صرافی بیترکس در تاریخ ۲۲ جولای پلتفرم YEFI به لیست خود اضافه خواهد کرد

صرافی بیترکس موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. اخیرا صرافی بیترکس (Bittrex) که از صرافی‌های بسیار مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است، خبر از اضافه کردن پلتفرم YEFI به لیست پلتفرم‌های خود داده است. درج YEFI نیز در تاریخ ۲۲ جولای به وقوع خواهد پیوست. با ما باشید تا این خبر را به طور کامل با هم بررسی کنیم.

صرافی بیترکس و پروتکل YEFI

YeFi.one یک پروتکل منبع باز غیر کاستدی است که طراحی شده است تا روزی به یک تامین کننده نقدینگی اصلی تبدیل شود. این پروتکل به زودی در تاریخ ۲۲ام جولای توکن خود که YEFI نام دارد را در بیترکس گلوبال (Bittrex Global) که صرافی بزرگ کریپتوکارنسی است درج خواهد کرد.

صرافی گلوبال بیترکس تا به امروز بزرگ‌ترین صرافی متمرکز توکن YEFI بوده است. لیست بیترکس همچنین به YEFI ۶۰ میلیون دلار حجم معاملات روزانه ارائه خواهد داد. توکن‌های YEFI از ساعت ۰۷:۰۰ صبح (GMT+8) ۲۲ام جولای ۲۰۲۱ برای انتقال در پلتفرم Bittrex Exchange در دسترس خواهند بود. همچنین این توکن با معامله جفت YEFI-USDT همراه است.

بیترکس گلوبال وسیع‌ترین گزینه‌های ارزهای رمزنگاری شده را داشته و به علت امنیت بالای خود با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار حجم معاملاتی ماهیانه معروف است.

تنها کافی است تا توکن YEFI فقط در عرض یک ماه پس از راه اندازی در پنکیک سواپ و MDEX در تاریخ ۱۸ ژوئن به رشد ۶ برابر دست یابد تا پس از آن لیست صرافی بیترکس در دسترس عموم قرار گیرد.

مدیر عامل YeFi.one «پکا کلکا» گفت:

«اضافه شدن به لیست یکی از برترین پلتفرم‌های صرافی مانند بیترکس قطعا یک نشانه سبز و صعودی برای YEFI است. ما انتظار داریم که همچنان حرکات مثبت را در قیمت توکن YEFI شاهد باشیم.»

اپلیکیشن غیر متمرکز YeFi همچنین یک ابزار دیفای تعاملی و بسیار سرگرم کننده است که کماکان بیش از ۱۴ هزار کاربر جهانی از زمان راه اندازی خود در ماه آوریل امسال جذب کرده است. می‌توان از طریق هر کیف پول سازگار با BSC به این اپلیکیشن غیر متمرکز دسترسی داشت. کاربران می‌توانند استیک کردن برای ۱ روز یا ۱۵ روز را انتخاب کنند و یا به جای این گزینه‌ها، تنها با یک کلیک عملکرد تمدید خودکار را فعال کنند. سود کاربران نیز هر ۱۰ دقیقه یکبار پرداخت شده و هر زمانی که بخواهید می‌توانید سود خود را نقد کنید. قرارداد هوشمند YeFi نیز توسط دو شرکت حسابرسی بلاک چین به نام‌های “Beosin” و “Certik” تایید شده است و ثابت شده است که ایمن بوده و همچنین دارای قدرت استخراج بسیار خوبی است.

این پروژه در حال فعالیت بر روی آن است که در آینده‌ای نزدیک به پلتفرمی با عملکرد وام دهی کامل و راه حل‌های قرض دهی با DEX و توانایی‌های NFT تبدیل شود.

شما می‌توانید استیکینگ با اپلیکیشن غیر متمرکز YeFi.one را با سه گام ساده شروع کنید:

۱. توکن YEFI را در پنکیک سواپ، MDEX یا صرافی بیترکس بخرید

آدرس قرارداد هوشمند DEX همچنین به شرح زیر است:

0x193b8230f594f63da50876eaf362177d1dca4a45

۲. از طریق کیف پول سازگار با BSC مورد علاقه خود به این اپلیکیشن غیر متمرکز به آدرس https://dapp.yefi.one بروید

۳. لینک دعوت خود را از انجمن تلگرام ما به آدرس زیر دریافت کنید و سپس دریافت سودها را از همین امروز شروع کنید.

درباره YeFi و صرافی بیترکس

YeFi.one یک پلتفرم خلاقانه است که بهترین‌های هر دو جهان ذخیره سازی دیتای غیر متمرکز و امور مالی متمرکز را ترکیب کرده و یک نوع محصول دیفای متفاوت می‌سازد.

این پلتفرم در حقیقت دیفای را با پروژه‌های ذخیره سازی دیتای غیر متمرکزی مانند Filcoin، Swarm و Chia ترکیب می‌کند و کاربران می‌توانند YeFi را استخراج کرده و سود خود را از طریق توکن‌های ذخیره سازی دیتای غیر متمرکزی همچون FIL، BZZ و XCH بدست آورند.

درباره بیترکس گلوبال

بیترکس یکی از بزرگ‌ترین و ایمن‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایالات متحده است. این صرافی در سال ۲۰۱۴ و توسط سه مدیر ارشد امنیت آمازون تاسیس شد. بیترکس گلوبال یک پلتفرم معامله ایمن را ارائه می‌دهد که برای مشتریان بین المللی توسعه یافته است. این پلتفرم تجارت بین المللی توکن‌های خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد در حالی که همچنین اجرای معامله فوری، کیف پول‌های دیجیتال قابل اعتماد و شیوه‌های امنیتی پیشرو در صنعت را نیز به شما عرضه می‌کند.

لینک‌های مربوطه

وبسایت: https://yefi.one

فیسبوک: https://www.facebook.com/Yefi.io

توییتر: https://twitter.com/yefi_platform

مدیوم: https://medium.com/@yefinetwork

وایت پیپر: https://oss.yefi.one/YEFI_WHITEPAPER_EN.pdf

جمع‌بندی

صرافی بیترکس موضوع مهمی بود که در این مقاله شما را با آن آشنا کردیم. این صرافی اخیرا خبر اضافه کردن پلتفرم YEFI به لیست خود را منتشر کرد. صرافی بیترکس از برترین صرافی‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال است و درج این پلتفرم در چنین صرافی بزرگی، باعث معروفیت بسیار زیاد آن خواهد شد. ما امروز این خبر و تمام مزایای استفاده از این صرافی و پلتفرم YEFI را با شما در میان گذاشتیم.

Comments (0)
Add Comment