. جزئیات راه‌اندازی این توکن نیز در ادامه مقاله امروز قرار دارد. تریدینگ خوبی داشته باشید!

زمان درج توکن DPET

  • سپرده‌گذاری توکن مای دیفای پت در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۰۰ به وقت GMT+8 باز می‌شود.
  • تریدینگ جفت مای دیفای پت و تتر (DPET/USDT) نیز در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۰۰ به وقت GMT+8 باز خواهد شد.
  • برداشت توکن مای دیفای پت نیز در تاریخ ۲۰۲۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۰۰ به وقت GMT+8 باز می‌شود.

اطلاعات توکن

  • نام پروژه: مای دیفای پت (My DeFi Pet)
  • نماد توکن: DPET
  • عرضه کلی: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن DPET
  • وبسایت رسمی: https://mydefipet.com/
  • مرورگر بلاکچین (آدرس قرارداد): https://bscscan.com/

مای دیفای پت بازی پت بر مبنای زندگی واقعی است که مجموعه‌های NFT و دیفای را با هم ترکیب می‌کند. این بازی کراس اووری از پوکمون و NFT است و حالا مای دیفای پت در بیتفارکس راه‌اندازی خواهد شد. این بازی به‌صورت ایده‌آل برای دوست‌داران حیوانات خانگی ساخته شده است. گیم پلی آن نیز حول جمع‌آوری، پرورش و تولید مثل و تکامل حیوانات مجموعه‌های NFT می‌گردد که همه و همه کاراکترهای مجزا و متمایزی دارند. بازی مای دیفای پت در «سرزمین جادویی با مخلوقات و وسایل اسرارآمیز برای همه ساخته شده است که بتوانند به ماجراجویی بروند و جادوی پشت پرده حجاب عارفانه را کشف کنند.»

هشدار ریسک

تریدینگ ارزهای دیجیتال دارای ریسک مشخصی بوده و ممکن است به قیمت از دست دادن سرمایه‌های شما تمام شود. لطفا قبل از انجام هرکاری مطمئن شوید که ریسک موجود در این زمینه را به ‌طور کامل درک کرده‌اید و سطح تجربه و اهداف سرمایه‌گذاری خود را در نظر بگیرید. همچنین در صورت نیاز به‌دنبال مشاوره مالی مستقل نیز باشید. بهتر است از الان بدانید که صرافی بیت فارکس در برابر ضررهای تریدینگ شما هیچ مسئولیتی ندارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/30/bitforex-launches-my-defi-pet-dpet-at-1500-on-december-29th-2021-gmt8/

Comments (0)
Add Comment