شرکت بلاک چین کاکائو و آغاز فعالیت در سنگاپور

شرکت بلاک چین کاکائو، شرکتی است که دانستن اطلاعات آن در زمینه بلاک چین به شما کمک زیادی می‌کند. این شرکت از شرکت‌های بزرگ و بسیار مهم در زمینه بلاک چین که خواستگاه آن کشور کره جنوبی است. حالا این شرکت، بلاک چین خود را تا سنگاپور گسترش داده است. با ما همراه باشید تا این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

شرکت بلاک چین کاکائو

شرکت کاکائو (Kakao) از شرکت‌های بسیار بزرگ کشور کره جنوبی است. این شرکت حالا قصد دارد که با بازار بلاک چین شرکتی در آسیا نیز همراه باشد؛ چرا که در حال حاضر گسترش به سنگاپور را در الویت خود قرار داده است.

دانستن این بلاک چین چیست مطلبی هست که حتما باید دانش آن را داشته باشید وگرنه شاید از قافله رمز ارز ها به راحتی جا خواهید افتاد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سنگاپور درگاه بعدی شرکت کاکائو است. این شرکت قصد دارد که پلتفرم بلاک چین قدیمی خود را که کلیتن (Klaytn) نام دارد، جهانی کند. حالا نیز سنگاپور، مقصد بعدی برای تحقق جهانی شدن این پلتفرم است.

بر اساس گزارشی از روزنامه « Korea Herald» که در روز دوشنبه منتشر شد، این شرکت دو پلتفرم جدید بر مبنای بلاک چین را در این ایالت تاسیس کرده است. این دو پلتفرم جدید عبارتند از: موسسه کلیتن (Klaytn Foundation) و کراست (Krust). موسسه کلیتن، یک سازمان غیرانتفاعی است و کراست نیز یک شتاب‌دهنده جهانی برای گسترش فناوری بلاک چین به‌شمار می‌رود.

شرکت کاکائو برنامه دارد تا از هر دوی این پلتفرم‌ها استفاده کند تا نفوذ گسترده پروژه بلاک چین خود که کلیتن نام دارد را در سنگاپور، سرعت بخشد. همچنین باید گفت که این شرکت از ذخیره نقدی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، برخوردار است. می‌توان گفت که همین ذخیره نقدی است که از گسترش آن در سنگاپور پشتیبانی می‌کند. این ذخیره نقدی همچنین شامل منابع مالی دیگری است که برای اهداف بهبود و تعمیر سرویس‌ها ذخیره شده‌اند.

جمع بندی

شرکت بلاک چین کاکائو شرکتی مهم است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این شرکت، یک شرکت کره جنوبی بسیار مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که حالا قصد گسترش تا سنگاپور را دارد. همچنین شرکت کاکائو در حال ارائه دو پلتفرم بر مبنای بلاک چین بسیار مهم نیز است. ما امروز این شرکت و پلتفرم‌های آن را به‌طور کلی بررسی کردیم.

بلاک چین
Comments (0)
Add Comment