کد چانگان با پوشش بیش از ۳۰۰,۰۰۰ نفر از ساکنان محلی راه اندازی شد

کد چانگان موضوع مورد بحث مقاله‌ی امروز ماست. این کد یک رمز مهم است که اخیرا توسط شهر سوژو راه اندازی شد. این کد جالب می‌تواند بیش از ۳۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد. با ما همراه باشید تا کد مذکور و مزایای آن را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

کد چانگان با پوشش بیش از ۳۰۰ هزار نفر راه اندازی شد

چند روز پیش شهر سوژو کد چانگان مبتنی بر بلاک چین را راه اندازی کرده است. این کد بیش از ۳۰۰,۰۰۰ نفر از ساکنان محلی را بر اساس «کد امنیتی زمینه» که در وی چین تول چین ساخته شده است تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی چین با کد امنیتی زمینه، یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت عمومی شهری است. متدولوژی آن به متخصصانی از بهداشت داخلی، کنترل بیماری و سایر بخش‌های مربوطه وابسته است. همچنین وی چین نوعی روش‌ معتبر بین المللی مدیریت خطر شخص ثالث است و توسط تیمی از متخصصان شخص ثالث تشکیل شده است.

کد چانگان مبتنی بر بلاک چین شهر سوژو به پشتیبانی خدمات هتل‌ها، اقامتگاه‌های خانگی، ساختمان‌های اداری و پارک‌های علم و فناوری می‌پردازد. همچنین مراکز خرید و مراکز بهداشتی درمانی در منطقه به فناوری پیشرفته شهر سوژو و سایر مناطق خارج از شهر دست یافته است. در کل نزدیک به ۲۰۰ سرویس را تکمیل و به بهره برداری رسانده است.

سایر ویژگی‌های کد چانگان

این کد به عنوان یکی از ده سناریوی برتر اولین دسته از برنامه‌های Blockchain در منطقه با فناوری پیشرفته شهر سوژو انتخاب شد.

وی چین با توانایی «کد امنیتی زمینه» به طور خاص نیازهای پیشگیری، کنترل جوامع و جوامع مسکونی را در برابر بهداشت و ایمنی و بهداشت عمومی برطرف می‌کند. جدا از این موارد، این کد از اهمیت زیادی در عادی سازی مدیریت و کنترل اپیدمی برخوردار است. تمام استانداردهای عملیاتی پیشگیری از اپیدمی و روند پیاده سازی برای صدور گواهینامه در بستر بلاک چین وی چین بارگذاری می‌شود.

کد امنیتی زمینه‌ی وی چین در حال شکل دادن به یک مدل کاربردی ترکیبی از بلاک چین و حاکمیت جامعه است و سطح بالاتری از سلامت و ایمنی، محیط زندگی برای ساکنان جامعه و افزایش احساس امنیت ساکنان در برابر همه گیری‌ها و بهبود کیفیت زندگی را تضمین می کند.

وی چین به عنوان یک شرکت بلاک چین سازگار با محیط زیست، برای توسعه محصولات این کد مجهز به وی چین یک محیط توسعه با کنترل هزینه فراهم می‌کند. همچنین عملکرد پایدار را از طریق فناوری اساسی عالی تضمین می‌کند. راه اندازی رمز چانگان در مکان‌های عمومی مختلف، ایده‌های ترکیبی از فناوری بلاک چین و شهرهای هوشمند را گسترش می‌دهد.

جمع بندی

کد چانگان موضوعی بود که در مقاله‌ی امروز راجع به آن صحبت کردیم. این کد توسط شهر سوژو راه اندازی شد. شاید مدت زیادی نباشد که از راه اندازی آن می‌گذرد اما در همین مدت کم نیز ویژگی‌ها و مزیت‌ آن بسیار مورد بحث قرار گرفته است. به نظر شما این کد تا چه حد موفق خواهد شد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment