BitShares چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ جزییات کامل

BitShares   یک صرافی ارز رمزنگاری غیرمتمرکز است که بخشی از بلاک چین Microsoft Azure است. BitShares در ژوئیه سال ۲۰۱۴ توسط دن لاریمر، بنیان گذار شرکت Steem ،   EOS و CTO و با همکاری چارلز هوسکینسون بنیان گذار اتریوم ایجاد شد. دن لاریمر با یک رزومه چشمگیر و چشم انداز روشن، در حال ایجاد یک قطعه عظیم از بازار جهانی برای مبادلات غیرمتمرکز است. سیستم  BitShare مبتنی بر یک سیستم تأیید صحت اثبات سهام است. شبکه BitShares در فناوری blockchain پیشگام است. برای درک بهتر اینکه شبکه BitShares چیست در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

وجه تمایز BitShares چیست؟

Word BITSHARES formed by alphabet blocks on mother cryptocurrency closeup

BitShares یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که می‌تواند میزبان برنامه های توکن شده باشد. BitShares برای رمزارزهای پایه و بدون نیاز به اعتماد به یک مرجع مرکزی، شریطی فراهم می‌کند که می‌تواند معامله را با استفاده از یک شبکه بین المللی رایانه که هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند، انجام دهد. BitShares همچنین توکن‌های ارزهای رمزنگاری شده به نام “BTS” را ارائه می‌دهد که می‌تواند بین حساب‌ها منتقل شود و برای جمع آوری هزینه‌های مربوط به عملیات شبکه و به عنوان وثیقه وام‌ها استفاده شوند.

توکن ها با BTS قابل مبادله هستند و پس از آن با bitAssets قابل تبدیل هستند که bitAssetsها سکه‌های ثابتی هستند که به بازارهای دنیای واقعی متصل هستند.

BitShares مانند اتریوم کار می‌کند و مدعی است که در همه ی شرایط می‌تواند امنیت و حقوق کاربران را حفظ کند و آنها را خصوصی نگه دارد.

قیمت روز BitShares و بهترین صرافی های آن:

قیمت BitShares همراه با تحولات بازار در حال تغییر است اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۰۲۳۵۴۲  دلار امریکا و حجم معاملات آنها در ۲۴ ساعت۵,۰۷۰,۷۹۵  دلار است. جایگاه BitShares در رتبه بند جهانی CoinMarketCap در رتبه ۱۳۲ قرار دارد و دارای سقف بازار ۷۰,۵۰۴,۰۷۰  دلار است.

بهترین صرافی های Keep Network در حال حاضر عبارتند از: Binance، Huobi Global، CoinTiger، VCC و LBank.

بیشتر بخوانید

بررسی اجمالی:

با وجود اینکه توجه زیادی به سمت سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده وجود دارد و این سرمایه گذاری می‌تواند سودآور باشد، اما همواره در کنار سودهای بسیار، احتمال خطر نیز وجود دارد. شفافیت در خدمات مالی موضوعی مهم در سرمایه گذاری است. بنابراین همواره باید برای سرمایه گذاری، تمام وجوه پلتفرم‌ها  و شرکت‌های ارائه دهنده آن‌ها را مخصوصا از جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران در نظر بگیرید.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment