بلاک چین وی چین ویژگی‌های بسیاری برای پیشگیری همگانی دارد

بلاک چین وی چین و خدمات او در رابطه با پیشگیری همگانی موضوعی است که امروز می‌خواهیم راجع به آن با شما صحبت کنیم. شاید برای شما عجیب باشد اما این بلاک چین یکی از برترین ابزارها در دوران پیشگیری همگانی ویروس کرونا به شمار می‌رود. وی چین به راحتی توانسته پلتفرم‌هایی را در این مدت توسعه دهد که به افراد و کسب و کارها امکان افزایش ظرفیت برای مقابله هرچه بهتر با خطرات ابتلا به بیماری و عفونت را بدهد. با ما همراه باشید تا تمامی تدابیر دیده شده توسط این بلاک چین را با هم بررسی کنیم.

بلاک چین وی چین و پیشگیری همگانی

بلاک چین در بیشتر موارد اضطراری سلامت عمومی، یک ابزار ایده آل برای تحقق همکاری داده‌ها، ردیابی، محافظت از حریم خصوصی، امنیت و اعتبار به شمار می‌رود.

به هر حال کار آسانی نیست که تجمع واقعی داده‌ها و آگاهی بخشی حقیقی از همه گیری بیماری را تنها با تکیه بر بلاک چین ضمانت کنیم. وی چین در این زمینه به نحوه توسعه «بلاک چین + شخص سوم» پایبند است و متعهد شده است که به شرکای کاری که اهمیت پیشگیری همگانی را متوجه می‌شوند کمک کند تا خدمات دیجیتال ضد اپیدمی بسازند. وی چین در حال کمک به تمامی شرکای درگیر در ایمنی بهداشت عمومی مانند دولت‌ها و شرکت‌هاست تا بتوانند سطح مدیریت معیارهای پیشگیری همگانی را ارتقا بخشند.

ما در این قسمت تمامی محصولاتی را که متکی بر تول چین وی چین هستند و به پیشگیری عمومی همگانی کمک می‌کنند برای شما خلاصه کرده‌ایم.

پلتفرم “My Care” وی چین

DNV که شریک استراتژیک وی چین است، بنا بر تجربه موفق محصولات خدمات تایید دیجیتالی که در حال توسعه هستند، با سرعت پلتفرم “My Care” را در جواب نیاز به پیشگیری و کنترل همگانی توسعه داد. وی اینکار را با هدف اتخاذ راه حل مدیریت خطر عفونت دیجیتال در سطح بیمارستان‌ها ارائه داد، که با تراست داده تهیه شده توسط فناوری بلاک چین وی چین ادغام شده باشند. این نیز تنها برای کمک به شرکت‌ها در صنایع مختلف است تا بتوانند سطح پیشگیری همگانی را ارتقا بخشند.

صنایع و شرکت‌های مختلف در زمینه بلاک چین وی چین

  • ·        17 ژوئن ۲۰۲۰ – شرکت حمل، نقل و مسافرتی فنلاندی Viking Line اولین شرکت دریایی با ۷ کشتی و ۶ پایانه بود که بیانیه انطباق “My Care” را بدست آورد.
  • ۱۵ جولای ۲۰۲۰، شرکت Color Line که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی است اعلام کرد که بیانیه انطباق مدیریت توسط DNV در زمینه “My Care” را بدست آورده است. این بیانیه شش کشتی باری این شرکت که در میان نروژ، دانمارک، آلمان و سوئد در رفت و آمد هستند و همچنین پایانه‌های مربوطه این شرکت را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • ·        29 جولای ۲۰۲۰، هتل‌های ITC سومین هتل زنجیره‌ای بزرگ در هند استفاده از روش “My Care” را برای بالا بردن ظرفیت‌های کنترل خطر همگانی خود اعلام کرد.
  • ۶ آگوست ۲۰۲۰، شرکت De Cecco سومین شرکت بزرگ تولید کننده پاستا نیز یکی از بیانیه‌های موافقت مدیریت خطر عفونت “My Care” را بدست می‌آورد. این بیانیه کارخانه‌های پاستا ساز در فرا سان مارتینو و اورتونا، کارخانه‌های روغن زیتون و تجارت‌ها در مراکز پسکارا و دیگر موسسات این شرکت را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
  • ۲ نوامبر ۲۰۲۰، InterContinental Shanghai نمایشگاه بین المللی و مرکز کنوانسیون که گواهی بیانیه انطباق مدیریت خطر عفونت “My Care” به آن اهدا گشت و آنها به اولین هتل در بین هتل‌های InterContinental Group تبدیل شدند که چنین گواهی را دریافت کرد. این گواهی برای همیشه در بلاک چین وی چین ذخیره شده است و دیگر نمی‌تواند تغییر کند. این گواهی نیز به کار پیشگیری همگانی سومین نمایشگاه واردات چین کمک کرد.

کد امنیتی میدانی

«چانگانما» یک پلتفرم مدیریت امنیت و سلامت عمومی شهری است. روش این پلتفرم متکی بر متخصصان سلامت داخلی، دپارتمان‌های کنترل بیماری و دیگر دپارتمان‌های مربوطه و همچنین روش‌های مدیریت خطر شخص سوم معتبر و بین المللی است. در اصل این پلتفرم زیر نظر تیمی از کارشناسان شخص سوم شکل گرفته است. وی چین پلتفرم دیجیتال را با هدف کمک به تمامی شرکت کنندگان برای تقویت سطوح مدیریت خطر آن‌ها در کنترل و پیشگیری همگانی تقویت کرده است.

از آگوست ۲۰۲۰، شرکت‌هایی همچون هتل مهمان ایالتی هانگ‌کیائوی شانگهای، مرکز کنوانسیون کینگشان سوژو، هتل نیکو سوژو، خانه سالمندان ژینگبائو بائوشان شانگهای و مکان‌هایی دیگر همه و همه از «نسخه کد هتل چانگان» استفاده کرده‌اند.

اوایل سال ۲۰۲۱، خیابان‌های Su City Shishan Wang Tong Xin Tai و جوامع تحت صلاحیت ۱۲ محله مسکونی در خط «نسخه عمومی و کد امنیتی میدانی» پیشرو شد.

ژوئن ۲۰۲۱ – کلیه جوامع مسکونی تحت صلاحیت نواحی فرعی هنگتانگ، منطقه فناوری پیشرفته شیشان، شهر سوژو، همه «نسخه عمومی-کد چانگان» را با پوشش بیش از ۳۰۰,۰۰۰ ساکنان محلی و مبنی بر فناوری بلاک چین راه اندازی کردند.

ژوئن ۲۰۲۱ – «کد میدانی» در اجلاس توسعه صنعت بلاک چین سال ۲۰۲۱، با موفقیت به عنوان یکی از ده سناریو برتر برای اولین دسته از برنامه‌های بلاک چین در منطقه فناوری پیشرفته سوژو انتخاب شد و رهبران منطقه نیز این قضیه را کاملا تایید کردند.

تا الان «کد تسهیلات»، پشتیبانی خدمات را در قالب‌های تجاری مختلفی بدست آورده است. مانند هتل‌ها، اقامت در خانه، ساختمان‌های اداری، پارک‌های علوم و فناوری، مراکز خرید و همچنین مراکز سلامتی در منطقه فناوری پیشرفته سوژو و حتی خارج از سوژو. این کد حتی دسترسی به خدمات نزدیک به ۲۰۰ مکان عمومی را نیز تکمیل کرده است.

جمع ‌بندی

بلاک چین وی چین از برترین ابزارها برای کمک به پیشگیری همگانی بود که در این مقاله راجع به آن صحبت کردیم. این بلاک چین با تولید پلتفرم‌ها و ابزارهایی برای کمک به بالا بردن ظرفیت‌های مدیریتی خطر عفونت برای شرکت‌ها، به پیشگیری همگانی کمک بسیاری کرد. شرکت‌های بسیاری نیز تحت پوشش این پلتفرم‌ها قرار گرفتند که می‌توانید تمامی آن‌ها در بالا مشاهده کنید. به نظر شما آیا کمک‌های این بلاک چین در آگاهی بخشی بیماری مفید واقع می‌شود؟

Comments (0)
Add Comment