بازار جفت به جفت بیسترو و افزودن پرداخت با ارزهای دیجیتال

بازار جفت به جفت بیسترو حالا نوع جدیدی از پرداخت را به سیستم خود افزوده است. این بازار، حالا پرداخت با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. این نیز به علت آن است که این بازار قصد دارد بخش سنتی غذا را به‌طور کامل، دگرگون کند.

بازار جفت به جفت بیسترو

بیسترو (Bistroo) یک اکوسیستم جفت به جفت غذا بر مبنای بلاک چین است. این اکوسیستم خرسند است از آنکه اعلام کند، تمام بازرگانان موجود در این زمینه، حالا گزینه پذیرش پرداخت از طریق چندین ارز دیجیتال را نیز در دست دارند. ارزهای دیجیتال پذیرفته‌شده توسط این اکوسیستم نیز شامل: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) می‌شود. این اقدام، گزینه‌های پرداختی موجود را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد که ارز فیات و توکن داخلی پلتفرم که BIST نام دارد را هم در بر می‌گیرد.

این اقدام همچنین بیسترو را به اولین پلتفرم سفارش غذایی تبدیل کرده است که با آغوش باز، از ارزهای دیجیتال و بلاک چین، استقبال می‌کند. اکوسیستم بیسترو به‌دنبال کسب بیش از ۸ میلیون دلار سرمایه با موفقیت در ماه می، به‌سختی در حال تلاش بوده است تا پرداخت با توکن محلی خود، BIST را نیز ممکن سازد. دارندگان توکن داخلی بازار جفت به جفت بیسترو حالا به لطف همکاری با پلتفرم Coinpayments، می‌توانند توکن‌های BIST خود را در هرکدام از ۱۰۰,۰۰۰ درگاه پرداخت Coinpayments که در بیش از ۲۰۰ کشور در سرتاسر جهان کار می‌کنند، خرج کنند.

اکوسیستم بیسترو حالا به مشتریان خود اجازه می‌دهد که با یکی از پنج ارز دیجیتال بزرگ جهان یعنی: BTC، ETH، BNB، LTC و BCH، پرداخت‌های خود را انجام دهند. بیسترو با این کار، درحال گسترش همکاری و همچنین افزایش پشتیبانی از پذیرش ارزهای دیجیتال است.

فعالیت‌های اکوسیستم بیسترو در زمینه ارزهای دیجیتال

این اکوسیستم، همچنین برای تبلیغ هرچه بیشتر پذیرش ارزهای دیجیتال، به‌طور موقت هیچ کمیسیونی بر روی تمام پرداخت‌های ارز دیجیتال خود، دریافت نمی‌کند. همین به درگاه‌های پرداخت و بازرگانان، سهم حتی بیشتری از بازگشت سرمایه را می‌دهد. همچنین بدین صورت، مشتریان نیز می‌توانند بر روی سفارشات خود، تخفیف خوبی را دریافت کنند.  این تخفیف نیز زمانی که مشتریان با توکن محلی پلتفرم یعنی BIST پرداخت خود را انجام می‌دهند، بیشتر هم می‌شود.

«بس روز» مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اکوسیستم بیسترو، از گسترش پرداخت‌های ارز دیجیتال خود گفت: «بازار جفت به جفت بیسترو مأموریت دارد تا ما را با مدل تجاری خاص خود، به سطوح جهانی برساند.

آینده در حال حرکت به سمت اقتصاد پروتکلی است که طرفین معامله می‌توانند در آن مستقیما با یکدیگر تعامل داشته باشند. بیسترو نیز در حال برداشتن اولین قدم در همین جهت است. این بازار، پیشنهاد قیمت بهتری را به بازار پلتفرم‌های سفارش غذا ارائه می‌دهد. در حقیقت توانمندسازی کاربران برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال، قسمتی درست از همین سفر به آینده است.»

پلتفرم‌های سفارش غذا نیز در طول سال‌های اخیر، رونق بسیاری گرفته‌اند. آن‌ها کار را برای شما آسان می‌کنند و باعث می‌شوند که در خانه از غذای خود لذت ببرید. اما در عین حال، چنین پلتفرم‌هایی، کار رستوران‌ها را سخت کرده‌اند و باعث شده‌اند که آن‌ها به‌سختی کسب‌وکار خود را حفظ کنند.

پلتفرم‌های امروزی، هزینه‌های گرانی را بر روی درگاه‌های غذا اعمال می‌کنند. در عین حال نیز آن‌ها تمام اطلاعات، پرداخت‌ها و همچنین وفاداری و رابطه مشتری را کنترل می‌کنند. در نهایت، این مدل منجر به هزینه‌های بالاتر برای مشتریان و در آخر خود رستوران‌ها می‌شود.

اکوسیستم بیسترو، بازار جفت به جفتی را برای اپراتورهای غذا و مشتریان فراهم می‌کند که در حقیقت به‌جای آنکه آن‌ها را کنترل کند، ارتباط با آنان را افزایش می‌دهد. بازار جفت به جفت بیسترو، پلتفرم خود را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد. بر اساس ردیاب زنده موجود در وبسایت بیسترو می‌توان گفت که از زمان راه‌اندازی آن تا به حال، این پلتفرم به درگاه‌های غذا کمک کرده است که به بیش از ۲۵,۰۰۰ مشتری برسند و بیش از ۲.۳ میلیون دلار سفارش را نیز پردازش کنند.

امکانات پلتفرم غذای بیسترو

درگاه‌های غذا نیز کنترل کامل را بر پرداخت‌ها، شکل، سفارشات، تبلیغ‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل‌ها دارند. آن‌ها می‌توانند مستقیما با مشتریان خود معامله کنند. همچنین هر زمان که سفارشات ثبت می‌شوند، می‌توان فورا صورت‌حساب را به درگاه‌ها پرداخت کرد. حالا اکوسیستم بیسترو به رستوران‌داران و اپراتورهای غذا نیز فرصت آن را می‌دهد تا به‌راحتی خدمات پرداختی خود را به ارزهای دیجیتال گسترش دهند. در عین حال نیز به آن‌ها فرصت بهره‌گیری از مزایای استفاده از پلتفرمی جفت به جفت را هم می‌دهد.

هدف نهایی پلتفرم بیسترو آن است که به رهبر جهانی فناوری تجارت الکترونیک PaaS برای رستوران‌ها و فروشگاه‌های غذا تبدیل شود. Bistroo.com قصد دارد تا دروازه‌ای باشد تا رستوران‌ها و فروشگاه‌های تخصصی غذا در سرتاسر جهان را قادر سازد که مستقیما محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند. آن‌ها همچنین این کار را با هزینه‌های بسیار کم، پرداخت فوری و کنترل کامل، انجام می‌دهند. پرداخت ارزهای دیجیتال همچنین می‌تواند با استفاده از شبکه آزمایشی و در فروشگاه دمو نیز انجام شود:

https://www.bistroo.nl/eindhoven/restaurants/the-burger/

درباره بازار جفت به جفت بیسترو

بیسترو یک بازار جفت به جفت برای غذا و نوشیدنی‌هاست. این بازار از طریق توکن خود که BIST نام دارد، تقویت می‌شود. این بازار، پروتکلی است که در آن مصرف غذا را می‌توان به‌راحتی سازماندهی کرد. همچنین مصرف غذا در این پلتفرم در برابر هزینه‌های بسیار کاهش‌یافته نیز شخصی‌سازی شده‌اند.

بیسترو یک بازار جفت به جفت برای غذا و نوشیدنی‌هاست. این بازار از طریق توکن خود که BIST نام دارد، تقویت می‌شود. این بازار، پروتکلی است که در آن مصرف غذا را می‌توان به‌راحتی سازماندهی کرد. همچنین مصرف غذا در این پلتفرم در برابر هزینه‌های بسیار کاهش‌یافته نیز شخصی‌سازی شده‌اند.

درگاه‌ها در این پلتفرم، کنترل کاملی بر روی پرداخت‌ها، انتخاب محصولات، روابط مشتری، سفارشات، تبلیغات و تجزیه و تحلیل‌ها دارند. مشتریان می‌توانند با درگاه‌ها و بازرگانان موردعلاقه خود ارتباط مستقیم داشته باشند. آن‌ها همچنین از پاداش و پیشنهادات غذایی که با سلیقه آن‌ها سازگار باشد نیز برخوردار می‌شوند. از زمان راه‌اندازی این پلتفرم در اوایل سال ۲۰۲۰، بیسترو موفق به کسب بیش از ۲.۳ میلیون دلار در زمینه سفارشات از طرف ۲۵,۰۰۰ مشتری مجزا شده است. لینک‌های مربوط به این پلتفرم:

وبسایت: https://bistroo.io/

تلگرام: https://t.me/bistroo_comm

توییتر: https://twitter.com/bistrooIO

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UC5izSfaX3qpsYXt6V3lFB1A

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/28/p2p-marketplace-bistroo-adds-crypto-payments-to-disrupt-the-traditional-food-sector/

Comments (0)
Add Comment