ساز و کار بیت لایسنس و ایجاد آن برای باکت توسط NYDFS

بر اساس اخباری که در چند روز پیش درباره پلتفرم باکت منتشر شد، دپارتمان NYDFS که با نام دپارتمان سرویس مالی نیویورک نیز شناخته می‌شود، توانسته تا به اینجای کار ساز و کار بیت لایسنس را برای پلتفرم مبادلات تجاری باکت در نظر بگیرد. وجود این ساز و کار برای پلتفرم باکت باعث می‌شود تا کاربران و سرمایه گذاران حاضر در شهر نیویورک، فرایندهای مالی خود در زمینه ارزهای دیجیتال را به همراه یک ساز و کار قانونی انجام دهند.

این دپارتمان از سال ۲۰۱۵ میلادی است که ساز و کار بیت لایسنس را منتشر کرده و از این طریق معتقدند گواهی‌های موجود به منظور انجام تراکنش را به بهترین شکل ممکن می‌تواند برآورده کند. ایجاد این ساز و کار برای پلتفرمی مانند باکت تا به اینجای کار هزینه زیادی را بر روی دست دپارتمان سرویس مالی نیویورک گذاشته است. در حال حاضر این بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار هزینه برای قرار دادن BitLicence برای  پلتفرم باکت در نظر گرفته شده است که به نوبه خود رقم قابل توجهی به حساب می‌آید. مدیریت این سیستم یعنی «لیندا لاکول» در این زمینه گفته است که دپارتمان NYDFS تمامی ساز و کار و توان خود را در راه قرار داده تا به بهترین شکل ممکن زمینه ارزهای دیجیتال و توسعه آن را در شهر نیویورک به وجود آورد. سایر مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

ساز و کار بیت لایسنس و حضور آن در پلتفرم باکت

یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان به زودی به یکی از قطب‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شود. موضوعی که به احتمال زیادی امکان رخ دادن آن در آینده‌ای نه چندان وجود خواهد داشت.

پلتفرم باکت را می‌توان ۲۹امین سازمان و سیستم فعال در حیطه کریپتوکارنسی دانست که توانسته به میزان مناسبی در زمینه استفاده از ساز و کار بیت لایسنس فعالیت کند. این پلتفرم را می‌توان شروعی برای قانونی کردن فرایند سرمایه گذاری در زمینه رمز ارزها دانست. برای این که باکت از امنیت و قدرت مناسبی برخوردار باشد، BitLicence می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای در این زمینه به نظر برسد.  پس از آن که بیت لایسنس برای پلتفرم باکت در سپتامبر ۲۰۱۹ به وسیله صرافی بین المللی و بین قاره‌ای ICE ایجاد شد، چندین سیستم برای رمز ارزهای مختلف در آن به وجود آمد. از آن ساز و کارها می‌توان به بیت کوین و قراردادهای هوشمند مختلف در آینده نام برد که بر روی سایت این صرافی و پلتفرم پیاده شد. این مشخصه‌ها همگی به عنوان مشخصه‌های ساختاری باکت معرفی شده‌اند. بیشتر بخوانید.

در نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی نیز بود که پلتفرم باکت اقدام به باز کردن سرویس مالکیت خود به منظور سرمایه گذاری سیستم‌های حقوقی در پلتفرم خود کرد. این اقدام بیشتر به منظور دادن آرامش و همچنین اطلاعات بیشتر درباره قدرت و غیر قابل نفوذ بودن سیستم امنیتی باکت بود. اقدامی که رضایت سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی را به اندازه قابل توجهی افزایش داد. این سرویس مورد تایید دپارتمان سرویس مالی ایالات متحده آمریکا نیز است. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که این پلتفرم دسترسی و استفاده از ارزهای دیجیتال را برای کاربران به خصوص سرمایه گذاران فعال در نیویورک را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. بر اساس گفته‌های «گاوین مایکل»، مدیر عامل پلتفرم باکت، این انتظار وجود دارد که هر چه سریعتر به گواهی فعالیت دسترسی پیدا کرد. این عامل دسترسی و استفاده از رمز ارزها را با حمایت بیشتری همراه می‌کند.

رشد سیستم ارزهای دیجیتال و پلتفرم باکت

سیستم ارزهای دیجیتال همانطور که می‌دانید با سرعت بسیار بالایی رو به حرکت است. از این طریق می‌توانید به اندازه قابل توجهی نسبت به سرمایه گذاری و حضور در این حیطه درآمد کسب کنید. پلتفرم باکت نیز با داشتن ساز و کار بیت لایسنس قصد حرکت به سمت جلو و گسترش دسترسی و عملکرد خود دارد. جدا از این موارد، باکت در صدد است که اپلیکیشن باکت کش برای پرداخت‌های نسل P2P به وجود آورد. این اقدام در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند رشد بسیار مناسبی را برای پلتفرم باکت به وجود آورد.

در سال گذشته این پلتفرم توانست باکت کش خود را در بزرگترین سیستم زنجیره‌ای عرضه قهوه یعنی استارباکس مورد آزمایش قرار دهد. این عامل باعث شد تا باکت به شهرت مناسبی در میان پلتفرم‌های مشابه به خود به دست آورد. بخشی از این پروژه که توسط پلتفرم باکت انجام شد این بود که کاربران می‌توانستند به وسیله پرداخت بیت کوین قهوه بخرند.

جمع بندی

ساز و کار بیت لایسنس و اطلاعات مربوط به آن در پلتفرم باکت از اطلاعاتی بود که در این مقاله به طور نسبی به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا این سیستم می‌تواند گزینه مناسبی برای رشد و توسعه پلتفرم باکت به منظور فعالیت بهتر در حوزه ارزهای دیجیتال باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.