بررسی Bitvavo، ایمن‌ترین صرافی آلمانی با بهترین ابزارها

Bitvavo بزرگترین و ارزانترین رمزارز در هلند است که در مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیری داشته است. این صرافی که اکنون بیش از ۶۰ رمزارز مختلف را پشتیبانی می‌کند، به شما قابلیت‌هایی مانند خریداری، فروش، ذخیره و تجارت را توسط یک پنل کاربری ساده و ایمن ارائه می‌کند. در این مقاله به بررسی Bitvavo، راحتی استفاده، سرعت، پشتیبانی، میزان امنیت اطمینان و قابلیت دسترسی به مبادله پلتفرم آن می‌پردازیم تا تصویری دقیقی از Bitvavo و خدمات آن بدست آوریم.

بررسی Bitvavo از نظر پشتیبانی

Bitvavo و خدمات آن در حال حاضر در ۲۵ کشور ذکر شده در زیر موجود است. اگر در خارج از یکی از این کشورها زندگی یا کار می‌کنید، متأسفانه، نمی‌توانید از Bitvavo استفاده کنید. لیست این ۲۵ کشور عبارت است از: مجارستان، ایتالیا، کرواسی، لیتوانی، بلژیک، بلغارستان، قبرس، دانمارک، فنلاند، یونان، لیختن اشتاین، لهستان، کشور پرتغال، سان مارینو، اسلوونی، مالت، موناکو، هلند، نروژ ،اتریش، اسلواکی، اسپانیا، جمهوری چک، سوئد، سوئیس.

قابلیت‌های پلتفرم Bitvavo

در ادامه به قابلیت‌های این صرافی اروپایی می‌پردازیم.

  • هزینه معاملات ارزان‌تر از Coinbase است.
  • در صورت حجم زیادی تراکنش، در هزینه‌های شما تخفیف داده می‌شود.
  • بسیاری از روش‌های آسان برای استفاده از سپرده مانند انتقال بانکی، iDeal، Bancontact پشتیبانی می‌شود.
  • قابل تغییر زبان پلتفرم به بیش از یک زبان مانند آلمانی ، هلندی ، فرانسوی و ایتالیایی موجود است.
  • سطح بالا امنیت که کاربران را از ایمنی مالی تأمین می‌‎کند.
  • با ادغام API می‌توانید ربات‌های معاملاتی خود را به Bitvavo متصل کنید.
  • بیش از ۶۰ رمزارز برای تجارت در این لیست قرار دارد.
  • Bitvavo می‌تواند به عنوان کیف پول رمزارز شما استفاده شود.

آنچه Bitvavo را جذاب می‌کند بستری سریع و کاربرپسند است. رابط کاربری این صرافی، برای کاربران تازه کار و رابط کاربری پیشرفته برای کاربر با تجربه تر، به زیبایی و بصری طراحی شده است.

بخش اصلی این پلتفرم به خوبی به مبادله‌گران تازه وارد کمک می‌کند تا با محیط آن ارتباط برقرار کنند، قابلیت‌های اصلی آن را به خوبی بشناسند و از آن‌ها بهره ببرند. در عین حال رابط پیشرفته، هر آنچه که مبادله‌گران با تجربه نیاز دارند ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، رابط Bitvavo شبیه رابط Binance اما کمی ساده‌تر طراحی شده است. یک دید کلی از کتاب سفارش Bitvavo وجود دارد، ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل فنی و بیت کوین نیز به عنوان ارز مرجع ارائه می‌شود. با این وجود، گزینه تجارت رمزارزها با دلار آمریکا در اینجا وجود ندارد.

نتیجه گیری

در بررسی Bitvavo، این پلتفرم از هر نظر برای کسانی که در کشورهای اروپایی کار و زندگی می‌کنند مناسب است. ابزارهای آن به خوبی برای مبادله‌گران تازه وارد و پیشرفته جدا شده‌اند و همچنین از نظر امنیت و راحتی کار از رتبه بالایی برخوردار است. در حال حاضر این صرافی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبادل رمزارزها با ارز فیات یورو است و چنانچه این پلتفرم بتواند میزان رمزارزهای پشتیبانی شده خود را افزایش دهد، به رقیبی برای Binance در اروپا تبدیل خواهد شد.

Comments (0)
Add Comment