سوزاندن توکن BNB به وسیله بایننس به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار انجام شد.

سوزاندن توکن BNB و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که در چند روز گذشته توانست تاثیر بسیار زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال بگذارد. همانطور که می‌دانید سوزاندن یک کوین و یا سکه مربوط به یک رمز ارز باعث کاهش فشار تورمی می‌شود. این عامل به نوبه خود به نفع افرادی است که کوین‌های آن رمز ارز را در اختیار دارند. در سه روز گذشته سوزاندن توکن BNB باعث شد تا سر و صدای بسیار زیادی نسبت به این توکن به وجود بیاید.

صرافی بایننس خبر از سوزاندن توکن BNB داد.

صرافی بایننس در سه روز گذشته اقدام به سوزاندن توکن BNB کرد. این صرافی بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال، حجم بسیار زیادی از توکن BNB را سوزاند. اگر بخواهیم از نظر عددی این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم این صرافی در چهار ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ میلادی حدود ۱.۰۹۹.۸۸۸ عدد از توکن BNB را سوزاند. ارزش این حجم از توکن حدودا معادل ۶۰۰ میلیون دلار است. این عدد به نوبه خود رقم بسیار زیادی به حساب می‌آید. این موضوع را نباید فراموش کرد که این فرایند سوزاندن توکن BNB در یک بلوک خاص صورت گرفت. بلوک ۱۵۷۲۱۵۹۱۶ بلوکی بود که سوزاندن این توکن در آن اتفاق افتاد.

هزینه تراکنش ۰.۰۰۲ از BNB برای ۱۵امین عمل سوزاندن این توکن به ارزش یک میلیون دلار پرداخت شد. از این طریق بیش از ۶۰۰ میلیون دلار توکن سوزانده شد. انجام این عمل باعث می‌شود تا فشار تورمی که برای این رمز ارز به وجود آمده به میزان بسیار زیادی متعادل شود. این اقدام نیز به اندازه قابل توجهی به نفع افرادی است که توکن BNB را در اختیار دارند. با انجام این عمل می‌توان به راحتی منتظر افزایش ارزش توکن خود بود. باید منتظر ماند و بازار را رصد کرد. این عامل می‌تواند سود شما را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد.

در دو سال گذشته بایننس میزان بسیار زیادی از توکن BNB را سوزاند.

صرافی بایننس در دو سال گذشته حجم قابل توجهی از BNB را سوزاند و از این طریق توانست تورم و ارزش این توکن را کنترل کند. در دو سال که گذشت، صرافی بایننس بالغ بر ۲.۲ میلیون BNB را سوزاند. اعداد توکن که در چهار ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱ سوزانده شد، بسیار بالا است. این عدد ۱.۰۹۹.۸۸۸ توکن است که از نظر مقیاس دلاری می‌تواند یک رکورد جدید باشد. اگر بخواهیم از نظر دلاری به صورت دقیق این مشخصه را بررسی کنیم، می‌توان به عدد ۵۹۵.۳ میلیون دلار اشاره کرد. به هر حال باید منتظر ماند و این اقدام صرافی Binance را در بازار ارزهای دیجیتال رصد کرد.

جمع بندی

سوزاندن توکن BNB توسط صرافی بایننس کوین توانست حجمه توجهات را در هفته فعلی به خود جلب کند. به نظر شما تا چه میزان این اقدام صرافی بایننس به نفع BNB تمام می‌شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment