تریدینگ بیت کوین Blockchain.com راه‌اندازی می‌شود

تریدینگ بیت کوین Blockchain.com حالا راه‌اندازی می‌شود. بلاک چین دات کام حالا تریدینگ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خود را برای ۷.۶ میلیون ساکنین واشنگتن راه‌اندازی می‌کند.

بلاک چین تکنولوژی بسیار جذابی ایست که در اطلاعات کاملی در مورد آن چه در مورد خود بلاک چین و سایت بلاک چین و در یک مقاله کامل بلاک چین چیست به زبانی بسیار ساده مطالبی جذاب و جالب را خواهید آموخت

تریدینگ بیت کوین Blockchain.com

پلتفرم Blockchain.com حالا معامله ارزهای دیجیتال را برای ساکنین ۷.۶ میلیون نفری واشنگتن به راه می‌اندازد. بلاک چین دات کام، تأمین‌کننده کیف پول و صرافی ارز دیجیتال پیشگامی است. این پلتفرم همچنان به گسترش عملیات خود در سرتاسر ایالات متحده ادامه می‌دهد؛ چراکه اخیرا اعلام کرده است که ۷.۶ میلیون ساکن واشنگتن می‌توانند در این پلتفرم ترید کنند.

بلاک چین دات کام این پیشرفت اخیر را طی یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد. این پلتفرم گفت که ثبت نام‌های کاربران جدید آن به‌دلیل راه‌اندازی در واشنگتن تا ۴۰% درصد افزایش یافته است. در عین حال کاربران فعال روزانه این پلتفرم نیز ۶۰% بیشتر شد.

«بروکس والاس» رئیس ارتباطات بلاک چین دات کام نیز نظر خود را درباره این پیشرفت اعلام کرد. وی گفت که این شرکت از گسترش ردپای خود در غرب اقیانوس آرام هیجان‌زده است. وی همچنین افزود:

«استارتاپ‌های بلاک چینی به‌سرعت در حال رشد در سرتاسر اور گرین استیت (Evergreen State) هستند و ساکنین این منطقه هم علاقه واقعی خود را به پذیرش ارزهای دیجیتال و بیت کوین نشان داده‌اند. ما مشتاق به ارائه منابع قابل دسترس و مطمئن اکوسیستم ارزهای دیجیتال برای همه کسانی هستیم که به آینده امورمالی علاقه دارند.»

گسترش بلاک چین دات کام ادامه دارد

راه‌اندازی امکان تریدینگ بیت کوین Blockchain.com تنها شروع راه است. در حقیقت این پلتفرم پیشگام ارزهای دیجیتال برنامه گسترش خود را تا آغاز کار در سرتاسر ۵۰ ایالت آمریکا ادامه می‌دهد و این راه‌اندازی جدید نیز بخشی از همین برنامه است.

در حالی که کیف پول بلاک چین دات کام در حال حاضر تقریبا در ۵۰ ایالت آمریکا کار می‌کند، پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتال آن در بیشتر مناطق ایالات متحده فعال است.

در حال حاظر امکان معامله اکثر ارزهای معتبر چون بیت کوین و اتریوم و بسیاری دیگر قابل معامله است.

این بیانیه همچنین افزود که تاکنون پلتفرم تریدینگ ارزهای دیجیتال Blockchain.com در بیش از ۳۰ ایالت از جمله آیووا، اوکلاهاما، داکوتای شمالی و جنوبی، جورجیا و کانزاس در دسترس قرار دارد.

پلتفرم بلاک چین دات کام به‌غیر از ایالات متحده در حال حاضر در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا هم فعال است. به همین ترتیب کیف پول Blockchain.com هم در حال حاضر توسط ۸۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان استفاده می‌شود. علاوه بر فعالیت‌های کارگزاری، این شرکت همچنین در تجارت روبه‌رشدی در بازارهای سازمانی هم دخیل است. این پلتفرم ۳۷ میلیون کاربر تأییدشده و ۸۰ میلیون کیف پول در بیش از ۲۰۰ کشور در این زمینه دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/28/blockchain-com-launches-bitcoin-trading-for-7-6-million-washington-residents/

Comments (0)
Add Comment