صرافی ارز دیجیتال بیترو و سرمایه‌گذاری در WingRiders

صرافی ارز دیجیتال بیترو (Bitrue) یکی از برترین صرافی‌ها است. این صرافی حالا مبالغ فاش‌نشده‌ای را در صرافی غیرمتمرکز کاردانویی WingRiders سرمایه‌گذاری می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال بیترو

صرافی غیرمتمرکز بیترو (Bitrue) در صرافی DEX کاردانو سرمایه‌گذاری می‌کند. بیترو از صرافی‌های ارز دیجیتال محبوب است. این صرافی حالا اعلام کرده که در WingRiders سرمایه‌گذاری کرده است. WingRiders نیز یک صرافی غیرمتمرکز یا همان DEX بر مبنای کاردانو به‌شمار می‌رود.

بیترو در یکی از پست‌های بلاگ اخیر خود اشاره کرد که با چند سرمایه‌گذار قابل‌توجه دیگر از جمله: Animoca Brands، MatrixPort، Spark Digital Capital و Double Peak در دور جذب سرمایه خصوصی WingRider شرکت‌کرده‌اند.

صرافی بیترو پیش‌تر راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری را برای پروژه‌های بلاک چین و ارز دیجیتال آینده اعلام کرد. قابل ذکر است که این اولین سرمایه‌گذاری بیترو در پروژه‌ای نسبتا جدید پس از راه‌اندازی صندوق آن است.

صرافی بیترو که این صندوق را در اواسط سال گذشته به راه انداخت، اعلام کرد که تمام سرمایه‌گذاری‌ها در پروژه‌های بلاک چین آینده به‌صورت ارز دیجیتال خواهد بود. ۷۰% از این ارز دیجیتال به‌صورت تتر (USDT) و مابقی آن، یعنی ۳۰% به‌صورت توکن محلی آن‌ها، کوین بیترو (BTR) صادر می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال بیترو همچنین گفت: «بیترو در صرافی غیرمتمرکز کاردانویی WingRiders سرمایه‌گذاری کرده است! ما به‌همراه سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال بزرگی همچون @AnimocaBrands، @realMatrixport، @capital_spark و @DoublePeakGroup در حال کمک به حمایت از پروژه‌های نوظهور با صندوق سرمایه‌گذاری ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ دلاری خود هستیم.»

این صرافی همچنین افزود که خبرهای کاردانویی بیشتری برای انتشار در هفته‌های بعدی دارد. بیترو به‌علاوه گفت که به‌غیر از تأمین مالی: «آن‌ها در پشت صحنه با حمایت‌های بازاریابی و توسعه‌ای نیز کمک می‌کنند. ما هرکاری را که بتوانیم برای کمک به رشد و موفقیت این شرکت جوان انجام می‌دهیم.»

از زمانی که کاردانو قابلیت قراردادهوشمند را فعال کرده است، تعداد انگشت‌شماری از صرافی‌های غیرمتمرکز تاکنون اولین حضور خود را در این شبکه به عمل آورده‌اند. صرافی‌های دیگر نیز هنوز در حال کار در پشت صحنه‌ها هستند تا بتوانند در شبکه حضور پیدا کنند.

تلاش‌های صرافی WingRiders

WingRiders نیز یکی از صرافی‌های غیرمتمرکزی است که پلتفرم خود را در بلاک چین کاردانو می‌سازد. این صرافی در جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده است و خود را به‌عنوان یک پلتفرم صرافی غیرمتمرکز و بازارساز خودکار (AMM) سریع معرفی می‌کند. WingRiders پیش از این در شبکه آزمایشی کاردانو اجرا شده است و برنامه دارد که به‌زودی در شبکه اصلی آن هم اجرا شود.

حالا صرافی ارز دیجیتال بیترو هم در این صرافی کاردانویی سرمایه‌گذاری می‌کند. همچنین شایان ذکر است که WingRiders در گذشته سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی را از شرکت‌های بزرگی نیز جذب کرده است. این صرافی ماه گذشته اعلام کرد که ۴.۵ میلیون دلار را از سرمایه‌گذاران قابل‌توجهی از جمله cFund، Coti، Spartan Group و LongHash Ventures باموفقیت جذب کرده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/03/10/bitrue-cryptocurrency-exchange-invests-undisclosed-sum-in-cardano-based-dex-wingriders/

Comments (0)
Add Comment