صرافی اتریشی بیت پاندا و افزایش سرمایه خود را از دست ندهید

صرافی اتریشی بیت پاندا، از صرافی‌های مهم است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. این صرافی اخیرا ۲۶۳ میلیون دلار را به ارزش‌گذاری ۴.۱ میلیارد دلاری خود اضافه کرد. با ما همراه باشید تا این صرافی و افزایش سرمایه اخیر آن را بررسی کنیم.

صرافی اتریشی بیت پاندا

بیت پاندا (Bitpanda) یک واسطه ارزهای دیجیتال اتریشی است. این صرافی در روز سه شنبه اعلام کرد که آنها در یک دور تامین مالی که توسط شرکت ولار ونچرز (Valar Ventures) رهبری شده است، شرکت کرده‌اند. آنها طی این دور، ۲۶۳ میلیون دلار را به ارزش‌گذاری ۴.۱ میلیارد دلاری پیشین خود افزوده‌اند. شرکت ولار ونچرز نیز از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است، که توسط «پیتر تیل» که یک بیلیونر بوده، تاسیس شده است.

می‌توان گفت از ماه مارس که این واسطه، ۱۷۰ میلیون دلار را به ارزش‌گذاری ۱.۲ میلیارد دلاری خود افزود، تا کنون ارزش‌گذاری خود را سه برابر کرده است. دور تامین مالی کنونی همچنین شامل سرمایه‌گذاری‌هایی از طرف: «آلن هوراد»، مدیر مالی هج بریتانیا، «Radio Ventures» و «Jump Capital» می‌شود.

اگر چه که ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، نوساناتی بسیار قوی در قیمت خود دارند؛ شرکت‌های بزرگ شاید به‌آرامی اما قطعا آنها را جذب می‌کنند. کوین بیس (Coinbase) یک صرافی ارزهای دیجیتال دیگر است. این صرافی زمانی که عرضه اولیه سهام خود را در ماه آوریل راه‌اندازی کرد، ارزش‌گذاری آن ۱۱۲ میلیارد دلار بود.

جمع بندی

صرافی اتریشی بیت پاندا، صرافی مهمی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. این صرافی، نوعی واسطه ارزهای دیجیتال است. حالا این صرافی ارزش‌گذاری خود را نسبت به روزی که راه‌اندازی شد، سه برابر کرده است. اخیرا نیز یک دور تامین مالی دیگر برای این صرافی انجام شد. ما امروز این صرافی و دور مالی اخیر وی را بررسی کردیم. یا ما همراه باشید

Comments (0)
Add Comment