بلاک چین استلار و کریدور حواله ۱۷ میلیارد دلاری آن

بلاک چین استلار موضوع مهمی است که دانستن آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک بسیاری می‌کند. امروز می‌خواهیم یک کریدور حواله ۱۷ میلیارد دلاری را بررسی کنیم. این کریدور، امکان حواله و معاملات را بین اروپا و تایلند امکان‌پذیر می‌سازد. ساخت کریدور مبتکرانه‌ای که می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم، تنها با استفاده از بلاک چین ارز دیجیتال استلار امکان‌پذیر شده است. با ما همراه باشید تا این کریدور و بلاک چین بسیار مهم را با هم بررسی کنیم.

بلاک چین استلار

اخیرا کریدور حواله‌ای بین ۲۷ کشور اتحادیه اروپا و تایلند در بلاک چین ارز استلار راه‌اندازی شده است.

شرکت « Velo Labs» هدف دارد تا شبکه پرداخت جهانی بسیار کاربردی را در بلاک چین ارز استلار بسازد. این شرکت همکاری خود را با دو شرکت «TEMPO Payments» و «Bitazza» اعلام کرد.

این بلاک چین، پلتفرمی است که برای تسهیل پرداخت و معاملات آنلاین ساخته شده است. این پلتفرم از پروتکل اجماع استلار (SCP) استفاده می‌کند. این پروتکل یک الگوریتم ساخت اجماع است که برای توسعه شبکه‌ای با سرعت بالا و حواله ارزان، به‌کار می‌رود.

«Velo Labs» یک شبکه پرداخت جهانی را ساخته است. این شرکت با «TEMPO Payments»  شریک شده است. این شرکت نیز شریک بزرگ اتحادیه اروپای استلار است. شریک دیگر آن نیز، «Bitazza» است که یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال در تایلند است. با وجود این همکاری، حواله‌های بین‌المللی بین ۲۷ کشور شامل اتحادیه اروپا و تایلند، امکان‌پذیر شده است. بدین‌وسیله، معاملات این کشورها به‌راحتی انجام می‌شود.

پروتکل ولو و زنجیره بلاک استلار

پروتکل ولو در رابطه با این همکاری می‌نویسد:

««TEMPO Payments» و «Bitazza» دو موسسه مالی مجاز هستند. این دو موسسه با همکاری شرکت «Velo Labs» پیشگامان ایجاد تغییر و تحول در پرداخت‌های بین‌المللی، شناخته می‌شوند. این تحول نیز با اتصال بازارهای اتحادیه اروپا و آسه‌آن (ASEAN)  امکان‌پذیر می‌شود. این اتصال نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار هزینه و نزدیک به ۶۰۰ میلیون مشتری دارد.»

این به‌نوعی معامله انتقال پول بین‌المللی محسوب می‌شود که تماما از پروتکل ولو، کوین ولو VELO، اعتبارات دیجیتالی ولو و بلاک چین استلار استفاده می‌کند. با استفاده از بلاک چین ارز دیجیتال استلار، این معاملات می‌توانند در عرض چند ثانیه انجام شوند. بدین‌ترتیب می‌توان شاهد تحولی عظیم در زمینه معاملات بین‌المللی بود.

در سیستم‌های مالی موجود، مهم‌ترین موضوعات،‌ زمان و هزینه مورد نیاز برای حواله جهانی هستند. این سه شرکت نیز برروی بهبود این ناکارآمدی‌ها تمرکز دارند. با ترکیب هر شبکه با فناوری غیرمتمرکز «Velo Labs»، این مجموعه توانسته است حواله با روشی ایمن، کم هزینه و سریع را در میان اروپا و تایلند ارائه دهد.

بر اساس گفته ولو، بازار حواله بین‌المللی بین اروپا و منطقه آسیای جنوب شرقی که آسه‌آن نام دارد توانسته است در این پروژه، ۶۰۰ میلیون مشتری را با اندازه بازار ۱۷ میلیارد دلار جذب کند.

جمع بندی

بلاک چین استلار یکی از موضوعات مهم است که دانستن آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. با استفاده از این بلاک چین، توانسته‌اند کریدور حواله‌ای ۱۷ میلیاردی را در میان اروپا، ایتالیا و بازارهای آنها راه‌اندازی کنند. بدین‌وسیله این بازارها می‌توانند همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند. این، تحولی عظیم در زمینه معاملات بین‌المللی محسوب می‌شود. ما امروز این بلاک چین و کریدور حواله آن را با هم بررسی کردیم. به‌نظر شما این بلاک چین در ادامه مسیر این حواله تا چه حد موفق خواهد بود؟

Comments (0)
Add Comment