فلوکی اینو در بیت گلوبال درج شد

فلوکی اینو در بیت گلوبال که یک صرافی کره‌ای است، درج شد. ارز دیجیتال فلوکی اینو، رقیب ارز شیبا اینو محسوب می‌شود که ارزی بسیار موفق است. حالا صرافی برتر کره‌ای بیت گلوبال، ارز دیجیتال فلوکی اینو را درج کرده است.

فلوکی اینو در بیت گلوبال

صرافی برتر کره جنوبی به نام بیت گلوبال (Bitglobal)، ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) را درج می‌کند. صرافی بیت گلوبال، همان بیت هامب گلوبال (Bithumb global) سابق است. این صرافی، درج ارز دیجیتال فلوکی اینو را اعلام کرد. سپرده‌گذاری در این ارز نیز از ۲۷ام دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۱:۰۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد. معامله این ارز نیز در همان روز ساعت ۱۷:۰۰ آغاز می‌شود.

این صرافی در توئیتر خود نیز بدین شکل این خبر را اعلام کرد:

« #بیت گلوبال، ارز #فلوکی را درج خواهد کرد.

سپرده‌گذاری: ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۱:۰۰ (UTC+8)

معامله: ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ ساعت ۱۷:۰۰ (UTC+8)

جفت تجاری: فلوکی/تتر (FLOKI/USDT). »

صرافی بیت هامب در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این صرافی، یک صرافی ارز دیجیتال است که توسط « BTC Korea.Com Co. Ltd. » مدیریت می‌شود و در سئول کره قرار دارد. این صرافی در درجه اول، به مشتریان کره خدمت می‌کند. بیت هامب، جفت‌های تجاری با وون کره جنوبی (KRW) را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. حالا هم شاهد درج فلوکی اینو در بیت گلوبال خواهیم بود.

سپس صرافی بیت هامب گلوبال در می سال ۲۰۱۹ به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال بین‌المللی و برای مشتریان بین‌المللی راه‌اندازی شد. این صرافی نیز در کره جنوبی واقع شده و در سیشل به ثبت رسیده است. بیت هامب گلوبال هم با حجم معاملاتی روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به‌سرعت رشد کرد. این صرافی از بیش از ۳۰۰ دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امکانات معاملاتی پیشرفته‌ای همچون مارجین تریدینگ، فیوچرز تریدینگ، استیکینگ و لانچ‌پد دارد.

صرافی بیت هامب گلوبال و ارز فلوکی اینو

از طرف دیگر، پذیرش ارز دیجیتال فلوکی نیز به‌شدت روبه‌رشد است. اخیرا نیز این ارز دیجیتال با «Inverse Finance» شریک شده است. در نتیجه، حالا دارندگان فلوکی می‌توانند کوین‌های خود را برای به‌دست آوردن توکن Inverse Finance (INV)، استیک کنند.

کاربران می‌توانند به‌علاوه، کوین‌های بیت کوین، اتریوم و دیگر توکن‌های موجود را با توکن فلوکی معامله کنند. فلوکی اینو همچنین به‌دنبال آن است که مدارسی را در کشورهای توسعه نیافته بسازد و این کار را از نیجریه، گوآتمالا و لائوس شروع می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/24/shib-rival-floki-inu-listed-by-top-korea-exchange/

Comments (0)
Add Comment