بلاک چین آلگوراند و اجرای پروتکل برقرارکننده تعادل غیرمتمرکز مالی در آن

بلاک چین آلگوراند و بهره برداری از یک پروتکل بالانسر در حیطه سرمایه گذاری غیرمتمرکز، از مواردی است که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. توسعه دهنده این پروتکل برقرار کننده تعادل غیرمتمرکز مالی قصد دارد که این پروژه را در بلاک چین آلگوراند اجرا کند. این اجرا قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ ایجاد شود.

برقراری این پروتکل در بلاک چین آلگوراند باعث فراهم شدن نسخه Balancer خواهد شد

بر اساس اطلاعاتی که توسط توسعه دهندگان این پروتکل منتشر شده است، این سیستم می‌تواند در بلاک چین آلگوراند به بهترین شکل ممکن نسخه Balancer را ایجاد و توسعه دهد. این عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا کاربران به راحتی استخرهای نقدینگی را بر اساس استاندارد ASA به وجود بیاورند. این استاندارد بر اساس سرمایه الگوراند طراحی شده است.

«جرمی میوسیقی» مدیریت توسعه Balancer Labs گفت

بسیار خوشحالیم که الگوراند را پشتیبانی می‌کنیم و به وسیله اکوسیستم مالی Balancer می‌خواهیم سیستم مالی این تیم را گسترش دهیم. با دقت بسیار بالا تمامی فرایندهای مربوط به این پروتکل را در بلاک چین آلگوراند مورد بررسی قرار می‌دهیم. این پروتکل قرار است در آینده به عنوان یک منبع جدید از نقدیگی برای اکوسیستم آلگوراند مورد استفاده قرار گیرد.

Reach نیز در توییتی اعلام کرد:

بسیار از حضور این اکوسیستم در سیستم آلگوراند خوشحالیم. همچنین پتانسیل بالای این اکوسیستم قرار است در آلگوراند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

نکته جالب توجه درباره این پروتکل این است که خود Balancer Labs به شخصه در توسعه قراردهی این ساختار در آلگوراند حضور نخواهد داشت. در پیامی که در توییتر منتشر شد، Balancer Labs در توسعه این سیستم برای بلاک چین آلگوراند دستی ندارد. دلیل این موضوع نیز مشغله Balancer Labs با اکوسیستم اتریوم است. قرار است همچنین دومین نسخه از پروتکل Balancer نیز به زودی منتشر شود. به همین دلیل این سیستم تمرکز خود را به کلی بر روی اکوسیستم اتریوم قرار داده است.

جمع بندی

نظر شما درباره مواردی که در این مطلب گفتیم چیست؟ آیا این پروتکل می‌تواند قوی و اصولی عمل کند. نظرات خود را کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments (0)
Add Comment