بلاک چین برای اندوختن دارایی مناسب است اما نه برای رای گیری

تحلیل گران در پادکست رادیویی Bad Crypto پیش بینی هایی را در خصوص بیت کوین اظهار کرده اند.

 بیت کوین با سرعت به روند صعودی ادامه می دهد. این ارز در حال حاضر ۱۲ درصد افزایش را در هفته تجربه کرده است و در حوالی قیمت ۱۸ هزار دلار در رفت و آمد است.

بیت کوین تنها دلار را از میدان به در نکرده است، بلکه در تلاش است با رسیدن به بالاترین قیمت روبل روسیه، پزو کلمبیا و رئال برزیل  و لیر ترکیه را نیز پشت سر بگذارد. اکنون این ارز از آنچه که پیتر شیف
(Peter Schiff) حداکثر رشد بیت کوین قلمداد کرده بود، ۳۷۵ درصد بیشتر است. همین امر سبب شده است این سوال مطرح شود که بیت کوین تا کجا به روند خود ادامه می دهد.

نظرات متفاوت تحلیل گران

برخی می گویند بیت کوین به زودی به ۲۲۰۰۰ دلار می رسد.مایک نوگراتز (Mike Novogratz) در انتظار مشاهده قیمت ۶۵۰۰۰ دلاری برای بیت کوین است. او بر این باور است که ظرفیت محدود موجودی بیت کوین و افزایش تقاضا برای خرید این ارز، قیمت بیت کوین را به شدت افزایش خواهد داد. او در گزارشی که موسسات سرمایه گذاری را خطاب قرار داده بود، اعلام کرد در دسامبر سال ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین به ۳۱۸۰۰۰ دلار می رسد.

با وجود اینکه بیت کوین با سرعت به روند صعودی خود ادامه می دهد، اما چندان که باید و شاید توجه همگان را به خود جلب نکرده است. زمانی که این رمزارز به ۲۰ هزار دلار رسید، تمام تیترهای خبری به این ارز اختصاص پیدا کرد. اما اکنون کمتر به این ارز پرداخته می شود.

برخی از بانک ها برای استفاده از تکنولوژی بلاک چین اقدام کرده اند. اما هنوز تغییری قابل ملاحظه ای مشاهده نمی شود. از سوی دیگر به نظر می رسد که بلاک چین به روند خود ادامه می دهد و کاربرد های متعدد خود به همگان نشان می دهد. برخی از شرکت ها برای پیگیری مرسولات خود در زنجیره مد و پوشاک از این تکنولوژی استفاده کرده اند.

استفاده از بلاک چین این روزها به شدت در حال افزایش است باید درک دقیقی از اینکه دقیقا بلاک چین چیست، چه انواعی دارد، بسیاری اطلاعات دیگر که خواندن مقاله بلاک چین چیست را حتما به شما پیشنهاد میکنم .

رای گیری با بلاک چین

 با این وجود به نظر می رسد که این تکنولوژی برای استفاده در رای گیری ها چندان مناسب نیست. چرا که ممکن است هکر ها سعی کنند نتایج انتخابات را دستکاری کنند. اوضاع برای روزنامه نگاران رمزارز نیز چندان مساعد نیست. گویا بازار معاملاتی بایننس نیز از روزنامه نگاران فوربس شکایت کرده است. گویا مقاله منتشر شده در فروبس، بایننس را متهم به اجتناب از پیروی از قوانین آمریکا کرده بود. بایننس این ادعا را تکذیب و تقاضای پرداخت غرامت کرده است.

بازار رمزارز روزهای متفاوتی را پشت سر می گذارد. نگاه ها به آینده دوخته شده است. تحلیل گران پیش بینی های متفاوتی را مطرح می کنند. بنابراین جز قیمت بیت کوین در شرایط فعلی نمی توان از هیچ موضوع دیگری با اعتماد سخن گفت.

 اگر تاکنون برای خرید و فروش بیت کوین وارد عمل نشده اید، بهتر است با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و تازه های دنیای رمزارز را با ما دنبال کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/blockchain-is-good-for-hodling-but-not-for-voting-bad-crypto-news-of-the-week

بلاک چین
Comments (0)
Add Comment