هکتور فایننس در بیت مارت منتشر می‌شود

هکتور فایننس در بیت مارت حالا منتشر شده است و در دسترس شما قرار می‌گیرد.

هکتور فایننس در بیت مارت

صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای جالبی از طرف هکتور فایننس (Hector Finance) و صرافی روبیک (Rubic Exchange) در راه است. این صرافی (DEX) به مشتریان اجازه می‌دهد که تنها با یک کلیک، بین توکن‌های مختلف در چندین بلاک چین جابه‌جا شوند. تیم هکتور فایننس باور دارد که « آگنوستیک شدن کامل زنجیره»، قدمی حیاتی برای آینده این پروژه است. آن‌ها همچنین عقیده دارند که پروژه‌هایی با زنجیره آگنوستیک، چشم‌اندازهای بسیاری در سال ۲۰۲۲ و فراتر از آن خواهند داشت.

زمانی که هکتور فایننس در اوایل سال ۲۰۲۲ با اهداف ۲۰۲۲ خود بیرون آمد، اعلام کرد که برنامه دارد تا تعدادی از «زیرپروژه‌هایی» را بسازد که بتوانند به رشد و پیشرفت اکوسیستم آن کمک کنند. این زیرپروژه‌ها شامل یک مکانیسم قرض‌گیری و وام‌دهی، یک مزرعه استیبل کوین و یک صرافی غیرمتمرکز می‌شود که زنجیره‌های بسیاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

هکتور فایننس یک مزرعه استیبل کوین را با نرخ بهره بیش از ۳۰% تاکنون تأسیس کرده است. این شرکت حالا در حال تکمیل مقدمات راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز هکتور است. به‌علاوه، مزرعه استیبل کوین هکتور فایننس و قرارگیری هکتور فایننس در بیت مارت (BitMart)، هر دو در حال حسابرسی هستند.

کاربران با صرافی غیرمتمرکز هکتور، دیگر نیازی ندارند که زمان و تلاش زیادی را صرف اتصال توکن‌ها از دیگر شبکه‌های بکنند. این صرافی به آن‌ها اجازه می‌دهد که با یک کلیک، این کار را انجام دهند. بنا بر ویدئویی که اخیرا از تیم هکتور فایننس منتشر شد، صرافی غیرمتمرکز هکتور همچنین «ستون فقرات گسترش میان‌زنجیره‌ای و وسیع هکتور فایننس نیز خواهد بود. این صرافی در نهایت به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با سرویس‌هایی از هر زنجیره در تعامل باشند؛ به‌طوری که انگار از ابتدا جزوی از همان زنجیره بوده‌اند.»

محصولات دیجیتال هکتور فایننس

در نتیجه تمام نکاتی که تا الان گفتیم، محصولات هکتور فایننس در دسترس پایگاه مشتریان بسیار بزرگ‌تری قرار خواهد گرفت. این شرکت نیز متقابلا در طولانی‌مدت، به استخر نقدینگی بسیار بزرگ‌تری دسترسی پیدا خواهد کرد.

صرافی هکتور با استفاده از تمام صرافی‌ها و پل‌های ارتباطی موجود، مقرون‌به‌صرفه‌ترین معاملات را که از لحاظ تکنیکی امکان‌پذیر است، به شما ارائه می‌دهد. همین امر موجب ذخیره هزینه چشمگیری می‌شود. هکتور فایننس وعده‌های زیادی دارد. البته این در صورتی است که بتواند مشکل برقراری ارتباط مداوم و تغییر زنجیره را برطرف سازد که سه میلیون مشتری را تحت تأثیر قرار داده است. حلا راه‌اندازی هکتور فایننس در بیت مارت شاید این مشکلات را برطرف کند.

آیا NFTها را می‌توان برای هرچیزی استفاده کرد؟

سرمایه‌گذاران و همچنین پروژه‌ها باید به رشد بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) توجه داشته باشند. این بازار می‌تواند پتانسیل بسیار عظیمی را ارائه دهد. به گفته سایت DappRadar، فروش کلی NFT در سال ۲۰۲۱ به ۲۴.۹ میلیارد دلار رسید که از ۹۴.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ افزایش بسیاری پیدا کرده بود. DappRadar با استفاده از داده‌های ده بلاک چین مختلف، قادر است که تشخیص دهد چه کسی صاحب NFT بوده و این توکن از کجا نشأت می‌گیرد.

تخمین حجم‌های معاملاتی نیز بر اساس آنکه داده از چه اطلاعاتی برخوردار است، می‌تواند تا حد زیادی تفاوت داشته باشد. برای مثال، حراجی‌های هنری بزرگ NFT در خانه‌های حراجی، معمولا در جمع‌آوری داده لحاظ نمی‌شوند. بنا بر سایت OpenSea که بزرگ‌ترین پلتفرم NFT است، فروش NFTها در ماه آگوست به اوج خود رسید و سپس پیش از آنکه مجددا در ماه دسامبر اوج بگیرد، در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر افت کرد. NFTها را دیگر تجارت کوچکی در نظر نمی‌گیرند! بلکه آن‌ها هرروز بیشتر از روز قبل شناخته می‌شوند.

شرکت‌های بزرگ و بزرگ‌تری در حال فکر درباره راه‌اندازی سرمایه‌گذاری‌های خود در این زمینه هستند که آن را بیشتر به تجارتی واقعی تبدیل می‌کند. جدا از هکتور فایننس در بیت مارت، دیگر شرکت‌های بزرگی که به دنیای NFT راه پیدا کرده‌اند عبارتند از نام‌هایی همچون آدیداس، NBA، مک دونالد، گوچی، کوکا کولا، پپسی، ریبن، نایک و بسیاری از شرکت‌های دیگر.

بازار NFT فانتوم (Fantom) نیز هنوز در دوران اولیه رشد خود قرار دارد اما با وجود این، همین حالا هم بسیار نویدبخش است. اکوسیستم هکتور همچنین از کمپین تبلیغاتی بزرگی در رابطه با راه‌اندازی کالکشن خود بهره می‌گیرد تا بتواند بدین ترتیب اعضای جدید را به دنیای خود دعوت و از ورود آن‌ها به اکوسیستم خود استقبال کند. به‌علاوه، ما به یکی از اهداف کلیدی خود نیز رسیده‌ایم، آن هم چیزی نیست جز کمک به گسترش شبکه فانتوم و تبلیغ مزایای آن برای آنکه افراد بیشتری با آن آشنا شوند.

نقشه راه هکتور فایننس

آن‌طور که در نقشه راه هکتور فایننس ذکر شده است، امسال این شرکت برنامه دارد تا بازار NFT جالبی را هم توسعه بخشد و کشف جایگزین‌های دیگری برای پیوستن ما به تجارت‌های متاورس و بازی‌های دیفای را آغاز نماید. داشتن یک کالکشن NFT، اولین قدم در این مسیر است! شما هم خود را در این صف محصولی اسطوره‌ای معرفی کنید.

خط افسانه‌ای از راه رسید!

جدا از راه‌اندازی هکتور فایننس در بیت مارت، باید به خبر مهم دیگری هم اشاره کنیم. Olympian Museum یا موزه المپیکی، مجموعه‌ای از ۱۶ کار هنری را که از خدایان یونانی الهام گرفته شده است، نمایش می‌دهد. این آثار همه وقف خدایان المپیکی شده‌اند. بیش از ۱۰,۰۰۰ NFT متحرک هم بخشی از این کالکشن خواهند بود که هرکدام از آن‌ها پنج سطح کمیابی خاص دارند. پس ۱۶ کار هنری وجود دارد که هرکدام خاص‌تر از دیگری هستند!

هدف اصلی ما پشت این کارهای هنری متحرک و دیدنی، آن است که اعضای جدیدی را جذب کرده، اکوسیستم هکتور فایننس را رشد داده، شبکه فانتوم را تبلیغ و به جامعه خود از هر راهی که می‌شود، کمک کنیم. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا این کالکشن را گرد هم آورده‌ایم و همه آن‌ها به ساختن اکوسیستم برمی‌گردد.

آخرین خبرها از هکتور فایننس

علاوه بر $HEC و $TOR، بیت مارت نیز در ۱۰ام مارس، هکتور فایننس را درج خواهد کرد. این هفته، منتظر نتایج حساب‌رسی $TOR از سوی Certik باشید که آن‌ها همین هفته نتایج را اعلام می‌کنند. به محض آنکه کالکشن NFT منتشر شود، بازار NFT نیز در دسترس شما خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره هکتور فایننس در بیت مارت به سایت https://hector.finance/ مراجعه کنید.

توئیتر: https://twitter.com/HectorDAO_HEC

توئیتر NFT: https://twitter.com/Mythos_HEC

تلگرام: https://t.me/hectorDAO

ردیت: https://www.reddit.com/r/hectordao/

یوتیوب: https://www.youtube.com/c/HectorDAO

اینستاگرام: https://www.instagram.com/hectordaohec/

مدیوم: https://medium.com/@HectorDAO

دیسکورد: https://discord.gg/hector

گیت هاب: https://github.com/HectorDAO-HEC

تیک تاک: https://www.tiktok.com/@hector_dao

خرید HEC از فانتوم: https://docs.hectordao.com/how-to-buy/for-users-already-on-the-fantom-network

خرید HEC از FTMScan:‌ https://ftmscan.com/token/0x5C4FDfc5233f935f20D2aDbA572F770c2E377Ab0

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/10/hector-finance-going-live-today-on-bitmart/

Comments (0)
Add Comment