خرید بایننس کوین؛ چگونگی خرید این ارز دیجیتال را از دست ندهید!

خرید بایننس کوین و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در داشتن سرمایه­ گذاری امن و پرسود در حیطه ارزهای دیجیتال کند. بسیاری از صرافی‌ها و رمز ارزهای موجود در زمینه کریپتوکارنسی برای سرمایه ­گذاری مناسب هستند. بهتر است برای این که بتوانید به سود و درآمد مناسبی در حیطه ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید حتما نمونه‌ای را انتخاب کنید که کارایی و عملکرد آن را به نحو مطلوب بشناسید. قرار است در این مطلب اطلاعاتی مانند چگونگی خرید بایننس، محل خرید، ذخیره و استفاده این رمز ارز را به طور اجمالی مورد بررسی قرار دهیم.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین را می‌توان تاثیرگذارترین صرافی فعال در حیطه ارزهای دیجیتال دانست. این صرافی به واسطه ارتباط کاربران با رمز ارزها و همچنین داشتن پلتفرمی قوی برای خرید و فروش رمز ارزها به کمپانی‌های مختلف، می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران باشد. صرافی بایننس کوین سکه تحت عنوان خود را نیز دارد. این سکه به طور مداوم در سیستم بنیادی بایننس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پلتفرم توانسته تعداد قابل توجهی از پروژه‌های مختلف و پیشرو را در حیطه رمز ارزها معرفی کند. کاربران می‌توانند در لانچ پدهای پروژه‌های تحت حمایت بایننس شرکت کرده و از این طریق کوین این صرافی را نیز به دست آورند. لانچ پد بایننس تا به اینجای کار سوده قابل توجهی را به کاربران داده است. این عامل باعث می‌شود تا کاربران از پروژه‌های لانچ پد بایننس و از کوین‌های این صرافی برای کسب سود بیشتر استفاده کنند.

بایننس را می‌توان بزرگترین صرافی فعال در حیطه رمز ارزها دانست که تا به اینجای کار حجم قابل توجهی از تراکنش‌ها در آن انجام می‌شود. اخیرا این صرافی یک بلاک چین جدید راه اندازی کرده است. وجود این بلاک چین جدید باعث شده تا توکن‌های اصلی بایننس از یک قرارداد هوشمند استفاده کنند. این قرارداد هوشمند نیز توسط زنجیره هوشمند بایننس حمایت می‌شود.

در حال حاضر قیمت بایننس چیزی حدود ۲۹.۹۲۰۰ دلار است. با این که بسیاری از رمز ارزها همانند بیت کوین با کاهش قیمت روبرو شدند، بایننس کوین توانست قدرت خود در قیمت را به سایر رمز ارزهای کریپتوکارنسی به رخ بکشد.

کجا می‌توان بایننس کوین خرید؟

بایننس کوین را می‌توان از کوین‌های اصلی صرافی بایننس دانست. این کوین را می‌توان از سرتاسر صرافی‌های برتر و پیشرو در حیطه ارزهای دیجیتال خریداری کرد. سریعترین راه خرید بایننس کوین از طریق پرداخت نقدی، کارت اعتباری و یا حواله بانکی از صرافی بایننس است. همچنین این امکان برای شهروندان ایالت متحده آمریکا وجود دارد تا بایننس را در Binance US نیز خریداری کنند. شما می‌توانید در بیش از ۱۰۰ صرافی، بایننس کوین را در کیف پول خود داشته باشید.

چگونه می‌توان بایننس کوین خریداری کرد؟

بایننس کوین در بسیاری از صرافی‌های رمز ارزها قابل خرید و فروش است. همچنین راه‌های مختلفی برای خرید بایننس کوین وجود دارد.

  • برای این که بتوانید در صرافی بایننس این رمز ارز را خریداری کنید، باید وارد این صرافی شده و یا ثبت نام کنید.
  • می‌توانید خرید بایننس کوین را از طریق سایر رمز ارزها و ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، VET، ONT، USDT، USDS، USDC، DAI و نمونه‌های بیشتر خریداری کنید.
  • اگر بخواهید بایننس کوین را بر اساس ارزهای بین­المللی خرید کنید، این صرافی این امکان را برای شما فراهم کرده است. ارزهایی مانند AUD، USD، GBP، EUR، INR، YEN، YAUN، WON و بیش از ۲۰ ارز دیگر برای خرید این رمز ارز وجود دارد.
  • می‌توانید از طریق اتصال کارت بانکی خود به صرافی بایننس، بایننس کوین را خریداری کنید.
  • همچنین این امکان وجود دارد تا با اتصال حساب بانکی خود به صرافی بایننس، خرید بایننس کوین را به میزان مورد نیاز خود داشته باشید.
  • شهروندان ایالات متحده آمریکا از طریق صرافی Binance US، و شهروندان اروپایی می‌توانند از طریق Binance Jersey، خرید بایننس کوین را انجام دهند. این اقدام با اتصال حساب بانکی و یا کارت اعتباری کاربر انجام می‌شود.

کارایی بایننس کوین در کجاست؟

از بایننس کوین می‌توان در بخش‌های مختلفی استفاده کرد. این رمز ارز با عملکرد قابل توجه خود توانسته است طرفداران بسیار زیادی در حیطه رمز ارزها به دست آورد. با هم چند مورد از کارایی و استفاده بایننس کوین را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. با تراکنش به وسیله بایننس کوین در صرافی بایننس، ۲۵ درصد تخفیف هزینه تراکنش به دست خواهید آورد.
  2. بهتر است استیک این رمز ارز به وسیله والت Mithrill انجام شود.
  3. این امکان برای کاربران وجود دارد که به وسیله خرید بایننس کوین و استفاده آن در Travelbybit به سرتاسر جهان سفر کنند و از این رمز ارز برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنند.
  4. کاربران می‌توانند از طریق استریم کردن ویدیوها در Gifto کادو مجازی خریداری کنند.
  5. می‌توان پرداختی‌های خود را از طریق crypto.com به وسیله بایننس کوین انجام داد.
  6. می‌توانید از طریق Pundi X, XPOS که در فروشگاه‌های مختلف وجود دارند، خرید خود را انجام دهید.
  7. این امکان برای کاربران وجود دارد که در Dent app از طریق بایننس کوین پرداختی‌های خود را انجام دهند.
  8. همچنین می‌توانید به وسیله بایننس کوین در فروشگاه‌های طراحی شده توسط Aeron خرید کنید.
  9. قرض و بدهی خود به دوستان و یا اعضای خانواده را به وسیله بایننس کوین در LNDR پرداخت کنید.
  10. با استفاده از BNB، می‌توانید در ETHlend وام بگیرید.
  11. در NAGA، کاربران می‌توانند به وسیله خرید بایننس کوین و استفاده از آن در بیش از ۸۰۰ پروژه مانند سهام و یا کالا سرمایه­ گذاری کنند.
  12. به وسیله NAGA، می‌توانید پرداختی‌های مشتریان خود را به بایننس کوین دریافت کنید.
  13. با کمک Metal pay، می‌توانید به دلار در حساب FDIC خریدهای خود را انجام دهید.
  14. با تکمیل تحقیقات می‌توانید به بایننس کوین در Stormplay درآمد کسب کنید.
  15. در NEXO، این امکان برای شما وجود دارد تا برای پرداخت وام ارزهای دیجیتال از بایننس کوین استفاده کنید.
  16. می‌توانید دستمزد فریلنسرها را با بایننس کوین در CANYA پرداخت کنید.
  17. می‌توانید قراردادهای هوشمند را به وسیله پرداخت بایننس کوین در MyWish به وجود آورید.
  18. این امکان وجود دارد تا در ایمیل خود از بایننس کوین استفاده کنید. در ابتدا باید این موضوع را در Bytepay تایید کنید.
  19. به وسیله Trip.io این امکان برای شما وجود دارد تا به وسیله پرداخت بایننس کوین در بیش از ۴۶۰.۰۰۰ هتل و مسافرخانه اتاق رزرو کنید.
  20. در Center Serv می‌توانید با پرداخت BNB سرویس ابر و یا سرویس‌های انتقالی را داشته باشید.

پس از خرید BNB، کجا می‌توان آن را ذخیره کرد؟

 پس از این که خرید بایننس کوین را انجام دادید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید در کیف پول‌های مختلف این رمز ارز را ذخیره کنید. کیف پول ترزور، لدجر، تراست، کول، متال، BRD، Gifto، Ethos Universal، Atomic، Coinnomi، Clay و تعداد بسیار بیشتری از والت‌ها این رمز ارز را در سیستم خود دارند. می‌توانید به راحتی بایننس کوین را در این صرافی‌ها ذخیره کنید.

کارایی و عملکرد ارز بایننس کوین بسیار بالا است به طوری که این رمز ارز نیز مانند سایر کریپتوهای پیشرو در حیطه رمز ارزها دارای Reddit است. در Reddit Binance بیش از ۷۴ هزار عضو وجود دارد که می‌توانید در این پلتفرم درباره مسایل و موارد مختلف با دیگر اعضا بحث و گفت و گو کنید.

اطلاعاتی کلی درباره تاریخچه بایننس کوین

بایننس در سال ۲۰۱۷ میلادی ایجاد شد. از سال ۲۰۱۷ میلادی تا به امروز این رمز ارز توانسته به یکی از بخش‌های فعال در حیطه ارزهای دیجیتال تبدیل شود. بر اساس قوانین و موارد امنیتی، ساختمان صرافی بایننس تغییر پیدا کرد. قبل از این که بخواهیم قیمت این رمز ارز را در آینده پیش­بینی کنیم، بهتر است به چند سری پیشرفت و توسعه بایننس در گذشته نگاهی بیندازیم.

رویدادهای اصلی بایننس

پیش از این که صرافی بایننس کار خود را آغاز کند، ۱۱ روز قبل از آن ارز دیجیتال بایننس در یک ICO راه­اندازی شد. بایننس را می‌توان جزو اولین کوین‌هایی دانست که توسط شبکه اتریوم طراحی و ساخته شدند. به عبارتی بایننس را نیز می‌توان نوعی توکن ERC20 دانست. در سال ۲۰۱۹ این رمز ارز خود به نوعی بلاک چین طراحی شده از طرف صرافی بلاک چین تغییر پیدا کرد.

صرافی بایننس سهامی معادل ۲۰۰ میلیون کوین دارد اما حدود ۱۰۰ میلیون از این عدد برای فروش در ICO قرار گرفت. بسیاری از توسعه دهندگان بزرگ در حیطه ارزهای دیجیتال، بایننس را یک گزینه بسیار مناسب برای سیستم پرداختی خود می‌شناسند. کمپانی‌هایی مانند Travala.com از بایننس به عنوان یک گزینه پرداختی استفاده می‌کنند.

این قبیل همکاری‌ها باعث افزایش عملکرد و ارزش قیمت این رمز ارز شده است. خرید بایننس کوین پس از گستردگی استفاده این رمز ارز با افزایش همراه شد. پس از  گذشت شش ماه از راه­اندازی صرافی بایننس کوین، این صرافی توانست به عنوان سه صرافی در زمینه میزان و حجم تراکنش تبدیل شود. دلیل این موضوع نیز سرعت بسیار بالای آن در جذب کاربران جدید به منظور استفاده از ارزهای دیجیتال بود.

پیشرفت بایننس کوین از چه زمانی آغاز شد؟

در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی بود که این رمز ارز افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. همچنین بسیاری از کاربران خرید بایننس کوین را در برنامه­ریزی‌های خود برای سرمایه­ گذاری در نظر گرفتند. همچنین تعداد کاربران صرافی بایننس افزایش پیدا کرد، یعنی از تعداد دو میلیون کاربر به ۱۰ میلیون نفر افزایش یافت. این عامل باعث افزایش ارزش ارز دیجیتال بایننس نیز شد.

البته صرافی بایننس با مشکلاتی نیز روبرو شد. در سال ۲۰۱۹ میلادی بود که این رمز ارز هدف هکرها قرار گرفت و این صرافی حدود ۷۰۰۰ بیتکوین از دست داد. در آن زمان ارزش این ۷۰۰۰ بیتکوین حدود ۴۰ میلیون دلار بود. در همان سال این صرافی چنین مشکلی را نیز تجربه کرد اما بر اساس عملکرد و تقویت سیستم امنیتی خود توانست به اندازه قابل توجهی ضرر و زیان‌های به وجود آمده را جبران کند.

میزان خرید بایننس کوین را می‌توانید در دوره‌های زمانی مختلف مورد بررسی قرار دهید.

قصد داریم به طور اجمالی قیمت و عملکرد بایننس کوین را مورد بررسی قرار دهیم. این رمز ارز توانست با مرور زمان به اندازه قابل توجهی رشد داشته باشد. به عنوان مثال در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ بود که این رمز ارز حدود ۳۲ میلیون دلار برای پروژه Binance USD جمع آوری کرد. در ماه اکتبر همان سال این صرافی توانست قراردادی با صرافی Malta ببندد؛ هدف این قرارداد ایجاد پلتفرمی امن برای انجام تراکنش‌های مالی بود. صرافی بایننس هرگز ثابت نماند و به عقد قراردادهای مختلف و ایجاد درگاه‌های مناسب برای ورود رمز ارزهای جدید جهت سرمایه ­گذاری پرداخت.

در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی بود که صرافی بایننس خرید بایننس کوین و سایر رمز ارزهای موجود در پلتفرم خود را برای شهروندان آمریکایی نیز فراهم کرد. یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در موفقیت صرافی بایننس این است که این صرافی بخشی از کوین‌های ارز دیجیتال بایننس را می‌سوزاند. این اقدام به طور معمول انجام می‌شود و به همین دلیل به هر میزان که تعداد این کوین‌ها کمتر باشد، میزان تقاضا افزایش پیدا کرده و همین عامل ارزش و قیمت BNB را به مراتب افزایش خواهد داد. پس خرید بایننس کوین از این صرافی می‌تواند یک سرمایه­ گذاری کوتاه و میان مدت مناسبی به منظور کسب سود از حیطه رمز ارزها باشد.

مقایسه ارزش و خرید بایننس کوین با شاخص‌های اقتصادی

ارز دیجیتال بایننس کوین یک انتخاب بسیار مناسب در میان برترین‌ رمز ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. خرید بایننس کوین و نگهداری این رمز ارز حتی در دورانی که بازار با رکود مواجه است نیز یک استراتژی درست به حساب می‌آید. دلیل این موضوع نیز مقاومت و داشتن پتانسیل بالا در شرایط منفی بازار است. اگر بایننس را با سایر کریپتوها و یا حتی شاخص‌های بین­المللی در حیطه اقتصاد نیز مقایسه کنید، به این نتیجه می‌توان رسید که خرید بایننس کوین اقدامی به صرفه برای کسب سود و درآمد است. از این رمز ارز می‌توان سود بسیار مناسبی کسب کرد.

به عنوان مثال طلا یکی از گزینه‌های قدیمی برای سرمایه­ گذاری بلند مدت به حساب می‌آمد. در دوران ویروس کرونا، طلا رشد قیمت ۳۰ درصدی را تجربه کرد و این در حالی است که بایننس کوین بیش از ۲۶۰ درصد رشد در همین مدت به دست آورد. اگر بخواهیم بایننس کوین و طلا را با هم مقایسه کنیم، می‌توان به این نتیجه رسید که بایننس کوین از سود و رشد بسیار بیشتری نسبت به طلا برخوردار است. این مقایسه درباره نفت خام نیز صدق می‌کند. قیمت این حامل انرژی با کاهش قیمت و حتی منفی شدن نیز روبرو شد. بسیاری از اقتصاددانان این اتفاق را از دست دادن ارزش کلی نفت می‌دانستند. با این حال بایننس کوین به رشد خود در این دوران ادامه داد. اگر علاقمند به سرمایه ­گذاری هستید، از بین نفت خام و بایننس کوین بدون شک پیشنهاد ما خرید ارز دیجیتال بایننس کوین است.

مقایسه سرمایه­ گذاری در بایننس کوین و دلار

اگر بخواهیم رمز ارز بایننس کوین را با ارزی مانند دلار مقایسه کنیم، به این نتیجه می‌توان رسید که این رمز ارز همچنان گزینه بهتری برای سرمایه ­گذاری است. دلار به دلیل نوسان قیمت بسیار بالا و همچنین از دست دادن نسبی ارزش خود، گزینه مناسبی برای سرمایه­ گذاری کوتاه مدت نیست. این درحالی است که ارز دیجیتال بایننس همچنان در دوران کرونا به رشد خود ادامه داده است. به نظر می‌رسد از بین این دو گزینه، سرمایه­گذاری در ارز دیجیتال بایننس کوین انتخابی عقلانی و منطقی باشد.

مقایسه ارز دیجیتال بایننس کوین با سایر رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی

در زمینه ارزهای دیجیتال نیز می‌توان بایننس کوین را همچنان یک انتخاب بسیار مناسب برای سرمایه ­گذاری دانست. دلیل این موضوع وجود حمایت قوی صرافی بایننس و همچنین برقراری توازن اصولی میان عرضه و تقاضا است. اگر بخواهیم از نظر تخصصی ارز دیجیتال اتریوم و بایننس کوین را جهت سرمایه ­گذاری انتخاب کنیم، می‌توانیم اتریوم را از نظر سرمایه­ گذاری و میزان سود بهتر از اتریوم بدانیم. با این وجود، بایننس اخیرا یک بلاک چین جدید به همراه قرارداد هوشمند در حیطه رمز ارزها به بازار معرفی کرده است.

این بلاک چین جدید توان رقابت با سیستم مجازی اتریوم یعنی EVM را دارد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که اتریوم حدود ۳۱۰ درصد و بایننس حدود ۲۶۰ درصد سود را تجربه کرده است. البته هنوز بازار به این فناوری جدید بایننس کوین واکنشی نشان نداده است. از بین خرید بایننس کوین یا اتریوم، بهترین گزینه بایننس کوین است.

آیا خرید بایننس کوین در سال ۲۰۲۱ اقدامی هوشمندانه است؟

خرید بایننس کوین و یا به نوبه خود هر رمز ارز دیگری می‌تواند یک اقدام هوشمندانه برای سرمایه­ گذاری باشد. دلیل این موضوع نیز وجود پتانسیل‌ بالای بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آتی است. خرید بایننس کوین در سال ۲۰۲۱ میلادی می‌تواند اقدامی بسیار هوشمندانه باشد. دلیل این موضوع نیز وجود تکنولوژی و فناوری‌های جدید در ساختار این رمز ارز است.

همچنین صرافی بایننس نیز از این رمز ارز حمایت می‌کند. برقراری توازن میان عرضه و تقاضا BNB از دیگر دلایلی است که این رمز ارز را یک گزینه بسیار جذاب برای سرمایه ­گذاری تبدیل کرده است. توجه به نیاز مخاطب جهت استفاده و سرمایه ­گذاری از دیگر مواردی است که بایننس کوین را توانسته به یک ارز بهتر جهت سرمایه­ گذاری تبدیل کند. به همین دلایل، معتقدیم خرید بایننس کوین می‌تواند یک عامل بسیار مناسب برای سرمایه ­گذاری و کسب درآمد در حیطه کریپتوکارنسی باشد.

استقبال کشورهای مختلف جهت سرمایه ­گذاری و خرید بایننس کوین از دیگر مواردی است که این رمز ارز را به یک انتخاب بسیار مناسب برای کسب سود و درآمد تبدیل کرده است. کشورهایی مانند چین، روسیه و هند سرمایه ­گذاری عظیمی روی ارز دیجیتال بایننس کرده‌اند.

وجود فناوری‌های جدید در BNB و همچنین استقبال از این رمز ارز در سرتاسر جهان از عواملی است که می‌تواند بایننس را تا قیمت فراتر از ۵۰۰ دلار نیز برساند. این احتمال ممکن است تا چند مدت دیگر این فرضیه را به حقیقت تبدیل کند. امنیت بالای این رمز ارز، استیکینگ بایننس کوین، لانچ پد بسیار قوی، بازارهای P2P بایننس و استفاده از این رمز ارز به عنوان یک گزینه پرداختی در بسیاری از سیستم‌های مالی از دیگر دلایلی است که خرید بایننس کوین را به یک عامل سودآور در آینده تبدیل می‌کند.

جمع بندی

خرید بایننس کوین و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی است که توانسته آن را به یک انتخاب بسیار مناسب برای سرمایه ­گذاری تبدیل کند. وجود پتانسیل‌های بالا جهت رشد و افزایش قیمت می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند. نظر شما چیست؟ آیا ارز دیجیتال بایننس می‌تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه ­گذاری باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.